سلام خانوما خوبین برای سقط مکرر باید علاوه بر پزشک زنان پیش پریناتولوژیست هم رفت؟
همسایمون دوبار سقط داشته میخاد مجدد اقدام کنه برای بارداری ولی میترسه میخاد پیش ی دکتر خوب یزد بره
کسی تجربه ی داشته ممنون میشم راهنمایی کنین؟
پرسش (1405/03/25):
سلام دکترزنان کاربلد و باتجربه یزد کسی رو میشناسین برای سقط مکرر
212
44
8 روز قبل
سوال کننده
0
8 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام گلی من دختر دایی شوهرم یزد پیش دکتر افلاطونیان و کریمی زاده بیمارستان مادر بود الان دومین بچه رو بارداره بیمارستان تولید مثل هم دولتی ولی بیمارستان مادر خصوصی
1
8 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
البته ایشون بیمارستان تولید مثل بود ولی دکترش افلاطونیان
0
8 روز قبل
سوال کننده
از نظر هزینه مشکلی نداره فقط دکتر باتحربه ی باشه
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
عزیزم افلاطونیان حرف نداره
0
8 روز قبل
سوال کننده
اره الان رفتم خوندم نینی سایت خیلی تعریفش رو میکنن
0
8 روز قبل
سوال کننده
کاش نوبت بده این بنده خدا مادر بشه
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
اره گلم کلا یزد دکترای بنامی داره
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
الهی که دلش شاد میشه به زودی😍
0
8 روز قبل
سوال کننده
بخاطر همین میخاد بره یزد ولی نمیدونه کدوم دکتر بره
0
8 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
همین افلاطونیان بره جواب میگیره دختر دایی شوهر منم بار اول جواب گرفت
0
8 روز قبل
سوال کننده
الهی امین یکم سنش بالاس نگرانه
1
8 روز قبل
سوال کننده
انشالله ابنم جواب بگیره
0
8 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
انشالله
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
بگو برو صدرصد جواب میگیری
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
چندسالشه؟سن باروری رو ۵۰ زدن
0
8 روز قبل
سوال کننده
فک کنم ۶۴ هست
0
8 روز قبل
سوال کننده
دوبار سقط داشت یکی ۶ هفته یکی ۱۶ هفته
0
8 روز قبل
سوال کننده
با من باردار بود بچه من ب دنیا اومد بچه اون سقط شد همش ناراحتشم
0
8 روز قبل
فاطمه F
عزیزم دکتر افلاطونیان برای نازایی هست نه سقط مکرر
باید بره پیش پرنالوژیست که دکتر رضیه السادات طباطبایی ودکتر لیلا زنبق هستن من خودم بعد از دوتا سقط ۲۱هفته و۱۶هفته رفتم پیش
دکتر زنبق والان بچم ۳ماهش هست
دکتر زنبق شنبه ویکشنبه ودوشنبه درمانگاه بقایی پور کنار بیمارستان شهید صدوقی هست
باید بره پیش پرنالوژیست که دکتر رضیه السادات طباطبایی ودکتر لیلا زنبق هستن من خودم بعد از دوتا سقط ۲۱هفته و۱۶هفته رفتم پیش
دکتر زنبق والان بچم ۳ماهش هست
دکتر زنبق شنبه ویکشنبه ودوشنبه درمانگاه بقایی پور کنار بیمارستان شهید صدوقی هست
0
8 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
متولد ۶۴ یا ۶۴ سالشه
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
۶۴ سالشه؟یا متولد ۶۴؟
0
8 روز قبل
Neda kmp
تعریف دکتر افلاطونیان خیلی شنیدم
0
8 روز قبل
سوال کننده
متولد ۶۴
0
8 روز قبل
سوال کننده
😅
0
8 روز قبل
سوال کننده
ممنونم ازت
0
8 روز قبل
سوال کننده
دوستمون میگه برای نازاییه
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
سنی نداره که
0
8 روز قبل
هارلی 🎈
دقیقا درسته
افلاطونیان برای ivf و ناباروریه
دکتر طباطبایی و زنبق سقط مکرر
افلاطونیان برای ivf و ناباروریه
دکتر طباطبایی و زنبق سقط مکرر
0
8 روز قبل
سوال کننده
خیلی همش استرس میگیره چون دوبار سقط داشته فک میکنه ویگه باردار نمیشه
0
8 روز قبل
سوال کننده
تعریف دکتر طباطبایی رو خیلی کردن
1
8 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
خوب پس مشکلی نداره
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
بابا طرف روستا ما متولد ۵۸ الان ۷ ماهه بارداره البته با ای وی اف
یکی دیگه هم متولد ۵۵ الان بچه ش ۵ سالشه ناخواسته باردار شد
واسه خدا کاری نداره
یکی دیگه هم متولد ۵۵ الان بچه ش ۵ سالشه ناخواسته باردار شد
واسه خدا کاری نداره
0
8 روز قبل
سوال کننده
منم همینو میگم بسپار بخدا تلاشت رو بکن دکتر خوب تحت مراقبت باش
0
8 روز قبل
بانو بزرگی
انشالله که یه فسقل سالم میاره توکل بخدا
1
8 روز قبل
سوال کننده
انشالله ممنون بانوجان
1
8 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم عزیزم❤️
0
8 روز قبل
fatemeh 🌹🌹
سلام دکتر مریم افتخار فلوشیپ نازایی و آی وی اف فوق العاده دکتر خوبی هستن
1
8 روز قبل
سوال کننده
مرسی فاطمه جون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




