سلام دوستان خوبین🥰
میشه لطف کنید یه ادکلن خوب زنونه و یه مردونه به من معرفی کنید
که قیمتشونم خیلییی بالا نباشه
یچیز مناسب و خوب😊
ممنونم ♥️😘
پرسش (1401/10/14):
معرفی ادکلن زنونه و مردونه♥️
577
23
1401/10/14
سوال کننده
0
1401/10/14
🆔Faaati .H🆔
مردونه savage
0
1401/10/14
🆔Faaati .H🆔
زنونه چی گرمی سردی تلخ شیرین؟؟
0
1401/10/14
سوال کننده
فارسیش چی میشه
0
1401/10/14
سوال کننده
شیرین
1
1401/10/14
فاطما نظرکرده
ساکریفایس بنفش عااالیه.گود گرل هم عالیه.من اینارو دارم.
مردونه هم آلور.لجند. بعضی وقتا هم بلک افعان اسنفاده میکنه
مردونه هم آلور.لجند. بعضی وقتا هم بلک افعان اسنفاده میکنه
0
1401/10/14
شادی جان
Peut-être
0
1401/10/14
فاطما نظرکرده
ما همه مدل استفاده میکنیم شیرین تلخ گرم سرد😄 شوهرم بیشتر ادکلنای منو میزنه
0
1401/10/14
فاطما نظرکرده
ادکلن های مینی خیلی خوبن قیمتهاشون هم مناسبه از همه مدل هم هست عزیزم
0
1401/10/14
فاطما نظرکرده
قیمتش ۱۳۰
۲۰ یا ۱۵ میل
۲۰ یا ۱۵ میل
0
1401/10/14
sara jafari
من همیشه ورساچ بنفش میزنم
0
1401/10/14
sara jafari
وان میلیون .هرمس.
0
1401/10/14
همتا ~♥~
سوییت لاو زنانه
مردونه هم لجند
مردونه هم لجند
0
1401/10/14
خانم گل .
ادکلن ساگا
هم مردونه اش هم زنونه اش خیلی خوش بوئه
مخصوصا مردونه اش من خیلی بوش رو دوست دارم
هم مردونه اش هم زنونه اش خیلی خوش بوئه
مخصوصا مردونه اش من خیلی بوش رو دوست دارم
0
1401/10/14
مهشید .
مردونه تروس آردی عالیه
0
1401/10/14
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من واسه شوهرم بلک ژک صاف میگیرم بوش عالیه،موندگاره
لجند هم خوبه
برا خودمم همش ورساچ مشکی
لجند هم خوبه
برا خودمم همش ورساچ مشکی
0
1401/10/14
پارمیس جون
سلام میگم عطر واسه اونایی که بچه کوچیک دارن بزنن بد نیست جرات ندارم چیزی استفاده کنم
0
1401/10/14
فاطما نظرکرده
ما همیشه استفاده میکنیم تو خونه ام همیشه استفاده میکیم...
0
1401/10/14
الی .
مردونه
ساواج، کرید اونتوس، بلو شنل
ساواج، کرید اونتوس، بلو شنل
0
1401/10/14
🆔Faaati .H🆔
بزن پارمیس جون بچه رو سوسول بار نیار عزیزم
هوا آلودگی الان اینجوریه خدا میدونن زمان بزرگ شدن بچه هامون چی بشه بزار بدنشون عادت کنه سریع مریض نشن
هوا آلودگی الان اینجوریه خدا میدونن زمان بزرگ شدن بچه هامون چی بشه بزار بدنشون عادت کنه سریع مریض نشن
0
1401/10/14
سوال کننده
مرسی مهربونا😘♥️
0
1401/10/14
پارمیس جون
آخه مادر شوهرم میگه بو میگیره براش بده دیگه منم ترسیدم
0
1401/10/14
پارمیس جون
آها پس ویگه مشکلی نداره وقتی همه میزنن
0
1401/10/14
bahar 94
هالوین بنفش، بولگاری من عاشقشونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پاشیدن ادکلن توی چشم کودک ۳ساله💥💥💥فوری
- ادکلن زنانه خیلی خوش بو و ماندگار
- 💥💥اونایی که ادکلن میزنن بیاین😝زنونه مردونه فرقی نداره
- ادکلن بسیار خوشبو و شیک
- ادکلن تلخ مردونه
- زدن ادکلن به بدن
- ادکلن زنانه مناسب روز مادر
- ادکلن خوب زنونه که بوی ملایمی داشته باشه و خنک باشه
- ادکلن مردانه لطفا راهنمایی کنید عزیزان🙏❤
- ادکلن مردانه خوش بو




