دوستان می دونید هزینه عمل چشم چقدر هست؟ خسته شدم از عینک
1
5 روز قبل
ملیحه بانو🥰
من تقریبا ۴سال پیش آزاد عمل کردم ۲۰ میلیون شد
0
5 روز قبل
سوال کننده
اووف چقدر گرون پس هزینه عینک کمتره😁
0
5 روز قبل
سوال کننده
عینک برام ده میلیون در میاد
1
5 روز قبل
کوثر 🤍
من پاییز پارسال انجام دادم و هزینش ۲۵ شد
1
5 روز قبل
parastoo ✨.ne✨
منم دوسال پیش بیست تومن
ولی راضیم
ولی راضیم
1
5 روز قبل
parastoo ✨.ne✨
ازعینک راحت میشی یه عمر
1
5 روز قبل
parastoo ✨.ne✨
انجامش بده پشیمون نمیشی
1
5 روز قبل
آتنا صالحی
من سال ۹۵ عمل کردم ۲۰ تومن شد دکتر سهیل ادیب مقدم واقعااااا عالی هستن
1
5 روز قبل
آتنا صالحی

1
5 روز قبل
آتنا صالحی
واقعا راحتمیشی بعدجراحی
0
5 روز قبل
سوال کننده
واقعا بخصوص زمستون ها و وقتی برف و بارون میاد خیلی اذیت می کنه
0
5 روز قبل
سوال کننده
ممنون از معرفی دکتر
0
5 روز قبل
سوال کننده
چقدر خوب
1
5 روز قبل
سوال کننده
ممنون ملیحه جون تجربه آن رو باهم اشترک گذاشتی
0
5 روز قبل
سوال کننده
ممنون کوثر جان وقت گذاشتی جواب دادی
0
5 روز قبل
آتنا صالحی

