سلام خانوما شوهرم اخلاقای خاصی داره زود عصبی میشه و ب زبان میاره کاری که کرده ولی ب شدت مهربون و دل رحمه
ما خودمون داریم خونه درس میکنیم خیلی تحت فشار هستیم خانواده خودمم از این مسکن ملی ها تازه تحویل گرفتن برای هدیه پارسال همسرم ۱۷ تومن رفت شیرالاتشون رو برداشت براشون بعدش داداشم لب تاب میخاست ۵۰ تومن وام۱۵ درصد بهشون داد و هی۰ تشکری نکزد داداشم و البته گف ۳ تومن هدیه قبولی دانگشاه بده ی تومن داده بود دوتومن قرار بود بدیم که داداشم با وجود اینکه رتبه ش خوب بود رقت دانشگاه ازاد شوهرمم ناراحت شد گف وضعیت خانوا ت اینهنه بده ب زور هزینه خورد و خوراکشونو جور میکنن چرا درک نگرد و رفت ازاد منم دو تومن رو نمیدم و داداشم و مامانم رفتن ی تومت رو هم پس دادن'خلاصه گذشت و میخاستن پکیج بردارن براس خونشون شوهرم گف من یکم پول گذاشتم قراره ۱۰۰ تومن وام بگیرم ۳۰ وام رو میدم شما قسطش رو بدین وام جور نشد کلا ۷۰ جور شد خودمون بدهکار بودیم و چک داشتیم برای ساختنون ۲۰ بیشتر نتونست بده و خانوادمم کلی سرو سنگین شدن باهام تا ۴۰روز پیش که ما میخاستیم گولر بگیریم خودمون یک سوم جور کردیم دادیم و برداشتیم شوهرم ب مامان اینا گف شما هم ۱۰ تومن حور کنبن بیاین کولر بردلرین که اونا نتونستن حالا انروز مامانم زنگ زده طلبکار که شوهر تو ۱۰ تومن رو چرا نداد برای پیکیج حالا اون موقع نداد حداقل برای کولرمون ۱۰ تومن رو میداد منم گفتم ما خودمون خونه میسازیم بدهکاریم همش داره پول قرض میگیره و وام میگیره خودم الان تو شرایط متلسبی نیستیم ولی همش طلبکار که شوه تو قول داد بود ۳۰ تومت بده ۱۰ کم داد حالا برای کولر باید میداد با ی لحن بدی
ب نظرتون حق با کیه
از این ناراحتم که ه کلری شوهر من میکنه اصلا ب چشمشون نمیاد همش طبکارن
پرسش (1405/03/10):
همه از خاتواده شوهر میگن من اینسری میخام از خاتواده خودم بگم 🥺
1476
361
15 روز قبل
سوال کننده
0
15 روز قبل
سوال کننده
ببخشید طولانی شد
0
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
عزیزم همین یه دونه دختری؟
0
15 روز قبل
سوال کننده
نه دوتا دختربم س تا داداش
خواهر داره جدا میشه
داداش بزرگمم بنده خدا خیلی کمکشون میکنه کابینشون رو گذاشت اون دوتا داداشم هیچ کار مفیدی نمیکنن دوتاشونم ازاد خوندن
خواهر داره جدا میشه
داداش بزرگمم بنده خدا خیلی کمکشون میکنه کابینشون رو گذاشت اون دوتا داداشم هیچ کار مفیدی نمیکنن دوتاشونم ازاد خوندن
45
15 روز قبل
m 00 0
ببخشیدددددد خوبی یک بار دوبار
بیش از حد میشه وظیفه
الان انگار وظیفه شوهرته جور خانواده تو بکشه
بیش از حد میشه وظیفه
الان انگار وظیفه شوهرته جور خانواده تو بکشه
9
15 روز قبل
نیلوفر 💅💅
چرا باید ۱۷ تومن کادو بدین
معلومه توقعشون بالا میره خب
چرا باید هدیه رو از قبل تعیین کنین😑 که بعدش طلبکار شن
معلومه توقعشون بالا میره خب
چرا باید هدیه رو از قبل تعیین کنین😑 که بعدش طلبکار شن
1
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد ناراحت و عصبی هستم حد نداره دلم میگیره مردم میخان خونه درس کنن پدر کمکشون میکنه ما برعکس شده تازه از ما توقع کمک هم دارن
0
15 روز قبل
سوال کننده
بخدا شده وظیفه حالا وام جور نشد که ۳۰ بده همش مامانم طلیکاره که قول داده بود بده
0
15 روز قبل
نیلوفر 💅💅
من قضیه سی تومن نفهمیدم
میخاستین همینجوری سی تومن بهشون پول بدین ؟
میخاستین همینجوری سی تومن بهشون پول بدین ؟
0
15 روز قبل
سوال کننده
نه وامه قسطش رو خودشون میدن
0
15 روز قبل
سوال کننده
۱۷ تومن فقط هدیه بود
1
15 روز قبل
m 00 0
حق داری
جا تشکر
طلبکار باشن ادم زورش میاد
چه خانواده ی خودت چه شوهر
فرقی نداره
جا تشکر
طلبکار باشن ادم زورش میاد
چه خانواده ی خودت چه شوهر
فرقی نداره
4
15 روز قبل
نیلوفر 💅💅
بنظرم خیلی واضح و روشن به مادرت بگو
والا دستگاه پول چاپ کنی نداریم
والا دستگاه پول چاپ کنی نداریم
0
15 روز قبل
m 00 0
درسته برنامه ریزی کردن واسه وام
ولی خودشون باید درصدی احتمال بدن تو این اوضاع ممکنه وام جور نشه
ولی خودشون باید درصدی احتمال بدن تو این اوضاع ممکنه وام جور نشه
0
15 روز قبل
سوال کننده
بخدا هرسری میریم خونشون خودمون میگیریم همه چی میبریم
0
15 روز قبل
سوال کننده
اصلا دیگه دلم نمیخا برم اونجا
0
15 روز قبل
m 00 0
کمک کردن اصلا اشکال نداره وقتی میدونی دستشون تنگه
ولی بیش از حد نکن خواهرم
ولی بیش از حد نکن خواهرم
0
15 روز قبل
سوال کننده
پیش شوهرم خجالتم میشه
تا قبل دانشگاه ازاد پسرا و خرید خونه بازخوب بود ولی حالا اصلا هرسری میریم باید خودمون مرغ بگیریم
نه که اصلااا نداشته باشند انگار یاد گدفتن ما باید خودمون خرجمون رو ببریم
تا قبل دانشگاه ازاد پسرا و خرید خونه بازخوب بود ولی حالا اصلا هرسری میریم باید خودمون مرغ بگیریم
نه که اصلااا نداشته باشند انگار یاد گدفتن ما باید خودمون خرجمون رو ببریم
1
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد عصبی و ناراحتم گریه م میخاد بگیره
0
15 روز قبل
m 00 0
🥺🥺
0
15 روز قبل
سوال کننده
شوهر من تو بانکه ی کارمتده نمیدونم چرا فک میکنن این همینجوری وام گیرش میاد
بابام میخاد بازنشسته بشه میگن براجون وام جور کنین گفتم ما خودمون تحت فشار هستیم دارین خونه میسازیم اخرشه
ولی همش میگن مگه چیه ی وامه 😬
شوهرم گف ی پولی میذارم ی امیتاز وام ۱۵۰ جور کنم براشون ب مامانم میگم اینو میگه چند درصد میگم مامان۲۳ درصده میگه ن ب دردمون نمیخوره ما کم بهره میخاییم میگم مامان ما خودمون هر وامی از بیرون گرفتیم همین بوده نداریم همینم باید پولمون دو هفته ی بخابه تا ۱۵۰ جور شه
بابام میخاد بازنشسته بشه میگن براجون وام جور کنین گفتم ما خودمون تحت فشار هستیم دارین خونه میسازیم اخرشه
ولی همش میگن مگه چیه ی وامه 😬
شوهرم گف ی پولی میذارم ی امیتاز وام ۱۵۰ جور کنم براشون ب مامانم میگم اینو میگه چند درصد میگم مامان۲۳ درصده میگه ن ب دردمون نمیخوره ما کم بهره میخاییم میگم مامان ما خودمون هر وامی از بیرون گرفتیم همین بوده نداریم همینم باید پولمون دو هفته ی بخابه تا ۱۵۰ جور شه
5
15 روز قبل
نیلوفر 💅💅
چند وقت زمان میبره
ولی رفتارت رو عوض کن
خودشون کم کم خوب میشن...
بهشونم همش بگو که ما نداریم.. همه اش قسط داریم..
من مادربزرگم اینجوری بود
همه اش از مادرم توقع داشت
مامانم گاهی میگه من اگه شل میگرفتم الان زندگی نداشتم مادربزرگت همشو برده بود بازم طلبکار بود..
ولی رفتارت رو عوض کن
خودشون کم کم خوب میشن...
بهشونم همش بگو که ما نداریم.. همه اش قسط داریم..
من مادربزرگم اینجوری بود
همه اش از مادرم توقع داشت
مامانم گاهی میگه من اگه شل میگرفتم الان زندگی نداشتم مادربزرگت همشو برده بود بازم طلبکار بود..
1
15 روز قبل
سوال کننده
اصلاااا درک نمیکنن
0
15 روز قبل
سوال کننده
مامانم جوری رفتار میکنه میگه حوصله ندارم شوهرت قول داده بود رو قولش نموند گوشی قط میکنه ی چیزی بدهکارشون شدم
منم ناراحت شدم ب شوهرم گفتم نکن هیچکاری نکن براشون
را میگی منم همش باید ندارم و بدهکاریم
منم ناراحت شدم ب شوهرم گفتم نکن هیچکاری نکن براشون
را میگی منم همش باید ندارم و بدهکاریم
1
15 روز قبل
سوال کننده
از همه چی دلگیرم و ناراحت حس بدی دارم از فشار عصبی زیاد سردرد گرفتم
من نمیگم شوهرم خیلی خوبه اونم اخلاقش خاصه تنده ولی ی تشکر درست و حسابی هم ازش نکردن
من نمیگم شوهرم خیلی خوبه اونم اخلاقش خاصه تنده ولی ی تشکر درست و حسابی هم ازش نکردن
1
15 روز قبل
سوال کننده
گفتم تا ی مدت نرم خونشون
0
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
حالا منم مثل شما چالشی که با مامانم دارم با خانواده شوهرم ندارم وای چقدر حساس و چقدر گیر میده
0
15 روز قبل
فاطمه ~
بسم الله
0
15 روز قبل
سوال کننده
خیلی سخته ادم بیشتر ناراحت میشه 🥺
0
15 روز قبل
نیلوفر 💅💅
بعضیا متاسفانه اینجورین..
منم مادربزرگم همینجوری بود
تا حدودی درکت میکنم
مادر من خیلی رو نمیداد..
خیلی کمکشون میکرد
از برنج و روغن و گوشت و هرچی که داشتیم بهشون میداد
گاهی پولم میداد
اما اینجوری نبود که اونا درخواست کنن
هروقت خودش میخواست میبرد براشون..
