Ooma
پرسش (1401/04/23):

درس خوندن با بچه کوچیک سخته؟

سلام به نظرتون دانشگاه پیام نور رشته علوم تربیتی با بچه کوچیک سخته؟؟؟

و مهم تر از همه فکر میکنین میتونم به بچه ام رسیدگی کنم ؟
کمکی داشته باشی میتونی
شما دوتا بچه داری؟
خیلی از همکلاسیای زرنگم تو دانشگاه بچه داشتن مهم اینه که شوهرت همکاری کنه
سلام عزیزم معلومه که میشه
سخت که تا حدودی سخته چون به هر حال به عنوان مادر برای بچت مسئولی ولی نباید به خاطر بچه خودتو از درس دور کنی
عزیزم حتما ادامه بده
سختی داره
هر چی هم شوهرت همراه باشه گاهی عصبی و ناراحت میشه
یا بهت حرف میزنه
ولی تو تمام تلاشت بکن
صد در صد بچه مهمه ولی بزرگ میشن
تو میمونی و آرزوهات .
ان شالله خدا بهت توانایی بده
بخون و موفق شو 😍😍😍
دانشگاه پیام نور فک نکنم زیاد سخت باشه چون زیاد کلاس حضوری نداره
نه یکی
مرررسییی
واقعا 🤩
ولی کتاب زیاد داره و خود خوان باید بری جلو
عزیزم شدنش که میشه. بستگی به خودتون داره.
اما از نظر روانشناسا بهتره توی دو سال اول، مادر دربست در اختیار بچه باشه. درس خوندن، زمان گذاشتن و خستگی داره، بهرحال یه جایی میرسه که باید از بچت بزنی بخاطر درس و کتاب و استاد و دانشگاه. و حیفه، چون شخصیت بچه توی همین روزا درحال ساخته شدنه.
بذار از سال بعد، که کوچولوت بزرگترم شده میتونی از 18 ماهگی چند ساعتی هم بذاریش مهد بری دانشگاه.
پیام نور حضوری نیست . من فکر میکنم هرچی بزرگتر میشه خوابش کمترمیشه و نیازش به من بیشتره
الان خیلی نیاز نداره ساعت های خوابش میشه بخونی
اینم حرفیه. بهرحال ایشالله خیر جفتتون توش باشه 🌷🥰
انسان تک بعدی نیست میتونه هم رو فرزندش کار کنه هم تلاششو برای آیندش کنه
عزیزم 14 ماه اول زندگی کودک باید خواسته هاش بلافاصله انجام بشه و درنتیجه نیاز به حداکثر توجه از طرف پدر و مادر در طول زندگیش داره.
درس خوندن مادر یه فاکتور تاثیرگذار روی این موضوع میتونه باشه.
درسته انسان چندبعدی هست، اما درس خوندن همراه هست با تنش های خاص خودش که قطعا باعث خستگی و صرفِ وقت و شب بیداری و رسیدگی کمتر مادر به خودش میشه که همین می تونه روی کودک اثرشو بذاره.
ادم بعد 20 سالگی تا حداقل 20 سال دیگه هم وقت داره که درس بخونه. اما فقط یکسال رو میتونه توی این برهه حساس، برایِ کودکش مفیدترین باشه.
درضمن این حرف شخص من نیست، صحبت روان شناسهای کودکه 💕
فدات عزیزم ممنون
سلام گل دخترا.
من مدرک دیپلم طراحی دوخت دارم .
کارودانش
.
خیلی دوست دارم ادامه تحصیل بدم .
چندساله درس نخوندم یکم تنبل شدم وسختمه زیادی درس خوندن و...
ولی کم کم خوندن رومیتونم مثلا انتخاب واحدکمترکه هم زده نشم وهم بتونم .
فقط موندم چطوری ویاچه رشته ای
چون کارودانش هم بوده نمیدونم اصلا راه داره به بقیه رشته هایانه .
ممنون میشم کسی اگراطلاعات داره بگه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه