Ooma
پرسش (1405/03/25):

مارک ادکلن خوب....

بچا یه ادکلن خوب معرفی میکنید ک ماندگاری بالا داشته باشه ینی بوش چن روز بمونه ممنون میشم

Fasio
اَونتوس عالیه
ادکلن سلیقه ایه
من آمیتیست و
باکارات رژ استفاده میکنم.
بلک اوپیوم فقط یه کم گرونه
یکی از فامیل های نزدیک ما ایتا ادکلن های خوبی میفروشه به قیمت خوب
و معرفی هم میکنه
خواستم ادکلن بگیرم یکی شو گفت 27 یکی گفت 9
خیلی زور داشت منم هیچی نگرفتم
باکارات رژ و هالوین من دارم راضیم
لیبر
باربری لندن
بلک اوپیوم
شنل چس
اسکارتل
وان میلیون
لنکوم لاویه بل
یو اینتنس
بویس امپریال
محشرن هر دو
الیِن
یارا
خمار
ویکتوریا سکرت
ایو سن لورن
مرسی گلا
ادکلن عربی بگیر ماندگاریش عالیه 3یا4روز میمونه
توی گوگل سرچ کن
ادکلن کنجل از بندرعباس ارسال دارن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه