کریشن هم رایحه هاش خوبه،بوی پرتقال میده،من خودم عاشق اف اف هستم اونم بوی خنک و خیار خوش طعم داره محاله ازم اسم عطرمو نپرسن،بعدم کم بزنه ملایم میشه😁اما کلا بوش خنثی هس
برای مادرشوهر چون سن و سال دارن ورساچه بنفش بگیر ادکلن مخصوص خانمهای سنگین و رنگین
#دوان .بورگارت .استیل .ویکن.۲۱۲.ورساچ .ایفوریا.لجند.کوکو.سلطان.لالیک ابلاک. تق هرمس.تامفورد.لینکولین.امورامور.بلاک افغان.اسکالیچر.
من از همه اینا استفاده کردم😁👋🏼
کارلوف مشکی بوش معرکس
کاش زودتر باهاش آشنا شده بودم
البته یکم گرونه ولی ارزش داره، البته الان همه ادکلن ها گرونه دیگه 🤦♀️
واسه انتخاب عطر برای هدیه خیلی چیزا رو باید در نظر بگیری مثلا اگر فردی متولد بهار باشه عطر زمستانی براش بگیری مطمعن باش بدش میاد
ببین مادرشوهرت متولد چه فصلیه.مزاجش گرمه یا سرده .میگرن یا سردرد داره یا نداره اینا تو انتخاب عطر خیلی کمک میکنه
مثلا کسی ک سردرد میشه یا حساسیتی باشه اگر عطر شیرین بهش بدی حالشو بد میکنه بجا تشکر فحشم میخوری😂😂