سلام.خانما کفش نیولانس مدل۵۳۰ گرفتم ،فروشنده بهم ۶میلیون فروخت
خودش گفت اصله
اما داخل دیجی کالا زدم همینو ۲ونیم میفروشن
یه بند اضافه همراهمش داخل کارتون بود
کسی این مدل گرفته از کجا بفهمم فیکه یا اصلهکفش نیوبالانس ۵۳۰
پرسش (1405/03/22):
کفش نیوبالانس مدل ۵۳۰
657
47
11 روز قبل
سوال کننده
0
11 روز قبل
ستاره ❤
از زبونه ش عکس بده
1
11 روز قبل
سوال کننده

0
11 روز قبل
سوال کننده

0
11 روز قبل
سوال کننده

0
11 روز قبل
سوال کننده

5
11 روز قبل
مهنا ا
سلام عزیزم
اصل باشه که ۶ میلیون نیست قطعا
ولی های کپی هم درجه بندی داره
شاید مال شما گرید آ باشه
یعنی از مواد خیلی خوبی استفاده شده
ولی مال دیجی کالا خیلی بد باشه
اصل باشه که ۶ میلیون نیست قطعا
ولی های کپی هم درجه بندی داره
شاید مال شما گرید آ باشه
یعنی از مواد خیلی خوبی استفاده شده
ولی مال دیجی کالا خیلی بد باشه
0
11 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
به نظر من اصل چون دختر من فیکش خریده رو زبونش هیچی ننوشته مال شما زده ساخت ویتنام
0
11 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
ولی خو باز قیمت اصلش نمیدونم چقدره
0
11 روز قبل
هارلی 🎈
اصلش حدود ۳۰ تومنه
نیوبالانس اصل فقط یک واردکننده داره اونم شهرک غرب داخل مجتمع میلاد نوره ک سایتم داره
نیوبالانس اصل فقط یک واردکننده داره اونم شهرک غرب داخل مجتمع میلاد نوره ک سایتم داره
1
11 روز قبل
faeze k..
کفش های ساخت ویتنام های کپی هستن
ولی از ساخت چین بهتره
شما ببین تو دیجی کالا زده ساخت کجا
ولی از ساخت چین بهتره
شما ببین تو دیجی کالا زده ساخت کجا
2
11 روز قبل
faeze k..
ولی ب نظر میاد کفش خوبی باشه
قیمت هم خوب خریدین دیگه
الآن اسپرت های الکی ایرانی حدود ۳ تومنه
قیمت هم خوب خریدین دیگه
الآن اسپرت های الکی ایرانی حدود ۳ تومنه
0
11 روز قبل
سوال کننده
میشه سایتش رو برام بفرستید ممنون
1
11 روز قبل
Neda kmp
سلام عزیزم این اصل خود نیوبالانس نیست اگر باشه باید گرونتر میخریدی ولی ساخت ویتنام هست که همین حدوده و قیمت خوبی خریدی نسبتا دیگه بستگی به شهر و اینا قیمتا متفاوته ولی قطعا دیجی کالا مال ویتنام نیس معمولا کیفیت ویتنام خوبه
1
11 روز قبل
hana s m
خوب خریدی
0
11 روز قبل
الی ام
اصل که گرونه
اما در کل واسه های کپی made in china بهتر از ویتنامه
اما در کل واسه های کپی made in china بهتر از ویتنامه
1
11 روز قبل
الی ام
مال دیجی عجیبه این قیمت احتمالا الکیه
1
11 روز قبل
الی ام
کفش قشنگیه مبارکت باشه
1
11 روز قبل
mozh z@
سلام عزیزم
شوهر من کفش فروشی داره میگه
این ساخت ویتنام هست و اصل نیست کپی هستش و قیمتش رو خیلی بالا بهتون ندادن
در مغازه خودشون دارن میفروشن حول و حوش چهار و نیم که بستگی دارن فروشنده جنسو کی خریده باشه
شوهر من کفش فروشی داره میگه
این ساخت ویتنام هست و اصل نیست کپی هستش و قیمتش رو خیلی بالا بهتون ندادن
در مغازه خودشون دارن میفروشن حول و حوش چهار و نیم که بستگی دارن فروشنده جنسو کی خریده باشه
0
11 روز قبل
ستاره ❤
نه دیگه های کدی ویتنامه همین قیمتاس
دیجی کالا حتما فیکه
دیجی کالا حتما فیکه
0
11 روز قبل
ستاره ❤
کپی
0
11 روز قبل
الی ام
گالم مغازشون کجاست؟ خواستی شمازه ای چیزی بذار بچه ها خرید میکتن
0
11 روز قبل
هارلی 🎈
0
11 روز قبل
mozh z@
من شیرازم
0
11 روز قبل
delaram m
عزیزم من میخواستم از این مدل بخرم از ۸۵۰ شروع میشد تا ۳ ونیم البته الا ن من پارسال گرفتم
بعد اون قیمت پاییناش خیلی ضعیف بود و اصلا خوب نبود
رفتم داخل ی مغازهه ک سه تا قیمتشو داشت گذاشت بغل هم گف ک کدوم فیکه و اصله منم همون ۳ ونیمو خریدم بعد وقتی پا میکردم قشنگ معلوم بود جنسش متفاوته
بعد اون قیمت پاییناش خیلی ضعیف بود و اصلا خوب نبود
رفتم داخل ی مغازهه ک سه تا قیمتشو داشت گذاشت بغل هم گف ک کدوم فیکه و اصله منم همون ۳ ونیمو خریدم بعد وقتی پا میکردم قشنگ معلوم بود جنسش متفاوته
1
11 روز قبل
بانو بزرگی
باید یه ۱۵ بزاریم رو حقوق بدیم یه جفت کفش اصل☹️☹️☹️🤣🤣🤣🤣🤣🤣از ماست که برماست
0
11 روز قبل
fariba .
کپی ها درجه ها مختلف داره. قیمتی که خریدی درسته.
من همین دو روز پیش قیمت کردم. یه سری ها ۳و خورده ای یه سری که کفش های شما هستن ۶ تا ۸ تومن بستگی به مدلش داره
من همین دو روز پیش قیمت کردم. یه سری ها ۳و خورده ای یه سری که کفش های شما هستن ۶ تا ۸ تومن بستگی به مدلش داره
3
11 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
ویتنام کپیه
اما کپی ضعیفی نیس
خوبه
اما کپی ضعیفی نیس
خوبه
0
11 روز قبل
سوال کننده
واقعا؟چند نفر بهم گفتن چخبره انقد گرون گرفتی این ۳ونیم هست
انقد دلسرد شدم گفتم سرم کلاه گذاشته
نپوشیدمش گفتم بفروشمش
انقد دلسرد شدم گفتم سرم کلاه گذاشته
نپوشیدمش گفتم بفروشمش
0
11 روز قبل
الی ام
منم😄
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




