دخترا کی بلده فال قهو ه یا بارداری بندازه.. آخ من قهوه تو خونه دارم فقدر میخوام یکی بهم بگه چطوری بندازم ک. نشونتون بدم تفسیرش کنید.
پرسش (1400/05/10):
فال محتاج فال بارداری هستم میخوام کسی واسم کسی فال بندازه
2175
107
1400/05/10
سوال کننده
0
1400/05/10
yasi
رفتی دکتر؟ چی گفت؟
0
1400/05/10
سوال کننده
سلام گلم.
گفت کیست از دو طرف داری کم خون هم هستی. Oمنفی هستم کلسیمم پاینه. قرص داد بهم. ی قرصی داد. ب نام سیبل گفت دوم پریودی میخوری تا 22 تا الان دارم میخورم. ی هفته کمتر مونده. حالا.
شوهرم.
بههش گفتن دکتر واریکوسل دوطرف داری ولی لازم ب عمل نیس. یکی اف کرده یکی خفیفه به شوهرم هم ویتامین دادن. همین
گفت کیست از دو طرف داری کم خون هم هستی. Oمنفی هستم کلسیمم پاینه. قرص داد بهم. ی قرصی داد. ب نام سیبل گفت دوم پریودی میخوری تا 22 تا الان دارم میخورم. ی هفته کمتر مونده. حالا.
شوهرم.
بههش گفتن دکتر واریکوسل دوطرف داری ولی لازم ب عمل نیس. یکی اف کرده یکی خفیفه به شوهرم هم ویتامین دادن. همین
0
1400/05/10
سوال کننده
حالا این کیست نیوفتادن. تازه ورزش کردم یکم زیره شکمم درد گرفت. وقتی پله هارو بالا پاین برم بیام دردم میگیرتم
0
1400/05/10
سوال کننده
گفتم ی فال بگیرم یا بگین یکی نیس بدون پول فال بگیره یا من قهوه دارم کی بلده چطور درست کنم تا یکی تفسیر کنه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
عکس کف دست راستتو بفرست بدم آبجیم برات ببینه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
خطاش واضح باشه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
فقط خودتا ، اون سری صد نفر فرستادن 😬😬😬
0
1400/05/10
سوال کننده
چشم
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
اسم خودتو مادرتم بگو اسم شناسنامه
البته اگه دوست داری
البته اگه دوست داری
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
❤️❤️
0
1400/05/10
زینب قناد
تا خدا هست فال چیه بابا😑
0
1400/05/10
سوال کننده

0
1400/05/10
سوال کننده
ریحانه بغلانی
عاطفه بغلانی
عاطفه بغلانی
0
1400/05/10
زینب قناد
ریحانه اهل ابادانی؟
0
1400/05/10
سوال کننده
اره
0
1400/05/10
زینب قناد
بغلانیا ابادانین
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ریحانه خودتی مادرت عاطفه ؟
0
1400/05/10
سوال کننده
اره
0
1400/05/10
زینب قناد
عرب زبونی؟
0
1400/05/10
سوال کننده
اره
0
1400/05/10
زینب قناد
والنعم
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
سال و ماه تولدتم بگو
0
1400/05/10
سوال کننده
ههههه
0
1400/05/10
سوال کننده
1380.10.15
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
چند سال ازدواج کردی
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ببین اینا رو آبجیم میپرسه ها
0
1400/05/10
سوال کننده
دوسالو دو س ماه
0
1400/05/10
سوال کننده
چهار ماه ببخشید
0
1400/05/10
سوال کننده
میدونم اشکال نداره
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ببین میگه واضح بفرست صبر کن
0
1400/05/10
yasi
انشالله خیره
0
1400/05/10
سوال کننده
چیو واضح بفرستم
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰

0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
یه عکس واضح از دست راستت مثل این
0
1400/05/10
سوال کننده

0
1400/05/10
سوال کننده
خوبه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ریحانه جان یکم از نزدیک تر بگیر کف دستت معلوم باشه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
کفش مهمه
0
1400/05/10
سوال کننده
اوک
0
1400/05/10
سوال کننده

0
1400/05/10
سوال کننده
خوبه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
خب آره میگه این خوبه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
بفرسته برات میگم
0
1400/05/10
سوال کننده
خب منتظرم ممنونم
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
باش
0
1400/05/10
سوال کننده
چی شد آبجی
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
عزیزم حتما برات میفرستم منتظرم آبجیم بفرسته
0
1400/05/10
سوال کننده
اوک
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
اگه عجله داری به کارت برس هر وقت فرستاد میفرستم همین جا بعدا ببین
0
1400/05/10
سوال کننده
اوک اشکال نداره
0
1400/05/10
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
فاطمه جان برا من یواشکی نمیگیره
بی سرو صدا بقیه نفهمن بریزن تو 😬🙈🙃
بی سرو صدا بقیه نفهمن بریزن تو 😬🙈🙃
0
1400/05/10
سوال کننده
ههههههه
0
1400/05/10
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
🙈
0
1400/05/10
.... .
یعنی میگه که کی بچه دار میشی؟
0
1400/05/10
نیک 💚
منم میخوام یواشکی 😂💚
0
1400/05/10
.... .
یعنی من الان کنجکاویم گل کرده بدددددد
1
1400/05/10
سوال کننده
نمیدونم والله بزار بگه ببینیم
0
1400/05/10
.... .
منم منم 😁
0
1400/05/10
.... .
ببین ما چه بچه های خوب و ساکتی هستیم 🙃دست به سینه و ساکت نشستیم ببینیم چی میشه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
مگه خداست 😂😂😂
0
1400/05/10
سوال کننده
ههههه اوک
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
زبون تند و تیزی داره سیاست تو برخورد نداره نمونه آدمی ک تو دلش هیچی نیست ولی زبونش تنده . بعنوان سلاح از زبونت استفاده نکن . بسیار عصبی هستی و فکر و خیال زیاد داری همین باعث میشه زود گارد بگیری . همیشه همه حرفایی که بهت زده میشه درست نیست ولی همیشه هم اشتباه نیست آدمای درست رو برای دوستی نگه دار خیلی با فامیل گرم نگیر و سریع اعتماد نکن . من مشکل جسمی خاصی نمی بینم برات افکار منفی و فکر و خیال و عصبی بودن ریشه مشکلات جسمی توعه .اگه واقعا چیزی فکرت رو مشغول کرده و باعث منفی شدن تو هست ی مدت فکرتو آزاد کنی و بهش بها ندی حل میشه . من سه تا فرزند برات میبینم . اولی پس دومی دختر و سومی پسر . توانایی اینکه داشته باشی این سه تا رو داری ولی اینکه میخای داشته باشی یا نه ب خودت مربوطه . در آخرم باز تاکید میکنم دلیل نرسیدن به خاسته قلبیت عصبی بودن و فکر و خیاله
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ببین اصلا کارش که این نیست ، شوهرشم خوشش نمیاد ، من دیدم کسی جواب نداد گفتم بهش بگم برای ریحانه بگیره
چون اکثرا درست میگه
اینم توی ذاتش هست جایی یاد نگرفته
چون اکثرا درست میگه
اینم توی ذاتش هست جایی یاد نگرفته
1
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
داره یعنی تو داری ریحانه
چون خطابش به من بود اینجوری نوشته
چون خطابش به من بود اینجوری نوشته
0
1400/05/10
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
خب من که نگفتم کارشه عزیزم من اصلا تا حالا فال نگرفتم یهو به دلم افتاد اینجا بگم
0
1400/05/10
.... .
ممکنه فقط موضوع بچه رو بگن؟
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ولی من یه بار قبل ازدواج فال گرفتم ،قهوه الکی هم گرفتم برای فان ولی همش درست در اومد عینا
0
1400/05/10
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
بگو برا منم بگه خب ☹️😭
0
1400/05/10
سوال کننده
خب بعد کی بچه دار میشیم این ماه یا کی چند وعده بهش بگو؟؟؟
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
اتفاقا اگه خیلی واضح باشه بچه رو میگه
قبلا که من عقد بودم به من گفت توی طالع تو ۷ تا بچه هست اما اولی رو باید پیگیری و درمان کنی تا بچه دار بشی همونم شد 😂😂😂
ولی اگه بهش بگم بچه رو ببین میگرده پیدا میکنه
قبلا که من عقد بودم به من گفت توی طالع تو ۷ تا بچه هست اما اولی رو باید پیگیری و درمان کنی تا بچه دار بشی همونم شد 😂😂😂
ولی اگه بهش بگم بچه رو ببین میگرده پیدا میکنه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
عشقم اون دیگه دست خداست ، به نظرم اونا که وعده میگن الکی هست
0
1400/05/10
سوال کننده
آها
1
1400/05/10
. .
من دبیرستان بودم فال قهوه گرفتم گفت اولین بچت و از دست میدی، شهر دوری ازدواج میکنی واقعاااااا درست گفت چند سال گذشته از فال ولی صداش تو گوشمه
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
اون خانومه رو دیگه پیدا نکردم به خدا
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
من فال قهوه گرفتم تا مشخصات ظاهری شوهرمو گفت
0
1400/05/10
🥰 فاطمه 🥰
ان شاءالله به زودی نی نی میاد عجله نکن سنی نداری دختر
0
1400/05/10
سوال کننده
بهش بگو کی نزدیک یا هنوز عزیزم بهش بگو
0
1400/05/10
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
☹️🥺 فک کردم خواهرتو میگی
0
1400/05/10
yasi
عزیزم تو طالعت بچه دیده دیگه زمانشو نمیدونه بنده خدا که😂
0
1400/05/10
سوال کننده
هههاا
0
1400/05/10
سوال کننده
دستت در نکنه عزیزم همه اش درسته
0
1400/05/10
🌺mohadeseh🌺 🌺
فاطمه جون برای ما هم بگو بگیرن دیگه:/
0
1400/05/10
🌺mohadeseh🌺 🌺
فاطمه جون
0
1400/05/10
.... .
الان یعنی میشه عکس کف دستمو فقط برا بچه ببینن؟
0
1400/05/10
Nafas
منم میییخام عاقا😩
0
1400/05/10
🌺mohadeseh🌺 🌺
😞
0
1400/05/10
🌺ستاره احمدی🌺
منم میخوام فال واجبم😢
0
1400/05/10
🌺mohadeseh🌺 🌺
یه چند نفرو ببینن دیگه😕
0
1400/05/10
مامان احسان
واسه منم بگین توروخداااا
0
1400/05/10
مامان روژان و سیروان روژان
سلووووم منم موخوام😭😭
0
1400/05/10
مامان روژان و سیروان روژان

