Ooma
پرسش (1405/03/27):

انصافا درسایی که در دوران دانشگاه خوندیم چیزی خاطرتون مونده خصوصا ریاضی و آمار و

الان من دارم درس می خونم ..خودمو دارم هلاک می کنم می دونم یه مدت بعد همشون رو فراموش می کنم خصوصا ریاضی که ازش خوشم نمیاد

من هیچی از درسام یادم نیست ورودی ۹۳ بودم
خواهر اگه درست خوبه بیا من چند روز دیگه امتحان ریاضی دارم کمکم کن
والا به زور دارم می خونم ،همش می گم چه غلطی کردم تو این سن دارم می خونم
رشته ت چی بود
من مهندسی نرم افزار
راستی ورودت به اوما رو هم تبریک میگم
نه والا کارشناسی ارشد حسابداری دارم.ی فرمول یا ی خط هم از درسا یادم نیست
منم هیچی یادم نیست با اینکه ریاضیم خیلی خوب الان در حد جمع و تفریق اول دبستان یادم
عاشق حل انتگرال بودم دفتر سال اول دانشگاهم دارم هنوز
منم پارسال برای آزمون می‌خوندم.. همش میگفتم من چجوری تونستم این همه سال بااین حافظه درس بخونم😑😐

هرچی می‌خوندم یکساعت بعدش پر میزد🤦
من اصلا یادم نمیاد چه جوری توان میگیریم🙄
ممنون عزیزم
جدا ..من آنقدر از ریاضی بدم میومد که رشته انسانی رو انتخاب کردم
دقیقا ...شاید قبلا همت داشتیم ...یا الان آنقدر دغدغه مون زیاد شده اینطور شدیم
حالا درس های مدرسه هیچی ،
شما برو کلاس زبان ، خیاطی ، گلدوزی و ... هر چی فکرشو کنی وقتی یه مدت بذاریشون کنار و تمرین نداشته باشید اینا هم یادت میره
تکرار ماندگار میکنه درس ها رو
عزیزم من قبلا دانشگاه خونده بودم فقط از پروژه دفاع نکرده بودم و ول کرده بودم
بعد ۳ سال که دانشگاه رو از اول شروع کردم هیچی یادم نیست و همه مطالب واسم جدیدن
من مجرد بودم کلاس موسیقی میرفتم
کلاس زبان میرفتم
الان صحبت فارسی هم به زور یادمه🤣🤣🤣
یه مدته می‌شینم تو خونه جدول حل میکنم که حافظه ام بهتر بشه
آدم وقتی وارد زندگی میشه دغدغه اش بیشتر میشع
سلام ، منم یادم رفته 😐 مثلاً بقول دوستمون منم عاشق انتگرال بودم هیچی ازش خاطرم نمونده ...
منم سودو.. چون از اول دوست داشتم جدولشو ولی کلا حس میکنم با کارای تکراری بچه داری زوال عقل پیدا کردم 😆
منم دقیقا این حس رو دارم🤕
سلام عزیزم
متاسفانه من به خاطر شرایط زندگیم نشد برم دانشگاه
ولی میدونم درس خوندن، مسئله حل کردن، مخصوصا مباحث ریاضی و فیزیک یه فایده خییییلی بزرگ دارن
اونم اینه که مغز رو فعال میکنن
مغز رو مجبور میکنه که بکار بیفته یه جور ورزش مغز بحساب میاد
وقتی ذهن فعال بشه راحت تر میتونه مسائل رو مدیریت و حل کنه

راهکار های بهتری ارائه میده
نه فقط زمان مدرسه و دانشگاه بلکه توی همه ی دوران زندگی آدم باید از ذهنش کار بکشه و اصطلاحا ورزشش بده
با حساب و کتاب و حل مسئله و حفظیات ذهن رو درگیر بکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه