بچه ت کوچیکه خیلی سخته فک میکنم
چه عملی انجام میدی آخه عزیزم
صبرکن. چون تامدت ها درست نمیتونی چیزی بخوری همش باید سوپ بخوری
سلام من زنداییم انجام داد،میگفت خیلی سخت بود زیادم تو اتاق عمل بود،بعدشم فکر کنم حدود دوماه فکش بسته بود نمیتونست غذا بخوره،همه چیو میکس میکرد یا آبکی میخورد تو اون دوماه کلی وزن کم کرد،البته عزیزم زندایی من فکر کنم ۷,۸سال پیش عمل کرده بود،الان شاید بهتر شده باشه عملش نمیدونم
خیلی عمل سنگینیه
اگه ضروری نیست فعلا انجام نده
دوست من میخواست انجام بده ولی منصرف شد عمل سنگینیه تا چند مدت باید استراحت باشی و تکون نخوری تو غذا خوردن رعایت کنی و ... مراقبت میخواد بچت کوچیکه نمیتونی فعلا باید قبل از بچه انجام میدادی راحت تر بودی
خیلیییی عمل سنگینیه گلم به نظرم با وجود یه نوزاد اصلا الان وقتش نیست
ناهنجاری فکی داشتم الان یه ساله ارتودنسی کردم حالا وقت عمل رسیده
البته الان نه حدود یه ماه دیگه
دکترم اون موقع که ارتودنسیو شروع کرد گفت بعد یه سال و نیم عمل میکنیم
قرار بود عملم باشه بعد عید منم میگفتم تا اون موقع بچه 6 ماهو داره
ولی حالا عمل افتاده جلو
دکتر جراحم گفت 10 روز فکتو روی هم میبندیم
منم چون عمل سنگینی بود چند سال پیش منصرف شدم انجامش بدم پارسال به مشکل خوردم توی غذا خوردن فک درد گرفتم
دکترا گفتن باید حتما عمل بشی
بعد اینکه ارتودنسی کردم ناخواسته باردار شدم
ولی دکترم گفت مشکلی نیس