Ooma
پرسش (1405/03/25):

سلام دکترزنان کاربلد و باتجربه یزد کسی رو میشناسین برای سقط مکرر

سلام خانوما خوبین برای سقط مکرر باید علاوه بر پزشک زنان پیش پریناتولوژیست هم رفت؟
همسایمون دوبار سقط داشته میخاد مجدد اقدام کنه برای بارداری ولی میترسه میخاد پیش ی دکتر خوب یزد بره
کسی تجربه ی داشته ممنون میشم راهنمایی کنین؟

سلام گلی من دختر دایی شوهرم یزد پیش دکتر افلاطونیان و کریمی زاده بیمارستان مادر بود الان دومین بچه رو بارداره بیمارستان تولید مثل هم دولتی ولی بیمارستان مادر خصوصی
البته ایشون بیمارستان تولید مثل بود ولی دکترش افلاطونیان
از نظر هزینه مشکلی نداره فقط دکتر باتحربه ی باشه
عزیزم افلاطونیان حرف نداره
اره الان رفتم خوندم نینی سایت خیلی تعریفش رو میکنن
کاش نوبت بده این بنده خدا مادر بشه
اره گلم کلا یزد دکترای بنامی داره
الهی که دلش شاد میشه به زودی😍
بخاطر همین میخاد بره یزد ولی نمیدونه کدوم دکتر بره
همین افلاطونیان بره جواب میگیره دختر دایی شوهر منم بار اول جواب گرفت
الهی امین یکم سنش بالاس نگرانه
انشالله ابنم جواب بگیره
انشالله
بگو برو صدرصد جواب میگیری
چندسالشه؟سن باروری رو ۵۰ زدن
فک کنم ۶۴ هست
دوبار سقط داشت یکی ۶ هفته یکی ۱۶ هفته
با من باردار بود بچه من ب دنیا اومد بچه اون سقط شد همش ناراحتشم
عزیزم دکتر افلاطونیان برای نازایی هست نه سقط مکرر
باید بره پیش پرنالوژیست که دکتر رضیه السادات طباطبایی ودکتر لیلا زنبق هستن من خودم بعد از دوتا سقط ۲۱هفته و۱۶هفته رفتم پیش
دکتر زنبق والان بچم ۳ماهش هست
دکتر زنبق شنبه ویکشنبه ودوشنبه درمانگاه بقایی پور کنار بیمارستان شهید صدوقی هست
متولد ۶۴ یا ۶۴ سالشه
۶۴ سالشه؟یا متولد ۶۴؟
تعریف دکتر افلاطونیان خیلی شنیدم
متولد ۶۴
😅
ممنونم ازت
دوستمون میگه برای نازاییه
سنی نداره که
دقیقا درسته
افلاطونیان برای ivf و ناباروریه
دکتر طباطبایی و زنبق سقط مکرر
خیلی همش استرس میگیره چون دوبار سقط داشته فک میکنه ویگه باردار نمیشه
تعریف دکتر طباطبایی رو خیلی کردن
خوب پس مشکلی نداره
بابا طرف روستا ما متولد ۵۸ الان ۷ ماهه بارداره البته با ای وی اف
یکی دیگه هم متولد ۵۵ الان بچه ش ۵ سالشه ناخواسته باردار شد
واسه خدا کاری نداره
منم همینو میگم بسپار بخدا تلاشت رو بکن دکتر خوب تحت مراقبت باش
انشالله که یه فسقل سالم میاره توکل بخدا
انشالله ممنون بانوجان
فداتشم عزیزم❤️
سلام دکتر مریم افتخار فلوشیپ نازایی و آی وی اف فوق العاده دکتر خوبی هستن
مرسی فاطمه جون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.