Ooma
پرسش (1405/03/29):

در مورد بیبیچک ببیبنین

سلام خانوما،خاستم در مورد مزخرف بودن بیبیچکا ببینین من با این بیبی چک اونم در لحظه روز بعدش پریود شدم😑

در مورد بیبیچک ببیبنین
سلام عزیزم
شاید واقعا بارداری اتفاق افتاده
نطفه ضعیف بوده، لانه‌گزینی درست انجام نشده و منجر به خونریزی شده
سلام قشنگم من ماه پیش از این عکس شما بی بی چکم پررنگ تر بود پریود شدم☹️
خب این خیلی کمرنگه درستش اینکه بی بی چک حداقل ۵ روز از موعود بگذره بعد بزنی
من بعد ۶ روز که پریود نشدم زدم و اینجوری بود
من بعد ۶ روز که پریود نشدم زدم و اینجوری بود
عجله نکنید و دیر بزنید که دچار شک نشید و با ادرار اول صبح
سلام دوست من هم زد مثبت بود بعدش پریود شد ولی دو روز بعد قطع شد پریودی باز زد مثبت بود رفت آزمایش داد تا بارداره
چی بگم من اخه روز بعد این بیبی چک پریود شدم دیگ
ن من قشنگ مشخصه خونریزی پریوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.