Ooma
پرسش (1405/03/29):

هزینه عمل چشم چقدره

دوستان می دونید هزینه عمل چشم چقدر هست؟ خسته شدم از عینک

من تقریبا ۴سال پیش آزاد عمل کردم ۲۰ میلیون شد
اووف چقدر گرون پس هزینه عینک کمتره😁
عینک برام ده میلیون در میاد
من پاییز پارسال انجام دادم و هزینش ۲۵ شد
منم دوسال پیش بیست تومن
ولی راضیم
ازعینک راحت میشی یه عمر
انجامش بده پشیمون نمیشی
من سال ۹۵ عمل کردم ۲۰ تومن شد دکتر سهیل ادیب مقدم واقعااااا عالی هستن
هزینه عمل چشم چقدره
واقعا راحت‌میشی بعد‌جراحی
واقعا بخصوص زمستون ها و وقتی برف و بارون میاد خیلی اذیت می کنه
ممنون از معرفی دکتر
چقدر خوب
ممنون ملیحه جون تجربه آن رو باهم اشترک گذاشتی
ممنون کوثر جان وقت گذاشتی جواب دادی
هزینه عمل چشم چقدره
من و برادرم و خواهرم و زن داداشم دو تا از دوستانمون و زن پسرداییم پیش ایشون‌عمل کردیم و واقعا راضی هستیم
فدات سم
سلام عزیزم بستگی ب دکتر داره فکر کنم ک چقد بگیره
من اسفند 402 عمل کردم اگ اشتباه نکنم 12 تومن بود همین حدود بود
دختر خاله من هفته قبلی ماهشهر عمل کرد ۷۰
من بیمارستان چشم پزشکی دکتر خدادوست توشیراز پیش دکتر شمشیری عمل کردم راضی بودم
وای چقدر گرون شدهههههاا
اره ۸ تومن فقط هزینه عکسش شد جدا از دستمزدش
سلام عزیزم من پارسال برج ۱۰رفتم معاینه وعکس وهمه روانجام دادم ولی دکترگفت نمیتونی عمل کنی یکی چشمت قرنیه نازکتره😞اونموقع کمترین هزینه عمل۳۵بودبیشترینش۷۵ حالا دیگه نمیدونم
بسته به نوع عملت هزینه متفاوته دکتر برات تشخیص میده که کدوم مناسب چشم شماس
من امسال پرسیدم برای همسرم یه جا گفت ۸۰ یه جا دیگه گفت ۳۰ البته ما بیمه تکمیلی داریم که گفتن بالای ۳باشه بیمه مید
بسته به نوع عمل داره
من دو سه هفته پیش رفتم برای معاینه و پرسیدم
مناسب چشم من ۵۹ میلیون گفتن
فمتواستایل
من شوهرم . پنج سال پیش بیمارستان نور تهران عمل کرد .۶ تومن
همکارش تازه عمل کرد اونجا ۳۰ تومن
حتما انجام بده انگاری یه دنبال رو بهت میدن از عینک راحت میشی
پدرم پارسال عید با بیمه تامین اجتماعی توی بیمارستان خصوصی عمل کرد هر چشمی پانزده میلیون گرفتن ،الان رو نمی‌دونم ولی دوبل یا سوبل در نظر بگیر تو
اگه بیمه تکمیلی داشته باشی هشتاد درصد شو بهت پس میدن
سلام عزیزم
حتماااا عمل کن، یه عمر راحت میشی
مبلغی که میدی در قبال راحتیت اصلا ارزش نداره
منم لازیک کردم ،چشمم ضعیف بود
واقعا راحت شدم
دوستم میگف رفتم پرسیدم ۱۰۰ میلیون
مشهد
تو بیمارستان خاتم
من چندوفته استیگماتم برگشته تازه فهمیدم چقدر خوووووب بود دوران بعد عمل😭😭هنوز نمیتونم قبول کنم عینک بخرم
چه رزومه قوی داره 😁
یا خود خدا الان خوب فکر می کنم با عمل مشکلی ندارم
شماره چشمم بین دو دو نیم هست بیمه تکمیلی کوثر دارم
ای جان دلم واقعا سخته به بی عینکی عادت کنم دوباره مجبور بشی عینک بزنی
من ۴۲ سالمه دو سال پیش رفتم دکتر خاستم عمل کنم دکتر گفت الان عمل کنی چند سال دیگه ممکنه پیرچشمی بگیری چون عمل دیدت رو مثل عینکی که داری میکنه حتی ممکنه ضعیفتر کنه، من الان نوشته های ریز مخصوصا کار باگوشی با جشم خودم بهتر میبینم و با عینک اذیت میشم یعنی پیش بینی دکتر درست بوده ، شما هم اینو در نظر بگیر
من ۴۰۱ عمل کردم ۱۲ تومن ولی الان فک کنم نزدیک ۵۰ تومن شده
ممنون ملیحه جان من تهرانم
سلام عزیزم، ای بابا بعد این همه پیگیری کیس عمل نبودی
والا من ویزیت چشم پزشکی عینک سازی رفتم معاینه کرد گفت مشکی برای عمل نداری عکس ننداختم
ولی نظرش رو عمل نبود
مال من کمتر از سه هست
من خیلی شماره ام بالا نیست
آخه یکی از دوستان گفت عمل کرده آستیگمات چشمش برگشته منم آستگماتم
ممنون عزیزم تجربه آن رو باهم درمیون گذاشتی
از همگی ممنونم وقت گذاشتید و توضیح دادید و تجربه هاتون رو به اشتراک گذاشتید
بسلامتی عمل کنی😍
والا با چیزی که گفتی آستیگمات برمیگرده پشیمون شدم
ن بابا شانس من برگشت فقط.
اجیم و همسرم و دومادمون عمل کردن هیچی نشد
خیلیم عالیه دیدشون
عمل کن حتما
پس باز یه فکری می کنم روش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه