سلام خانما خوبین ،حدود یکسال پیش ساق دستم خورد به فرگاز و سوخت
الان جاش خیلی مشخصه
روم نیست لباس آستین کوتاه بپوشم برای بیرون خیلی مشخصه
ترمیم کننده ای هست که بزنم کمرنگ بشن؟
ممنون میشم معرفی کنید یا عکسشو بفرستید
پرسش (1405/03/25):
لکه ی سوختگی قدیمی روی ساق دست
293
11
9 روز قبل
سوال کننده
0
9 روز قبل
سوال کننده

0
9 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
لیزر هم میتونی بری
0
9 روز قبل
سوال کننده
با لیزر کمرنگ میشه؟کلا تا حالا لیزر نرفتم
گفتم با کرم ببرمش یا کمرنگش کنم
گفتم با کرم ببرمش یا کمرنگش کنم
2
9 روز قبل
مهنا ا
چیز خاصی نیست که
خیلی ام قشنگه
تازه نشون میده چقد کدبانویی😍❤️❤️
کرم ترمیم کننده ی اون سیکالفیت بگیر
میگن رژودرم هم تاثیر دارع
خیلی ام قشنگه
تازه نشون میده چقد کدبانویی😍❤️❤️
کرم ترمیم کننده ی اون سیکالفیت بگیر
میگن رژودرم هم تاثیر دارع
0
9 روز قبل
سوال کننده
اتفاقا همیشه میگم شبیه جای خودزنی هست انگار😅 آستین شومیزام رو نمیتونم بزنم بالا
برای سیکالفیت حتما میپرسم ممنونم
برای سیکالفیت حتما میپرسم ممنونم
1
9 روز قبل
nilofar i
وای مال من از این بدتره فعلا دارم رژودرم میزنم یکم کمرنگ شده منم نمیدونم چیکارش کنم
1
8 روز قبل
sara .
آلفا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




