Ooma
پرسش (1405/03/24):

آیا کسی از دوستان عمل جراحی فک در تهران انجام داده؟!

سلام خدمت همه.
ممنون میشم اگر کسی از دوستان در مورد عمل فک، هزینه های مربوط به اون، دکتر مناسب و بیمارستان مناسب اطلاعاتی داره به من راهنمایی بده. تهران هستم
با دکتر بهنیا و دکتر تبریزی تا الان به نتیجه رسیدیم. ولی باتوجه به اینکه دکتر تبریزی تو بیمارستان بهمن عمل میکنن هزینه ها خیلی زیاد میشه. دکتر بهنیا هم هنوز مشخص نیست.
دکتری میشناسید که تو بیمارستان دولتی باشن و خودشون شخصا عمل رو انجام بدن که به ایشون هم مراجعه کنم؟!
پیشاپیش تشکر میکنم 🙏
( عمل برای خواهرم هست، عمل اصلاحی هم هست زیبایی نیست، دو فک و چونه)

من دو سال پیش یزد دو فک و چونمو عمل کردم تو بیمارستان دولتی با اتاق خصوصی ده تومن شد کلا🚶🏻‍♀️
سلام عزیزم پرفوسور محمد بیات فک همسرم شکسته بود و هیچکس نمی پذیرفت ایشان قبول کردن و بسیار عالی عمل کردن و فوق العاده طبیعی . نزدیک نه ساعت طول کشید و خیلیییییییی سخت بود ولی واقعا حرفه ای هستن.
آیا کسی از دوستان عمل جراحی فک در تهران انجام داده؟!
سلام عزیزم، ممنون از پاسخت
آخه اینجا تو بیمارستان دولتی خود دکتر اصلی عمل نمیکنه، رزیدنت ها عمل میکنن و دکتر بالاسرشون هست.
چون عمل خیلی مهمیه و تو صورت هست ترجیح بر اینه که شخص جراح متخصص عمل رو انجام بده و متاسفانه بیشترشون اگر خودشون بخوان شخصا انجام بدن تو بیمارستان خصوصی عمل میکنن.
مرسی از معرفیت، حتما بررسیشون میکنیم.
کدوم بیمارستان عمل کردن؟
همسرم یک هفته با سیم کشی فک خورد شده درد میکشید تا اینکه ادکترها گفتن ایشون استاد همه ی ماها هستن پیش ایشون بریدو رفتیم ‌و خداروشکر انجام شد.
نیکان
چقدر شد هزینه اش؟
حدود ۶۰
دوسال پیش
بله تو عکس ها نشون میده از سایر دکترها سنشون بیشتره
مشخصا تجربه شون و تخصصشون هم بیشتره.
به خواهرم میگم حتما با ایشون هم ویزیت بگیره
الان به خواهرم گفتن 400 تا 500
مطبشون ولیعصره ما و چندین نفر مطب میدیدم خیلییییی زاضی بودن.
مرسی از کمکت 🙏💐
بپرسید شاید دولتی عملکنن . ولی تا جایی که میدونم دیگه بیمارستان شریغتی نیستن
تو اینترنت آدرسشو پیدا میکنم
فدات شم
فک خیلیییی مهمه اخه اعصاب لب و صورت درگیره
همسر من بعد چند ماه کاملا طبیعی شد لبش در صورتی که همه میگفتن ما عملش کنیم فکشون کج میشه احتمال زیاد خیلییی عملش سنگینه چون چندین شکستگی داشت ولی هشت تا دندان از دست دادن
خداروشکر که با موفقیت انجام شد.
واقعا هر کاری که مربوط به صورت باشه خیلی حساس و مهمه
مخصوصا فک و بینی
و بقیه دندان هارو همه رو حفظ کرد‌ دکتر و خیلییییی ظریف چید استخوان هاشو همیشه ما دعا گوشیم همیشه
عزیزمی الهی بهترین شکل ممکن عمل خواهرتون انجام بشه. بازم تحقیق کنید‌به حرف من اکتفا نکنین بالاخره پزشک باید انتخاب شخصی باشه . من تجربمو گفتم.
شاید بالای 15 تا دکتر ویزیت شده.
هر چی دکتره معروف تو این حوزه هست رفته، شاید حتی این دکتر هم رفته باشه، باید بهش بگم ببینم پیش دکتر بیات رفته یا نه.
دقیقا چون مساله ی مهمیه، با حساسیت داره پیش میرهب
بازم ممنون از کمکت 😘
من سال ۹۲ پیش دکتر مسگرزاده بیمارستان کسری عمل کردم
دو فک و چانه
بسیار دکتر عالم و حرفه ای و بااخلاقی بودند ولی فکر میکنم دیگه کار نکنن سنشون خیلی بالا هست، استاد دکتر بهنیا بودند به گمانم
یک مرتبه هم با دکتر بهنیا تصادف کردیم، بسیار انسان محترم و با اخلاقی هستند
امیدوارم عمل خواهرتون به خوبی پیش بره و از نتیجه راضی باشن
متأسفانه پس
من پیش متخصص می‌رفتم و خودش تو دولتی جراحیم کرد
واقعا عمل سخت و سنگینیه و نمیشه به رزیدنت سپرد
مرسی عزیزم از راهنماییت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه