Ooma
پرسش (1405/03/25):

لکه ی سوختگی قدیمی روی ساق دست

سلام خانما خوبین ،حدود یکسال پیش ساق دستم خورد به فرگاز و سوخت
الان جاش خیلی مشخصه
روم نیست لباس آستین کوتاه بپوشم برای بیرون خیلی مشخصه
ترمیم کننده ای هست که بزنم کمرنگ بشن؟
ممنون میشم معرفی کنید یا عکسشو بفرستید

لکه ی سوختگی قدیمی روی ساق دست
لیزر هم میتونی بری
با لیزر کمرنگ میشه؟کلا تا حالا لیزر نرفتم
گفتم با کرم ببرمش یا کمرنگش کنم
چیز خاصی نیست که
خیلی ام قشنگه
تازه نشون میده چقد کدبانویی😍❤️❤️
کرم ترمیم کننده ی اون سیکالفیت بگیر
میگن رژودرم هم تاثیر دارع
اتفاقا همیشه میگم شبیه جای خودزنی هست انگار😅 آستین شومیزام رو نمیتونم بزنم بالا
برای سیکالفیت حتما میپرسم ممنونم
وای مال من از این بدتره فعلا دارم رژودرم میزنم یکم کمرنگ شده منم نمیدونم چیکارش کنم
آلفا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.