اینم کف دستم😅😅
0
1400/05/10
.... .
آقا دیر اومدی نخوا زود برو😁
0
1400/05/10
مامان روژان و سیروان روژان
🤣🤣🤣🤣🤣 عزیزی
0
1400/05/12
ژاله محمدی
منم بلدم فال بگیرم حرفه ای
0
1400/05/12
ژاله محمدی
nesa.__.22
هرکسی دوست داشت بگیره ایدی اینستاگرام
هرکسی دوست داشت بگیره ایدی اینستاگرام
0
1400/05/12
Nafas
هزینش چقده
0
1400/05/13
ژاله محمدی
اول ۸۰ میگرفتم الان ۴۰
1
1400/05/13
سوال کننده
سلام. من الان از کجا بودم تو فالت واقعآیی هست یا نه ی فال اول اینجوری بگیر واسم بگو کی بچه دار میشم ک باورم بشه ک دفیع دیگ بیام پیشه تو بگیرم 40 هم نمیدم 50 بهت میدم. خوبه گلم. 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فال برای ده نفر اول میگیرم (حافظ)
- فال تاروت و سرکتاب میگیرم
- فال قهوه و عیدانه
- شماره کسی که سرکتاب بازکنه یا فال بگیره
- بچه ها قصد تبلیغ ندارم چون ربطی به من نداره ولی خیلی جواب گرفتم و مطمنم ازش گفتم شاید به دردتون بخوره..
- سلام ی لحظه بیاین
- انواع فال دقیق با قیمت مناسب
- انواع فال دقیق و باقیمت مناسب۰۹۱۷۹۶۷۱۱۳۷
- انواع فال دقیق وبا قیمت مناسب
- انواع فال با قیمت مناسب۹۱۷۹۶۷۱۱۳۷