گاهی هم که خواسته هاشون زیادی بود، خیلی واضح بهشون میگفت من ندارم
از کجا بیارم
ناراحت میشدن
ولی خودشون باز بعد یه مدت آشتی میکردن
منم مادربزرگم همینجوری بود
تا حدودی درکت میکنم
مادر من خیلی رو نمیداد..
خیلی کمکشون میکرد
از برنج و روغن و گوشت و هرچی که داشتیم بهشون میداد
گاهی پولم میداد
اما اینجوری نبود که اونا درخواست کنن
هروقت خودش میخواست میبرد براشون..
گاهی هم که خواسته هاشون زیادی بود، خیلی واضح بهشون میگفت من ندارم
از کجا بیارم
ناراحت میشدن
ولی خودشون باز بعد یه مدت آشتی میکردن
0
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
همین دیگه نمیدونم چرا این بچه غذا نمیخوره چرا فلان دکتر نرفتی چرا فلان کار نکردی من اینقدر حساس که صد بار مریض بشم اصلا بهش نمیگم فقط کافیه از جایی بفهمه دیگه زنک میزنه و شروع میکنه
0
15 روز قبل
سوال کننده
من نمیگم مامانم نمیکنه مامانم میکنه مثلا دوتا بچه هام میخاستن ب دنبا بیان مامانم اومد تا ده روز پیشم بود تو دوران بارداریم ی سری اومد ۵ روز پیشم بود
0
15 روز قبل
سوال کننده
ولی از این حرفاش و رفتاراش دلم میشکنه
21
15 روز قبل
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خداییش چ شوهر خوبی داری بعضیا اصلا از این کارا نمیکنن واسه خانواده زن تازه توقع دارن هی از خانواده زن بِکنن
0
15 روز قبل
سوال کننده
مامانم میگه ب هرکی بگی جق با منه شوهرت باید ۳۰ تومن وام رو میداد حالا ک نداد باید پیش کولر رو میداد
5
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
عزیزم این ربطی به داستان مادی نداره
اینو همه مادرا در حق بچه هاشون انجام میدن
اینو همه مادرا در حق بچه هاشون انجام میدن
0
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اره واقعا تازه من اصلا این مسائل جلو شوهرم باز نمیکنم که روش تو روی خانوادم باز،بشه
0
15 روز قبل
سوال کننده
اصلا درک نمیکنن ما هرچی پول دراوردیم دادیم برای ساخت کولر
1
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
دیگه بیشتر شبیه پول زوره تا کمک
0
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد با شوهرم بد هستن
3
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
وقتی اخلاق شوهرت تنده ممکنه یه موقع حتی سرت منت کنه
پس الکی زندگیتو خراب نکن
پس الکی زندگیتو خراب نکن
0
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
اره دقیقا
0
15 روز قبل
سوال کننده
🥺حیلی ناراحتم کوثر
2
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
زیاد مهربون بودین شد وظیفه تون
1
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
دیگه مشکل خودته که میزاری شوهرت اینجوری کمک خانوادت کنن از اون ور هم احترامی نبینه
2
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد بهم فشار اوم زنگ زدم ب شوهرم گفتم کاری براشون نکن
2
15 روز قبل
Zahra Nik
از قدیم حمایت از طرف پدر و مادر بوده ، اونا زندگیشون سالها از بچههاشون جلوتره ، این بچهها هستن اول راهن و باید زندگی و آینده بچههای خودشون رو بسازن.
اشتباه از شماست توقعشون رو زیاد کردید. کادو و لطف به اندازه ش خوبه.
از قبل قول چیزی ندید ، بگید ببینیم چی میشه ...
به نظرم وام گرفتن اشتباهه ، میخواید کمک کنید یه مبلغی که در توانتونه کمک کنید که به چشم بیاد ، وام رو چون خودشون پرداخت میکنن به چشمشون نمیاد و وظیفه میدونن.
برای خودت و زندگیت حد و مرز بذار و اجازه نده براتون تعیین تکلیف کنن.
بگو نداریم ، ما خونه ساختیم ، جوونیم ، اول راهیم ، بچه کوچیک داریم کاش میشد کمکتون کنیم
جلو شوهرت هم بدگویی نکن ، فقط بگو خودمون بیشتر نیاز داریم ، که اونم دلخور نشه از رفتار خانوادهت
اشتباه از شماست توقعشون رو زیاد کردید. کادو و لطف به اندازه ش خوبه.
از قبل قول چیزی ندید ، بگید ببینیم چی میشه ...
به نظرم وام گرفتن اشتباهه ، میخواید کمک کنید یه مبلغی که در توانتونه کمک کنید که به چشم بیاد ، وام رو چون خودشون پرداخت میکنن به چشمشون نمیاد و وظیفه میدونن.
برای خودت و زندگیت حد و مرز بذار و اجازه نده براتون تعیین تکلیف کنن.
بگو نداریم ، ما خونه ساختیم ، جوونیم ، اول راهیم ، بچه کوچیک داریم کاش میشد کمکتون کنیم
جلو شوهرت هم بدگویی نکن ، فقط بگو خودمون بیشتر نیاز داریم ، که اونم دلخور نشه از رفتار خانوادهت
3
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
ببخش ها ولی میگن خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند
0
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
بهش فکر نکن غصه خوردن فایده نداره
سعی کن کم کم فاصله بندازی
تعادل ایجاد کنین
سعی کن کم کم فاصله بندازی
تعادل ایجاد کنین
0
15 روز قبل
سوال کننده
بخدا برای وامشون صامن شده اینقد پس و پیش میدن شوهرم همش سر من غر میزنه
۵۰ تومن وام لب تابی که گرفتیم براشون ۲۶ هرماه از حقوق شوهرم کم میشه اونا ۵ یا ۷ هرماه میدن
۵۰ تومن وام لب تابی که گرفتیم براشون ۲۶ هرماه از حقوق شوهرم کم میشه اونا ۵ یا ۷ هرماه میدن
0
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
واسه خودت داستان درست کردی که غر بشنوی
0
15 روز قبل
سوال کننده
میدونی اونم بی احترامی میبینه و تشکری نمیکنن عصبی میشه ب زبون میاره
1
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
حالا با شوهرت یه طوری حرف بزن که ازاین به بعد کاری نکنین ولی خب طوری نباشه که بخواد حرف بزنه اذیت شی غری منتی بشنوی
0
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
بگو دیگه خودمون واجب تریم خونه سازی داریم تو این گرونی
0
15 روز قبل
مهتاب هستم
چرا؟!!!
0
15 روز قبل
سوال کننده
همش زنگ میزنن ی وام جور کن ی وام جور کنین
ما فقط کمکمون همون ۱۷ تومن بود که برای خونشون بعنوان کادو دادیم
ما فقط کمکمون همون ۱۷ تومن بود که برای خونشون بعنوان کادو دادیم
0
15 روز قبل
سوال کننده
ی ۵۰ تومن باز وام ۱۵ درصد بود میخاست بده کولر بگیرن ولی نذاشتم گفتم اونا ب نوقع نمیدن تو هی سر من عر میزنی منم زنگ میزنم که پول قسط رو واریز کنین مامانم ناراحت میشه چرا میگی
2
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
خو وقتی کمک نکنیت نیاز به تشکر هم نیست در حال حاضر حق با شوهرته ولی من بعد فاصله رو حفظ کنید چون از قدیم گفتن دوری و دوستی
0
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد ناراحت شدم که زنگ زدم بهش گفتم😪
1
15 روز قبل
ماه بانو ،
حق باتو عزیزم کاملا این قضیه برامنم پیش اومد ولی برام درس شد دیگه ب کسی خوبی نکنم ک وظیفم بشه
0
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نگاه تازه ما خونه خریدیم اونا بودن که به ما کمک کردن وام برامون جور کردن داداشم طلا داد مامانم هم هر چی گفت النگوهام بفروش قبول نکردم هنوز نتوستم بعد ۸ ماه پول بابام پس بدم ولی به روم هم نمیاره تازه چیزی میخوام براشون بخرم میگن نه تو الان خودت قرض داری نمیخواد
0
15 روز قبل
مهتاب هستم
شما اونقدر مسئول زندگی مامانت نیستی. میفهمم میخوای کمک کنی ولی اگه یه وقتی زیادی داشتین نه الان.
بهتره یه مدت فاصله بگیری
بهتره یه مدت فاصله بگیری
0
15 روز قبل
✨کوثَر✨ .
عیبی نداره حالا پیش اومده ولی جلوی اینکارو بگیر
0
15 روز قبل
سوال کننده
فقط چون شوهرم گفته بود پیکیج رو بردارین من ۳۰ تومن وام جور میکنم میدم چون جور نشد و ۲۰ تومن دادیم مامانم میگه باید ۱۰ تومن میداد برای کولر
قسطش رو خودشون میدن ولی همین که میتونه هی براشون تیکه تیکه وام جور کنه خوبه از هوا که نمیاد این واما از تو حساب بودن پول میاد
قسطش رو خودشون میدن ولی همین که میتونه هی براشون تیکه تیکه وام جور کنه خوبه از هوا که نمیاد این واما از تو حساب بودن پول میاد
1
15 روز قبل
مهتاب هستم
حالا اگه نمیگفت پکیج لازم نداشتن؟
آدم خوبه قدردان باشه
آدم خوبه قدردان باشه
0
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد دوس دارم همه این حرفارو ب مامانم بگم
بگم وظیفه شوهرم نبوده اگرم کاری کرده لطف گرده ولی میدونم اگر ب مامانم بگم ی غوغا ب پا میکنه
بگم وظیفه شوهرم نبوده اگرم کاری کرده لطف گرده ولی میدونم اگر ب مامانم بگم ی غوغا ب پا میکنه
3
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
خوب بگو مرگ یه بار شیون یه بار بزار بدونن از سر حس کمک بوده نه وظیفه
1
15 روز قبل
سوال کننده
اگر دیدم باز مامانم میخاد حرفی بزنه میگم بهش بذار ناراحت بشه
4
15 روز قبل
yalda .
