Ooma
پرسش (1405/03/29):

به فال قهوه اعتقاد دارین

به فال قهوه اعتقاد دارین؟ براتون سنگینی نداشته؟

یه نفر می گفت خیلی درست می گن همه چیو
من اعتقاد ندارم
یبار گرفتن برام همش چرند بود
با احترام، من کلا به فال اعتقاد ندارم🙂 به عقیده من صرفاً فانه.
سلام من یکی میشناسم خیلی راست میگه خودم ۷سال پیشش فال میگیرم هر کار میخوام بکنم اول فال میگیرم طبق حرفاش انجام میدم برای هرچی خونه ،کار و... تا الانم موفق بودم طبق گفته هاش به هرکی معرفی کردم مشتری همیشگیش شدن
خیر
حتی برای فان هم قبولش ندارم
من زیاد نهک
کسیو میشناسین
چندمیگه شمارشومیفرسی
چقدر می گیره؟
۲۵۰تومان
09127341276
فرشته اسمشه
الان همه رفتن که برای فرشته زنگ بزنن😅
اینکه فقط شماره حساب فرستادحالاهرچی پیام میدم زنگ میزنم جواب نمیده دیشب ساعت۱ بیداربودشماره کارتفرستاد
چقدرطول میکشه جواب بده
جواب میده نگران نباش
من شد براش واریز کردم بعد یک روز یا دو روز گرفته بعضی وقتاهم همون لحظه میگیره سرشلوغه
اهامرسی گلم
چجوری میگه پیش بینی میکنه یاتوضیح کوتاه
من برای هرچیزی میگیرم عالیه برای خونه خریدن چندسال بود درگیر بودم اون میگفت تا چندسال نمیتونی بعد پارسال گفت اصلا دو دل نشو تا آخر ادامه بد براتون همه چی خوب پیش میره خودم بودم تنها دنبال کارای خونه شوهرم نبود سخت بود ولی شد برای بارداری هرچی که فکرکنی گرفتم همه راست میگه اول از گذشته ات میگه بعد اتفاقای که برات میوفته یا نیت کلی میکنی یا فقط برای یه موضوعی نیتتو میگی
فقط ویساشو نگه دار وقتی که برات اون موضوع اتفاق میوفته برو گوش کن چی گفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه