Ooma
پرسش (1405/03/26):

با بدغذایی بچه باید چکار کرد واقعا؟؟

حالم خیلی بده هررر چی براش درست میکنم هیچی نمیخوره .. روانم ریخته بهممم

سلام. بچه منم همینجوریه. هیچی نمیخوره به تعداد موهای سرم بردمش دکتر فوق تخصص کودکان و دکتر غدد و نمونه و آزمایش ، تو تنها نیستی
من 6ساله همین مشکل دارم هنوزم بدغذاست
خواهرزاده منم همینه الان ۱۲سالشه ولی هنوزم بدغذاس ولاغر هیچ مشکلیم نداره هزارتادکتربرده
ای وایِ من
یعنی تازه اول راهم منم؟
باید چکار کرد خواهرا ؟ اینطوری که نمیشه
رو رشد و همه چیشون تاثیر میذاره
من و خواهرم و پسر عمو و... هممون تا کلاس دوم هیچی نمیخوردیم ولی سوم ب بعد ترکوندیم

الانم پسر اولیم اشتها نداره
چکاپ شد فقراهن فقط داره. شربتش میدم

اگ قد و وزنش رو نمودار هس با مشورت دکتر مولتی ویتامین دوره ای بهش بده دیگ کار خاصی نمیخاد. بزرگ میشن. حرص نخور
غذا رو بذار جلوش خودش بخوره ، حتی اگر یه تیکه کوچولو برداره همون کافیه ، اصلا اصرار نکن ، روزی ۳ وعده بذار جلو دستش اگر نخورد بی هیچ حرص و جوشی جمع کن تا وعده بعد.
بچه ای که شیر و میان وعده میخوره ، غذاخور نمیشه.
از شیر بگیریش بهتر میشه.
رو نموداره عزیزم
خیلی ناراحتم از این بابت
شده پوست و استخون
همه راهی امتحان کردم عزیزم
انگار ن انگار
دختر منم همین اصلا غذا درست نمیخوره
هر چیدرست میکنم همه ش بهونه میگیره ازون بدم میاد ازین بدم میاد
یعنی کلافه م کرده فقط شکمش پر تنقلات کنی ،اصلا وعده غذایی درست نمیخوره
حالا برعکس دختر من زیاد میخوره روانیم کرده🤣🤣🤣
وزنم استپ کرده
دختر من خداروشکر اصلا بدغذا نیست هر چی درست کنم میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.