1
5 روز قبل
آتنا صالحی
من و برادرم و خواهرم و زن داداشم دو تا از دوستانمون و زن پسرداییم پیش ایشونعمل کردیم و واقعا راضی هستیم
0
5 روز قبل
آتنا صالحی
فدات سم
1
5 روز قبل
بهاره 😊
سلام عزیزم بستگی ب دکتر داره فکر کنم ک چقد بگیره
من اسفند 402 عمل کردم اگ اشتباه نکنم 12 تومن بود همین حدود بود
من اسفند 402 عمل کردم اگ اشتباه نکنم 12 تومن بود همین حدود بود
1
5 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
دختر خاله من هفته قبلی ماهشهر عمل کرد ۷۰
1
5 روز قبل
ملیحه بانو🥰
من بیمارستان چشم پزشکی دکتر خدادوست توشیراز پیش دکتر شمشیری عمل کردم راضی بودم
2
5 روز قبل
ملیحه بانو🥰
وای چقدر گرون شدهههههاا
0
5 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اره ۸ تومن فقط هزینه عکسش شد جدا از دستمزدش
0
5 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام عزیزم من پارسال برج ۱۰رفتم معاینه وعکس وهمه روانجام دادم ولی دکترگفت نمیتونی عمل کنی یکی چشمت قرنیه نازکتره😞اونموقع کمترین هزینه عمل۳۵بودبیشترینش۷۵ حالا دیگه نمیدونم
بسته به نوع عملت هزینه متفاوته دکتر برات تشخیص میده که کدوم مناسب چشم شماس
بسته به نوع عملت هزینه متفاوته دکتر برات تشخیص میده که کدوم مناسب چشم شماس
1
5 روز قبل
ela.e.h z
من امسال پرسیدم برای همسرم یه جا گفت ۸۰ یه جا دیگه گفت ۳۰ البته ما بیمه تکمیلی داریم که گفتن بالای ۳باشه بیمه مید
1
5 روز قبل
سوگل
بسته به نوع عمل داره
من دو سه هفته پیش رفتم برای معاینه و پرسیدم
مناسب چشم من ۵۹ میلیون گفتن
فمتواستایل
من دو سه هفته پیش رفتم برای معاینه و پرسیدم
مناسب چشم من ۵۹ میلیون گفتن
فمتواستایل
1
5 روز قبل
فرزانه خانوم
من شوهرم . پنج سال پیش بیمارستان نور تهران عمل کرد .۶ تومن
همکارش تازه عمل کرد اونجا ۳۰ تومن
حتما انجام بده انگاری یه دنبال رو بهت میدن از عینک راحت میشی
همکارش تازه عمل کرد اونجا ۳۰ تومن
حتما انجام بده انگاری یه دنبال رو بهت میدن از عینک راحت میشی
1
5 روز قبل
ati karimi
پدرم پارسال عید با بیمه تامین اجتماعی توی بیمارستان خصوصی عمل کرد هر چشمی پانزده میلیون گرفتن ،الان رو نمیدونم ولی دوبل یا سوبل در نظر بگیر تو
0
5 روز قبل
ati karimi
اگه بیمه تکمیلی داشته باشی هشتاد درصد شو بهت پس میدن
0
5 روز قبل
بهار 💞
سلام عزیزم
1
5 روز قبل
بهار 💞
حتماااا عمل کن، یه عمر راحت میشی
مبلغی که میدی در قبال راحتیت اصلا ارزش نداره
منم لازیک کردم ،چشمم ضعیف بود
واقعا راحت شدم
مبلغی که میدی در قبال راحتیت اصلا ارزش نداره
منم لازیک کردم ،چشمم ضعیف بود
واقعا راحت شدم
1
5 روز قبل
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دوستم میگف رفتم پرسیدم ۱۰۰ میلیون
مشهد
تو بیمارستان خاتم
مشهد
تو بیمارستان خاتم
1
4 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
من چندوفته استیگماتم برگشته تازه فهمیدم چقدر خوووووب بود دوران بعد عمل😭😭هنوز نمیتونم قبول کنم عینک بخرم
0
4 روز قبل
سوال کننده
چه رزومه قوی داره 😁
0
4 روز قبل
سوال کننده
یا خود خدا الان خوب فکر می کنم با عمل مشکلی ندارم
0
4 روز قبل
سوال کننده
شماره چشمم بین دو دو نیم هست بیمه تکمیلی کوثر دارم
0
4 روز قبل
سوال کننده
ای جان دلم واقعا سخته به بی عینکی عادت کنم دوباره مجبور بشی عینک بزنی
1
4 روز قبل
عاطفه موسوی
من ۴۲ سالمه دو سال پیش رفتم دکتر خاستم عمل کنم دکتر گفت الان عمل کنی چند سال دیگه ممکنه پیرچشمی بگیری چون عمل دیدت رو مثل عینکی که داری میکنه حتی ممکنه ضعیفتر کنه، من الان نوشته های ریز مخصوصا کار باگوشی با جشم خودم بهتر میبینم و با عینک اذیت میشم یعنی پیش بینی دکتر درست بوده ، شما هم اینو در نظر بگیر
1
4 روز قبل
Negin 👸
من ۴۰۱ عمل کردم ۱۲ تومن ولی الان فک کنم نزدیک ۵۰ تومن شده
0
4 روز قبل
سوال کننده
ممنون ملیحه جان من تهرانم
0
4 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم، ای بابا بعد این همه پیگیری کیس عمل نبودی
والا من ویزیت چشم پزشکی عینک سازی رفتم معاینه کرد گفت مشکی برای عمل نداری عکس ننداختم
ولی نظرش رو عمل نبود
والا من ویزیت چشم پزشکی عینک سازی رفتم معاینه کرد گفت مشکی برای عمل نداری عکس ننداختم
ولی نظرش رو عمل نبود
0
4 روز قبل
سوال کننده
مال من کمتر از سه هست
0
4 روز قبل
سوال کننده
من خیلی شماره ام بالا نیست
0
4 روز قبل
سوال کننده
آخه یکی از دوستان گفت عمل کرده آستیگمات چشمش برگشته منم آستگماتم
1
4 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم تجربه آن رو باهم درمیون گذاشتی
0
4 روز قبل
سوال کننده
از همگی ممنونم وقت گذاشتید و توضیح دادید و تجربه هاتون رو به اشتراک گذاشتید
0
3 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
بسلامتی عمل کنی😍
0
3 روز قبل
سوال کننده
والا با چیزی که گفتی آستیگمات برمیگرده پشیمون شدم
0
3 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
ن بابا شانس من برگشت فقط.
اجیم و همسرم و دومادمون عمل کردن هیچی نشد
اجیم و همسرم و دومادمون عمل کردن هیچی نشد
0
3 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
خیلیم عالیه دیدشون
عمل کن حتما
عمل کن حتما
0
3 روز قبل
سوال کننده
پس باز یه فکری می کنم روش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا سی تی اسکن از چشم برای خانمهای باردار خطرناک است؟
- عمل چشم در شهر شیراز
- بچه ها کیا عمل چشم لیزیک یا prk کردن
- بعد عمل لازک میتونم زود بارداربشم؟
- انجام عمل لیزیک چشم
- ایا بعداز عمل لازیک چشم میشه زایمان طبیعی کرد؟
- سلام خانوما خوبین کسی عمل چشم لیزیک انجام داده ؟
- عمل چشم و مراقبت های لازم بعد از عمل
- خانم ستاره احمدی که میخواست عمل چشم انجام بده میای تایپیک؟
- استفاده دارو بعد عمل چشم



316

