الان من دارم درس می خونم ..خودمو دارم هلاک می کنم می دونم یه مدت بعد همشون رو فراموش می کنم خصوصا ریاضی که ازش خوشم نمیاد
420
45
6 روز قبل
سوال کننده
3
6 روز قبل
ترلان ..
من هیچی از درسام یادم نیست ورودی ۹۳ بودم
0
6 روز قبل
Banoo .
خواهر اگه درست خوبه بیا من چند روز دیگه امتحان ریاضی دارم کمکم کن
0
6 روز قبل
سوال کننده
والا به زور دارم می خونم ،همش می گم چه غلطی کردم تو این سن دارم می خونم
0
6 روز قبل
سوال کننده
رشته ت چی بود
1
6 روز قبل
Banoo .
من مهندسی نرم افزار
1
6 روز قبل
Banoo .
راستی ورودت به اوما رو هم تبریک میگم
1
6 روز قبل
مریــم بانـــو
نه والا کارشناسی ارشد حسابداری دارم.ی فرمول یا ی خط هم از درسا یادم نیست
4
6 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
منم هیچی یادم نیست با اینکه ریاضیم خیلی خوب الان در حد جمع و تفریق اول دبستان یادم
1
6 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
عاشق حل انتگرال بودم دفتر سال اول دانشگاهم دارم هنوز
1
6 روز قبل
نیلوفر 💅💅
منم پارسال برای آزمون میخوندم.. همش میگفتم من چجوری تونستم این همه سال بااین حافظه درس بخونم😑😐
هرچی میخوندم یکساعت بعدش پر میزد🤦
هرچی میخوندم یکساعت بعدش پر میزد🤦
1
6 روز قبل
بهار 💞
من اصلا یادم نمیاد چه جوری توان میگیریم🙄
0
6 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
6 روز قبل
سوال کننده
جدا ..من آنقدر از ریاضی بدم میومد که رشته انسانی رو انتخاب کردم
0
6 روز قبل
سوال کننده
دقیقا ...شاید قبلا همت داشتیم ...یا الان آنقدر دغدغه مون زیاد شده اینطور شدیم
0
6 روز قبل
عاطفه خانوم
حالا درس های مدرسه هیچی ،
شما برو کلاس زبان ، خیاطی ، گلدوزی و ... هر چی فکرشو کنی وقتی یه مدت بذاریشون کنار و تمرین نداشته باشید اینا هم یادت میره
تکرار ماندگار میکنه درس ها رو
شما برو کلاس زبان ، خیاطی ، گلدوزی و ... هر چی فکرشو کنی وقتی یه مدت بذاریشون کنار و تمرین نداشته باشید اینا هم یادت میره
تکرار ماندگار میکنه درس ها رو
0
6 روز قبل
Banoo .
عزیزم من قبلا دانشگاه خونده بودم فقط از پروژه دفاع نکرده بودم و ول کرده بودم
بعد ۳ سال که دانشگاه رو از اول شروع کردم هیچی یادم نیست و همه مطالب واسم جدیدن
بعد ۳ سال که دانشگاه رو از اول شروع کردم هیچی یادم نیست و همه مطالب واسم جدیدن
0
6 روز قبل
Banoo .
من مجرد بودم کلاس موسیقی میرفتم
کلاس زبان میرفتم
الان صحبت فارسی هم به زور یادمه🤣🤣🤣
کلاس زبان میرفتم
الان صحبت فارسی هم به زور یادمه🤣🤣🤣
0
6 روز قبل
Banoo .
یه مدته میشینم تو خونه جدول حل میکنم که حافظه ام بهتر بشه
2
6 روز قبل
مریــم بانـــو
آدم وقتی وارد زندگی میشه دغدغه اش بیشتر میشع
0
6 روز قبل
fateme h,n,r
سلام ، منم یادم رفته 😐 مثلاً بقول دوستمون منم عاشق انتگرال بودم هیچی ازش خاطرم نمونده ...
0
6 روز قبل
fateme h,n,r
منم سودو.. چون از اول دوست داشتم جدولشو ولی کلا حس میکنم با کارای تکراری بچه داری زوال عقل پیدا کردم 😆
1
6 روز قبل
ترلان ..
منم دقیقا این حس رو دارم🤕
0
6 روز قبل
ریحانه بانو
سلام عزیزم
0
6 روز قبل
ریحانه بانو
متاسفانه من به خاطر شرایط زندگیم نشد برم دانشگاه
0
6 روز قبل
ریحانه بانو
ولی میدونم درس خوندن، مسئله حل کردن، مخصوصا مباحث ریاضی و فیزیک یه فایده خییییلی بزرگ دارن
0
6 روز قبل
ریحانه بانو
اونم اینه که مغز رو فعال میکنن
مغز رو مجبور میکنه که بکار بیفته یه جور ورزش مغز بحساب میاد
مغز رو مجبور میکنه که بکار بیفته یه جور ورزش مغز بحساب میاد
1
6 روز قبل
ریحانه بانو
وقتی ذهن فعال بشه راحت تر میتونه مسائل رو مدیریت و حل کنه
راهکار های بهتری ارائه میده
نه فقط زمان مدرسه و دانشگاه بلکه توی همه ی دوران زندگی آدم باید از ذهنش کار بکشه و اصطلاحا ورزشش بده
با حساب و کتاب و حل مسئله و حفظیات ذهن رو درگیر بکنه
راهکار های بهتری ارائه میده
نه فقط زمان مدرسه و دانشگاه بلکه توی همه ی دوران زندگی آدم باید از ذهنش کار بکشه و اصطلاحا ورزشش بده
با حساب و کتاب و حل مسئله و حفظیات ذهن رو درگیر بکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




