ادکلن سلیقه ایه
من آمیتیست و
باکارات رژ استفاده میکنم.
بلک اوپیوم فقط یه کم گرونه
یکی از فامیل های نزدیک ما ایتا ادکلن های خوبی میفروشه به قیمت خوب
و معرفی هم میکنه
خواستم ادکلن بگیرم یکی شو گفت 27 یکی گفت 9
خیلی زور داشت منم هیچی نگرفتم
باکارات رژ و هالوین من دارم راضیم
باربری لندن
بلک اوپیوم
شنل چس
اسکارتل
وان میلیون
لنکوم لاویه بل
یو اینتنس
بویس امپریال
محشرن هر دو
الیِن
یارا
خمار
ویکتوریا سکرت
ایو سن لورن
ادکلن عربی بگیر ماندگاریش عالیه 3یا4روز میمونه
توی گوگل سرچ کن
ادکلن کنجل از بندرعباس ارسال دارن