سلام خدمت همه.
ممنون میشم اگر کسی از دوستان در مورد عمل فک، هزینه های مربوط به اون، دکتر مناسب و بیمارستان مناسب اطلاعاتی داره به من راهنمایی بده. تهران هستم
با دکتر بهنیا و دکتر تبریزی تا الان به نتیجه رسیدیم. ولی باتوجه به اینکه دکتر تبریزی تو بیمارستان بهمن عمل میکنن هزینه ها خیلی زیاد میشه. دکتر بهنیا هم هنوز مشخص نیست.
دکتری میشناسید که تو بیمارستان دولتی باشن و خودشون شخصا عمل رو انجام بدن که به ایشون هم مراجعه کنم؟!
پیشاپیش تشکر میکنم 🙏
( عمل برای خواهرم هست، عمل اصلاحی هم هست زیبایی نیست، دو فک و چونه)
پرسش (1405/03/24):
آیا کسی از دوستان عمل جراحی فک در تهران انجام داده؟!
291
38
9 روز قبل
سوال کننده
0
9 روز قبل
فاطمه 🐣
من دو سال پیش یزد دو فک و چونمو عمل کردم تو بیمارستان دولتی با اتاق خصوصی ده تومن شد کلا🚶🏻♀️
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
سلام عزیزم پرفوسور محمد بیات فک همسرم شکسته بود و هیچکس نمی پذیرفت ایشان قبول کردن و بسیار عالی عمل کردن و فوق العاده طبیعی . نزدیک نه ساعت طول کشید و خیلیییییییی سخت بود ولی واقعا حرفه ای هستن.
0
9 روز قبل
آتنا صالحی

0
9 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم، ممنون از پاسخت
آخه اینجا تو بیمارستان دولتی خود دکتر اصلی عمل نمیکنه، رزیدنت ها عمل میکنن و دکتر بالاسرشون هست.
چون عمل خیلی مهمیه و تو صورت هست ترجیح بر اینه که شخص جراح متخصص عمل رو انجام بده و متاسفانه بیشترشون اگر خودشون بخوان شخصا انجام بدن تو بیمارستان خصوصی عمل میکنن.
آخه اینجا تو بیمارستان دولتی خود دکتر اصلی عمل نمیکنه، رزیدنت ها عمل میکنن و دکتر بالاسرشون هست.
چون عمل خیلی مهمیه و تو صورت هست ترجیح بر اینه که شخص جراح متخصص عمل رو انجام بده و متاسفانه بیشترشون اگر خودشون بخوان شخصا انجام بدن تو بیمارستان خصوصی عمل میکنن.
0
9 روز قبل
سوال کننده
مرسی از معرفیت، حتما بررسیشون میکنیم.
کدوم بیمارستان عمل کردن؟
کدوم بیمارستان عمل کردن؟
1
9 روز قبل
آتنا صالحی
همسرم یک هفته با سیم کشی فک خورد شده درد میکشید تا اینکه ادکترها گفتن ایشون استاد همه ی ماها هستن پیش ایشون بریدو رفتیم و خداروشکر انجام شد.
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
نیکان
0
9 روز قبل
سوال کننده
چقدر شد هزینه اش؟
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
حدود ۶۰
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
دوسال پیش
1
9 روز قبل
سوال کننده
بله تو عکس ها نشون میده از سایر دکترها سنشون بیشتره
مشخصا تجربه شون و تخصصشون هم بیشتره.
به خواهرم میگم حتما با ایشون هم ویزیت بگیره
مشخصا تجربه شون و تخصصشون هم بیشتره.
به خواهرم میگم حتما با ایشون هم ویزیت بگیره
0
9 روز قبل
سوال کننده
الان به خواهرم گفتن 400 تا 500
1
9 روز قبل
آتنا صالحی
مطبشون ولیعصره ما و چندین نفر مطب میدیدم خیلییییی زاضی بودن.
0
9 روز قبل
سوال کننده
مرسی از کمکت 🙏💐
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
بپرسید شاید دولتی عملکنن . ولی تا جایی که میدونم دیگه بیمارستان شریغتی نیستن
1
9 روز قبل
سوال کننده
تو اینترنت آدرسشو پیدا میکنم
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
فدات شم
1
9 روز قبل
آتنا صالحی
فک خیلیییی مهمه اخه اعصاب لب و صورت درگیره
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
همسر من بعد چند ماه کاملا طبیعی شد لبش در صورتی که همه میگفتن ما عملش کنیم فکشون کج میشه احتمال زیاد خیلییی عملش سنگینه چون چندین شکستگی داشت ولی هشت تا دندان از دست دادن
1
9 روز قبل
سوال کننده
خداروشکر که با موفقیت انجام شد.
واقعا هر کاری که مربوط به صورت باشه خیلی حساس و مهمه
مخصوصا فک و بینی
واقعا هر کاری که مربوط به صورت باشه خیلی حساس و مهمه
مخصوصا فک و بینی
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
و بقیه دندان هارو همه رو حفظ کرد دکتر و خیلییییی ظریف چید استخوان هاشو همیشه ما دعا گوشیم همیشه
0
9 روز قبل
آتنا صالحی
عزیزمی الهی بهترین شکل ممکن عمل خواهرتون انجام بشه. بازم تحقیق کنیدبه حرف من اکتفا نکنین بالاخره پزشک باید انتخاب شخصی باشه . من تجربمو گفتم.
1
9 روز قبل
سوال کننده
شاید بالای 15 تا دکتر ویزیت شده.
هر چی دکتره معروف تو این حوزه هست رفته، شاید حتی این دکتر هم رفته باشه، باید بهش بگم ببینم پیش دکتر بیات رفته یا نه.
دقیقا چون مساله ی مهمیه، با حساسیت داره پیش میرهب
هر چی دکتره معروف تو این حوزه هست رفته، شاید حتی این دکتر هم رفته باشه، باید بهش بگم ببینم پیش دکتر بیات رفته یا نه.
دقیقا چون مساله ی مهمیه، با حساسیت داره پیش میرهب
1
9 روز قبل
سوال کننده
بازم ممنون از کمکت 😘
1
9 روز قبل
مرجان ر
من سال ۹۲ پیش دکتر مسگرزاده بیمارستان کسری عمل کردم
دو فک و چانه
بسیار دکتر عالم و حرفه ای و بااخلاقی بودند ولی فکر میکنم دیگه کار نکنن سنشون خیلی بالا هست، استاد دکتر بهنیا بودند به گمانم
یک مرتبه هم با دکتر بهنیا تصادف کردیم، بسیار انسان محترم و با اخلاقی هستند
امیدوارم عمل خواهرتون به خوبی پیش بره و از نتیجه راضی باشن
دو فک و چانه
بسیار دکتر عالم و حرفه ای و بااخلاقی بودند ولی فکر میکنم دیگه کار نکنن سنشون خیلی بالا هست، استاد دکتر بهنیا بودند به گمانم
یک مرتبه هم با دکتر بهنیا تصادف کردیم، بسیار انسان محترم و با اخلاقی هستند
امیدوارم عمل خواهرتون به خوبی پیش بره و از نتیجه راضی باشن
1
9 روز قبل
فاطمه 🐣
متأسفانه پس
من پیش متخصص میرفتم و خودش تو دولتی جراحیم کرد
واقعا عمل سخت و سنگینیه و نمیشه به رزیدنت سپرد
من پیش متخصص میرفتم و خودش تو دولتی جراحیم کرد
واقعا عمل سخت و سنگینیه و نمیشه به رزیدنت سپرد
1
9 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم از راهنماییت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




