Ooma
پرسش (1405/03/22):

کفش نیوبالانس مدل ۵۳۰

سلام.خانما کفش نیولانس مدل۵۳۰ گرفتم ،فروشنده بهم ۶میلیون فروخت
خودش گفت اصله
اما داخل دیجی کالا زدم همینو ۲ونیم میفروشن
یه بند اضافه همراهمش داخل کارتون بود
کسی این مدل گرفته از کجا بفهمم فیکه یا اصلهکفش نیوبالانس ۵۳۰

از زبونه ش عکس بده
کفش نیوبالانس مدل ۵۳۰
کفش نیوبالانس مدل ۵۳۰
کفش نیوبالانس مدل ۵۳۰
کفش نیوبالانس مدل ۵۳۰
سلام عزیزم
اصل باشه که ۶ میلیون نیست قطعا
ولی های کپی هم درجه بندی داره
شاید مال شما گرید آ باشه
یعنی از مواد خیلی خوبی استفاده شده
ولی مال دیجی کالا خیلی بد باشه
به نظر من اصل چون دختر من فیکش خریده رو زبونش هیچی ننوشته مال شما زده ساخت ویتنام
ولی خو باز قیمت اصلش نمیدونم چقدره
اصلش حدود ۳۰ تومنه
نیوبالانس اصل فقط یک واردکننده داره اونم شهرک غرب داخل مجتمع میلاد نوره ک سایتم داره
کفش های ساخت ویتنام های کپی هستن
ولی از ساخت چین بهتره

شما ببین تو دیجی کالا زده ساخت کجا
ولی ب نظر میاد کفش خوبی باشه
قیمت هم خوب خریدین دیگه
الآن اسپرت های الکی ایرانی حدود ۳ تومنه
میشه سایتش رو برام بفرستید ممنون
سلام عزیزم این اصل خود نیوبالانس نیست اگر باشه باید گرونتر میخریدی ولی ساخت ویتنام هست که همین حدوده و قیمت خوبی خریدی نسبتا دیگه بستگی به شهر و اینا قیمتا متفاوته ولی قطعا دیجی کالا مال ویتنام نیس معمولا کیفیت ویتنام خوبه
خوب خریدی
اصل که گرونه
اما در کل واسه های کپی made in china بهتر از ویتنامه
مال دیجی عجیبه این قیمت احتمالا الکیه
کفش قشنگیه مبارکت باشه
سلام عزیزم
شوهر من کفش فروشی داره میگه
این ساخت ویتنام هست و اصل نیست کپی هستش و قیمتش رو خیلی بالا بهتون ندادن
در مغازه خودشون دارن میفروشن حول و حوش چهار و نیم که بستگی دارن فروشنده جنسو کی خریده باشه
نه دیگه های کدی ویتنامه همین قیمتاس
دیجی کالا حتما فیکه
کپی
گالم مغازشون کجاست؟ خواستی شمازه ای چیزی بذار بچه ها خرید میکتن
من شیرازم
عزیزم من میخواستم از این مدل بخرم از ۸۵۰ شروع میشد تا ۳ ونیم البته الا ن من پارسال گرفتم
بعد اون قیمت پاییناش خیلی ضعیف بود و اصلا خوب نبود
رفتم داخل ی مغازهه ک سه تا قیمتشو داشت گذاشت بغل هم گف ک کدوم فیکه و اصله منم همون ۳ ونیمو خریدم بعد وقتی پا میکردم قشنگ معلوم بود جنسش متفاوته
باید یه ۱۵ بزاریم رو حقوق بدیم یه جفت کفش اصل☹️☹️☹️🤣🤣🤣🤣🤣🤣از ماست که برماست
کپی ها درجه ها مختلف داره. قیمتی که خریدی درسته.
من همین دو روز پیش قیمت کردم. یه سری ها ۳و خورده ای یه سری که کفش های شما هستن ۶ تا ۸ تومن بستگی به مدلش داره
ویتنام کپیه
اما کپی ضعیفی نیس
خوبه
واقعا؟چند نفر بهم گفتن چخبره انقد گرون گرفتی این ۳ونیم هست
انقد دلسرد شدم گفتم سرم کلاه گذاشته
نپوشیدمش گفتم بفروشمش
منم😄
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.