حالم خیلی بده هررر چی براش درست میکنم هیچی نمیخوره .. روانم ریخته بهممم
1
8 روز قبل
بهار حسینی
سلام. بچه منم همینجوریه. هیچی نمیخوره به تعداد موهای سرم بردمش دکتر فوق تخصص کودکان و دکتر غدد و نمونه و آزمایش ، تو تنها نیستی
2
8 روز قبل
yalda .
من 6ساله همین مشکل دارم هنوزم بدغذاست
2
8 روز قبل
مهسا آذین
خواهرزاده منم همینه الان ۱۲سالشه ولی هنوزم بدغذاس ولاغر هیچ مشکلیم نداره هزارتادکتربرده
0
8 روز قبل
سوال کننده
ای وایِ من
یعنی تازه اول راهم منم؟
باید چکار کرد خواهرا ؟ اینطوری که نمیشه
رو رشد و همه چیشون تاثیر میذاره
یعنی تازه اول راهم منم؟
باید چکار کرد خواهرا ؟ اینطوری که نمیشه
رو رشد و همه چیشون تاثیر میذاره
0
8 روز قبل
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
من و خواهرم و پسر عمو و... هممون تا کلاس دوم هیچی نمیخوردیم ولی سوم ب بعد ترکوندیم
الانم پسر اولیم اشتها نداره
چکاپ شد فقراهن فقط داره. شربتش میدم
اگ قد و وزنش رو نمودار هس با مشورت دکتر مولتی ویتامین دوره ای بهش بده دیگ کار خاصی نمیخاد. بزرگ میشن. حرص نخور
الانم پسر اولیم اشتها نداره
چکاپ شد فقراهن فقط داره. شربتش میدم
اگ قد و وزنش رو نمودار هس با مشورت دکتر مولتی ویتامین دوره ای بهش بده دیگ کار خاصی نمیخاد. بزرگ میشن. حرص نخور
0
7 روز قبل
Zahra Nik
غذا رو بذار جلوش خودش بخوره ، حتی اگر یه تیکه کوچولو برداره همون کافیه ، اصلا اصرار نکن ، روزی ۳ وعده بذار جلو دستش اگر نخورد بی هیچ حرص و جوشی جمع کن تا وعده بعد.
بچه ای که شیر و میان وعده میخوره ، غذاخور نمیشه.
از شیر بگیریش بهتر میشه.
بچه ای که شیر و میان وعده میخوره ، غذاخور نمیشه.
از شیر بگیریش بهتر میشه.
0
7 روز قبل
سوال کننده
رو نموداره عزیزم
خیلی ناراحتم از این بابت
شده پوست و استخون
خیلی ناراحتم از این بابت
شده پوست و استخون
0
7 روز قبل
سوال کننده
همه راهی امتحان کردم عزیزم
انگار ن انگار
انگار ن انگار
0
7 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
دختر منم همین اصلا غذا درست نمیخوره
هر چیدرست میکنم همه ش بهونه میگیره ازون بدم میاد ازین بدم میاد
یعنی کلافه م کرده فقط شکمش پر تنقلات کنی ،اصلا وعده غذایی درست نمیخوره
هر چیدرست میکنم همه ش بهونه میگیره ازون بدم میاد ازین بدم میاد
یعنی کلافه م کرده فقط شکمش پر تنقلات کنی ،اصلا وعده غذایی درست نمیخوره
0
7 روز قبل
مهربانو ❤️
حالا برعکس دختر من زیاد میخوره روانیم کرده🤣🤣🤣
0
7 روز قبل
مهربانو ❤️
وزنم استپ کرده
0
7 روز قبل
مهربانو ❤️
دختر من خداروشکر اصلا بدغذا نیست هر چی درست کنم میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



281