بعضی خانواده ها همین اند تنها راهش اینه دیگه هیچوقت از این کارها نکنی وگرنه با دست خودت اول شوهرت بعدم خودتو داغون میکنی و بی حرمت
اول بی مناسبت هدیه ندید
قرضم ندید
توی مناسبت ها هم ته تهش یه تومن نه بیشتر
مردها به مرور زمان که عاقل میشن و میفهمن کجا و کی کوچکشون کرده یه دفعه همه چی رو میذارند کنار
همین الان این کارهای اشتباه رو ترک کنید وگرنه خدای نکرده چند صباحی دیگه رابطه ات با شوهرت به مشکل میخوره
اول بی مناسبت هدیه ندید
قرضم ندید
توی مناسبت ها هم ته تهش یه تومن نه بیشتر
مردها به مرور زمان که عاقل میشن و میفهمن کجا و کی کوچکشون کرده یه دفعه همه چی رو میذارند کنار
همین الان این کارهای اشتباه رو ترک کنید وگرنه خدای نکرده چند صباحی دیگه رابطه ات با شوهرت به مشکل میخوره
0
15 روز قبل
سوال کننده
من ب مامانم گفتم همونطور که بدی شوهر منو میبینی خوبیشم ببین گفتم اومدی خونمون مثلا حرفی زد ناراحت شدی از اونطرف رفت کل داروهاتو داد دکتر نوشت رو بیمه تکلیمی برات گدفت دیتقد یهش برخوزد هرکاری کردم عید یده داروهاش رو بگیریم حاضر شد کلا نگیره ولی نداد ما بگیریم براش
0
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
بیشتر لجبازی من حس میکنم تا چیز دیگه
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره دقیقا همینطوره
قبل عیدی ما رفتیم خوته بابام بچه خواهرمم بود شوهرم دخترم رو گف میخان ببرم خونه بازی بچه خواهرم رو نبرد اون رفت بیرون مامانم گف شوهرت شعور نداره دل بچه رو شکست چی میشد اینم میبرد شوهرم کارتش جا مونده بود اومد ببره شنید این حرفا دیکه شوهرم گف من شعور دارم کی بهت بی احترامی کردم من بیشتر از حاتوادم برای شما همه کار کردم خلاصه بحثشون شد بعد عید مامانم برای زایمانم اومد شوهرم س روز اول باهاش حرفی نزد شب عی باهاش حرف زد ی کارت هدیه داد مامانم برنداشت گف منت گذاشته نمیخام
قبل عیدی ما رفتیم خوته بابام بچه خواهرمم بود شوهرم دخترم رو گف میخان ببرم خونه بازی بچه خواهرم رو نبرد اون رفت بیرون مامانم گف شوهرت شعور نداره دل بچه رو شکست چی میشد اینم میبرد شوهرم کارتش جا مونده بود اومد ببره شنید این حرفا دیکه شوهرم گف من شعور دارم کی بهت بی احترامی کردم من بیشتر از حاتوادم برای شما همه کار کردم خلاصه بحثشون شد بعد عید مامانم برای زایمانم اومد شوهرم س روز اول باهاش حرفی نزد شب عی باهاش حرف زد ی کارت هدیه داد مامانم برنداشت گف منت گذاشته نمیخام
0
15 روز قبل
سوال کننده
س روز من اومدم تو خونش باهام حرف نزد منم گفتم تو بزرگتری بزرگتری کن بیخیال ولی قبول نکزد من حق میدم باید با مامانم حرف میزد روز اول خلاصه نکرد ولی بعدش کارت هدیه براش گرفته بود عیدت مبارک گف ولی دیکه مامانم برنداشت بعد عید باز رفته بود برای من گفش بگیره میخاست برای مامانمم برداره باز مامانن گف نمیخام ب شوهرم گف نمیخاد
0
15 روز قبل
سوال کننده
منظورم اینه شوهرم حرفی یا رفتاری میکنه هنون لحظه است کینه ی نیست بعدش دوس داره جبران کنه ولی مامانم کینه ی هست
0
15 روز قبل
سوال کننده
اینقد چالش داشتم با خانوادم و رفتارای شوهرم که دیگه کم اوردم
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره لجبازه
1
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
حالا شوهرت هم انگاری لجبازه آخه مگه اونم میبرد چی میشد راست میکه خو بچه است میشنوه میبینه گناه داره یا باید جلوش نمیگفت میخوام ببرم یا اگه گفت اونم ببره حالا من یه وقتایی بخوام پسرم ببرم اگه بچه داداشم یا بچه خواهر شوهرم باشن اونا رو هم میبرم چون بچه ان گناه دارن
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره شوهرم خیلی احلاقای بخصوصی داره و لجبازه
یعنی هم مامانم لجبازه هم شوهرم
یعنی هم مامانم لجبازه هم شوهرم
0
15 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
خو همون دیگه از لج و لجبازی دارن زندگیتون رو خراب میکنن
0
15 روز قبل
بانو بزرگی
مقصر شوهرته که هی براشون وام جور میکنه پیشنهاد میده خودشو درگیر کرده جوری که برای خانواده ت شده وظیفه ش
تا زمانی که شوهرت درگیر مشکلات خانواده ت اونا هم دست بردار نیستن و طلبکارن
تا زمانی که شوهرت درگیر مشکلات خانواده ت اونا هم دست بردار نیستن و طلبکارن
0
15 روز قبل
Nadia Rahimi
بنظرم همون اول نگید چقدر میخواید وام بگیرید
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره بیشتر بحثای ما تو زندگیمون بخاطر خاتواده هاس
0
15 روز قبل
سوال کننده
خیلی خودشو درگیر میکنه مثلا کولر ندارن خودش از ی جایی کلی وسیله برداشت قسطی داد گف اونا هم بیان بردارن بدتر شد😢
0
15 روز قبل
بانو بزرگی
خب اشتباه میکنه عزیزم
وظیفه خودشونه برا خودشون تلاش کنن
شما هم فقط به عنوان خونه نویی یه کادو میدادین و تمام
وظیفه خودشونه برا خودشون تلاش کنن
شما هم فقط به عنوان خونه نویی یه کادو میدادین و تمام
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره اینم حرف خوبیه
0
15 روز قبل
سوال کننده
بانو همش میگن تو بانکه یعنی نمیتونه ی وام جور کنه میگم کارمنده از کجا وام بیاره
0
15 روز قبل
سوال کننده
من نمیدونم با چ زبونی بگم وام حلوا حلوا نمیکنن
1
15 روز قبل
Hadis Nori
🚶🚶🚶🚶اصلا چرا انقد پیشنهاد میده شوهرت؟؟
چرا تا هنوز مطمئن نیست از وامی پولی چیزی پیش پیش قولشو میده؟؟
مجبورین مگه؟
توقع همه رو می برین بالا اینطوری.
چرا تا هنوز مطمئن نیست از وامی پولی چیزی پیش پیش قولشو میده؟؟
مجبورین مگه؟
توقع همه رو می برین بالا اینطوری.
0
15 روز قبل
سوال کننده
همش دوس داری ی کاری کنه مثلا دوس داره خودش ی چیزی میخره بقیه هم بخرن
0
15 روز قبل
Hadis Nori
😐😐😐😐😐عجبا!
1
15 روز قبل
بانو بزرگی
بگو اگر وام جور کن بود خودم الان تو خونه م بودن
مگه وطیفه شوهرمنه که بیاد به شما خدمت رسانی کنه
بنظرم خودت بتوپ بهشون بزار بهشون بربخوره
بخدا خواهرانه میگمت بعدا برا زندگیت دردسر میشن یه روزی صبر شوهرت تموم میشه
مگه وطیفه شوهرمنه که بیاد به شما خدمت رسانی کنه
بنظرم خودت بتوپ بهشون بزار بهشون بربخوره
بخدا خواهرانه میگمت بعدا برا زندگیت دردسر میشن یه روزی صبر شوهرت تموم میشه
0
15 روز قبل
Hadis Nori
اصلا وظیفه شونه....اکثرا ۴۰ روز خونه مادرشونن....۱۰روز که چیزی نیست!
1
15 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
ببخشید ها اما چون خیلی راحت وام اوردید از اول هرکسی م باشه این فکرو میکنه.
مقصر خودتونید ن خونواده تون
مقصر خودتونید ن خونواده تون
1
15 روز قبل
Hadis Nori
الان دیگه دوره زمونه ای شده مردم همه تو زندگی خودشون موندن...یه مدت فاصله بگیر هیچ کاری نکنین...چیزی ام خواستن بهونه بیار کمترم برو زنگ بزن درست میشه به مرور...همین کارا رو کردیم محبتمون شده وظیفه!🚶
1
15 روز قبل
Hadis Nori
هه!
منم یه زمانی محبتای بی جا می کردم بی توقعِ بی توقع.... دیدم کسی قدر نمی دونه رها کردم!🙂↕️.
منم یه زمانی محبتای بی جا می کردم بی توقعِ بی توقع.... دیدم کسی قدر نمی دونه رها کردم!🙂↕️.
0
15 روز قبل
سوال کننده
اونم سر من خالی میشه
این وسط نابود شدن
این وسط نابود شدن
0
15 روز قبل
سوال کننده
راست میگین 😔
1
15 روز قبل
سوال کننده
توقعشون زیاده دیگه نمیذارم
میدونی چون توی تنگنا بودن گفتیم یکم رایطشون بهتر شه با این واما
میدونی چون توی تنگنا بودن گفتیم یکم رایطشون بهتر شه با این واما
0
15 روز قبل
سوال کننده
بخدا خودنون اخرای خونمونه هشتمون گره نهمونه ولی نمیدونم چرا فک میکنن ما باید برای اونا هم کاری اتجام بدیم
0
15 روز قبل
سوال کننده
گفتم دیگه انجام ندیم بخدا خستم کردن
0
15 روز قبل
Hadis Nori
والا🙃من مادرم کلا۱۲روز بود....واقعا بخوای مقایسه کنی نسبت به باقیِ مادرا هیچ کاری نکردن....طرف میاد دخترشو ۴۰روز می بره خونه خودش انواع و اقسام غذاها رو می پزه براش کلی مراقبشه....ولی ما...🚶🙂↕️😂
0
15 روز قبل
Hadis Nori
یه مدت فاصله بگیری درست میشه.بزار بفهمن چقدر خودتونمدرگیرین.
0
15 روز قبل
Hadis Nori
خودتم درگیری ذهنیت کمترمیشه آرامشت بیشتر.
1
15 روز قبل
سوال کننده
من ن از خاتواده خودم شانس اوردم نه از خانواده همسر
درسته راست میگین
درسته راست میگین
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره باید همینکارو بکنم
1
15 روز قبل
سوال کننده
اره😔
1
15 روز قبل
Sepeid05200 zar
تو خانواده های ایرانی متاسفانه هنوز این جا نیفتاده که وقتی خثد فرد ازدواج میکنه یک خانواد جدا میشه و الویتش بابد خانواده خودش باشه بعنی خودش همسرش و بچهاش
متاسفانه داخل خانواده های ما انگار مسابقه هست خانوادها هم بیخود پر توقع هستن
متاسفانه داخل خانواده های ما انگار مسابقه هست خانوادها هم بیخود پر توقع هستن
3
15 روز قبل
Zahra Nik
من اصلا دوست ندارم شوهرم با خانواده من انقدر راحت باشن و ارتباط رسمی بینشون نباشه.
به هر حال شوهر ما غریبهست و وظیفهای در قبال خانواده ما نداره.
همونطور که میگیم عروس وظیفه نداره .
به هر حال شوهر ما غریبهست و وظیفهای در قبال خانواده ما نداره.
همونطور که میگیم عروس وظیفه نداره .
1
15 روز قبل
hana m
خیلی شوهر خوبی داری که نمیکنه تو چشمت
مگه وظیفه شه.
یه مدت نرو خونه شون. چی میشه مگه ؟!
مگه وظیفه شه.
یه مدت نرو خونه شون. چی میشه مگه ؟!
0
15 روز قبل
hana m
رک و روراست با خونواده ات صحبت کن.
1
15 روز قبل
Zahra Nik
چه فرقی داره مادر یا مادرشوهر ، کسی که آرامشتو بهم میزنه ، هزینه داره برات و رابطه با شوهرت رو ممکنه خراب کنه ، دوری کن.
مرز بذار ، قشنگ بگو شوهر من وظیفهای در قبال شما نداره.
اگرم شما کاری میکنید برای من فرزنده
مرز بذار ، قشنگ بگو شوهر من وظیفهای در قبال شما نداره.
اگرم شما کاری میکنید برای من فرزنده
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره همینطوره
0
15 روز قبل
سوال کننده
بارها بهشون گفتم شوهر من وظیفه ی نداره
0
15 روز قبل
سوال کننده
اون میره رو اعصاب من مثلا میگه چرا تشکر نکردن یا چرا وامشون رو دیر پرداخت میکنن
0
15 روز قبل
سوال کننده
پارسال گفت تو ب داداشت هدیه تولد ندادی منم برای بچت هدیه نمیدم گفت باشه نده
کلا نزدیکشون نیستم مت ی شهر دیگه م اونا ی شهر دیگه دیگم زنگم کمتر میزنم
کلا نزدیکشون نیستم مت ی شهر دیگه م اونا ی شهر دیگه دیگم زنگم کمتر میزنم
2
15 روز قبل
Zahra Nik
بگو ما را ز خیر تو امیدی نیست ، ما را به شر مرسان
0
15 روز قبل
سوال کننده
والا بخدا همین😔
0
15 روز قبل
بهار 💞
سلام عزیزم
درک میکنم مشکلتو
ببخشید اما تا الان خیلی بد مدیریت کردی، از این به بعد رفتار درست رو در پیش بگیر به امید خدا یواش یواش درست میشه.
شما و مخصوصا همسرت از روی خوبی و شرافت اینکار رو کردید. اما خوب خوبی بیش از حد بوده که اصلا به شما هم مربوط نمیشده.
اول اینکه شما قبل از هدیه دادن نباید مشخص کنی، دوم اینکه بیش از حد وارد مسايل زندگی خانواده ات شدی. بکش کنار خودتو
بعد از ازدواج خانواده ات جدا شده و تو هم که شاغل نیستی بخوای از پول شخصیه خودت هرکاری خواستی بکنی... برای خودت درست نیست که با پول همسرت اینکارها روبکنی ،با همسرتم صحبت کن یه جوری که بد نباشه از این به بعد کمکی خارج از عرف نکنید.
اصلا به شما مربوط نمیشه که اون خونه پکیج و کولر داره یا نداره ،که بحثشو پیش خانواده ات پیش میکشی. خیلی محترمانه برو سر بزن و برگرد، تو چیزایی که نیاز نیست ورود نکن اصلا،به روی خودت نیار. (( چون برادر داری و پدرتم در قید حیات هستن اینو میگم، اگر تک فرزند بودی بحثش فرق داشت)).
درک میکنم مشکلتو
ببخشید اما تا الان خیلی بد مدیریت کردی، از این به بعد رفتار درست رو در پیش بگیر به امید خدا یواش یواش درست میشه.
شما و مخصوصا همسرت از روی خوبی و شرافت اینکار رو کردید. اما خوب خوبی بیش از حد بوده که اصلا به شما هم مربوط نمیشده.
اول اینکه شما قبل از هدیه دادن نباید مشخص کنی، دوم اینکه بیش از حد وارد مسايل زندگی خانواده ات شدی. بکش کنار خودتو
بعد از ازدواج خانواده ات جدا شده و تو هم که شاغل نیستی بخوای از پول شخصیه خودت هرکاری خواستی بکنی... برای خودت درست نیست که با پول همسرت اینکارها روبکنی ،با همسرتم صحبت کن یه جوری که بد نباشه از این به بعد کمکی خارج از عرف نکنید.
اصلا به شما مربوط نمیشه که اون خونه پکیج و کولر داره یا نداره ،که بحثشو پیش خانواده ات پیش میکشی. خیلی محترمانه برو سر بزن و برگرد، تو چیزایی که نیاز نیست ورود نکن اصلا،به روی خودت نیار. (( چون برادر داری و پدرتم در قید حیات هستن اینو میگم، اگر تک فرزند بودی بحثش فرق داشت)).
0
15 روز قبل
جانان ❤️
عزیزم خرج دانشگاه آزاد دوتا پسر رو کی داد???
خداروشکر خونوادت اندازه خودشون دارن بچسب به زندگیت
خداروشکر خونوادت اندازه خودشون دارن بچسب به زندگیت
0
15 روز قبل
بهار 💞
عزیزم خودتو ناراحت نکن 😢
حق باتوعه
آدم دوست داره وقتی میره خونه پدرمادرش، جلوی همسرش سرشو بالا بگیره
نه اینکه اینجوری باشه
اما دیگه خودتو ناراحت نکن، اومدی اینجاحرف دلتو با دوستای مجازیت زدی یکم آروم شدی. درعین حالم دوستان خوب راهنمایی دادن، انشالله از این به بعد مسیر درستو پیش برو 😘
حق باتوعه
آدم دوست داره وقتی میره خونه پدرمادرش، جلوی همسرش سرشو بالا بگیره
نه اینکه اینجوری باشه
اما دیگه خودتو ناراحت نکن، اومدی اینجاحرف دلتو با دوستای مجازیت زدی یکم آروم شدی. درعین حالم دوستان خوب راهنمایی دادن، انشالله از این به بعد مسیر درستو پیش برو 😘
0
15 روز قبل
سوال کننده
برای هدیه همسرم گف میخام شیرالاتشون رو تهیه کنم گفتم باشه یعنی هرکاری کرده ب خواسته خودش بوده من نخاستم خودش خیلی خودش درگیر مشکلات خاتوادم میکنه از طرفی اوتاهم هی درخواست وام میکنن ب من میگن ب اون زنگ میزنن
دیگه گفتم هیچ کاری براشون نکنبم
دیگه گفتم هیچ کاری براشون نکنبم
1
15 روز قبل
سوال کننده
بخدا ما میریم اونجا یه ساله باید خودمون خرجی خودمون رو ببریم نه اینکه بگن ولی میریم میبینیم چیزی ندارن مجبور میشیم میگیریم بعد من پیش خودم میگم چطور مامانم میگه بچه اوردیم وظیفمونه خرج تحصیلشون رو بدیم ولی نت میرم اونجا با شوهرم یا میرم چند دوز بمونم خودم باید خرجم ببرم بخدا خسته شدم دکس ندارم برم دیگه
0
15 روز قبل
سوال کننده
انشالله ممنونم ع۹زیزم
0
15 روز قبل
سوال کننده
بعد ی چیز بعدی که دارن همشون یاهم علیه همسرم میشن
1
15 روز قبل
سوال کننده
حالا من ی مدت کلا سر و سنگین میشم از این به بعد دیگه نمیذارم کاری برای خاتواده ی من انجام یده
1
15 روز قبل
بانو بزرگی
نزار خانواده ای که ازش اومدی خانواده ای که داری میسازی رو نابود کنه
فقط همین
فقط همین
0
15 روز قبل
بهار 💞
چرا واقعا تعادل رو رعایت نکردید.
لزومی نداره کاری انجام بدید که بعدا حتی شده به حق، تو روشون بیارید.
لزومی نداره کاری انجام بدید که بعدا حتی شده به حق، تو روشون بیارید.
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره بانو همینطوره همیش میگم نابود شدم از دستشون
0
15 روز قبل
بانو بزرگی
جلوی ضرر هروقت و ازهرجا بگیری منفعته از امروز همت کن توروشون وایسا
0
15 روز قبل
سوال کننده
خودمم کم اوردم نه شوهرم ادم بادرک و فهمیده ی هست نه مامانم با سیاست و فهنیده انگار دوتا بچه ب جون هم میفتن وقتی بحثشون میشه
0
15 روز قبل
مهنا ا
خدا شوهرتو برات نگه داره
خانواده ی تو الان شوهر و بچه هاتن
رابطه رو یکم با مادرت اینا کم کن
دیگه ام انقد بهشون کمک مالی نکنید
کم کم عادت میکنن
خانواده ی تو الان شوهر و بچه هاتن
رابطه رو یکم با مادرت اینا کم کن
دیگه ام انقد بهشون کمک مالی نکنید
کم کم عادت میکنن
0
15 روز قبل
سوال کننده
باید همینکارو بکنم بخدا اصلا قدردان نیستن خاتوادم همیشه پرتوقع بودن خودشون کار خاصی برامون نکردن ولی همش توقع دارن
عادت کردن شوهرم از سر مهربونی هرسری میریم ی چیزی میگیره میبریم ی سری تو یخچالشون تخم مرع داشتن ولی مامانم گف نداریم تا خود همسرم بگیره بیاره یعنی تا این حد شده
ب هرکی بگی تعجب میکنه از کاراشون
عادت کردن شوهرم از سر مهربونی هرسری میریم ی چیزی میگیره میبریم ی سری تو یخچالشون تخم مرع داشتن ولی مامانم گف نداریم تا خود همسرم بگیره بیاره یعنی تا این حد شده
ب هرکی بگی تعجب میکنه از کاراشون
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره الان دوتا بچه دارم باید برای اونا تلاش کنم نه خاتواده پدرم
0
15 روز قبل
بانو بزرگی
والا بخدا
خودت دودوتا چهارتا کن ببین اگه بچهای تو محتاج باشن همین مادرت میاد زندگیشو فداشون کنه؟مطمئن باش نه میگه برن ور دل باباشون
خودت دودوتا چهارتا کن ببین اگه بچهای تو محتاج باشن همین مادرت میاد زندگیشو فداشون کنه؟مطمئن باش نه میگه برن ور دل باباشون
0
15 روز قبل
سوال کننده
همسرم ادم حساب گری هست دیروز مثلا کارشناس اورده میخاستیم یه خونه داریم صفر کلید نخورده اس بفروشیم چون مکانش خوش فروش نبود باباش اینا گفتنما میخاییم بریم بشینیم تو خونه صفر شما و خونه ما که قدیمی ولی لوکیشنش خوبه بفروشیم کارشناش خونخ مارو ۹۶۰۰ قیمت گرد خونه اونارو ۷۶۰۰ شوهرم فوری رفت ب خاتواده ش گف بحث ۲ تومن پوله من خونخ شنارو میفروشم ولی ۶ دونگ اون خونه رو بنام شما نمیکنم دو دونگش رو برای بچه هام بنام میکنم ۴ دونگش رو میزنم ب نام شما
0
15 روز قبل
سوال کننده
منظورم اینه تعارف نداره با خاتواده خودش بحث اینده بچه هامون باشه میگه
0
15 روز قبل
سوال کننده
ولی من حالا که فک میکنم اشتباه میکردم تا اینجا
0
15 روز قبل
سوال کننده
ب قول دوستمون من نباید میذاشتم اینقد همسرم درگیر خاتواده پدرم بشه که دلش بسوزه هی هزینه کنه براشون حتی وام که حالا اینقد مامانم بد حرف بزنه باهام
0
15 روز قبل
سوال کننده
بخدا هرچی فک میکنم انگار تو مغزم جنگه اروم نمیشم
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
به شدت با حرفات موافقم
شوهرم همیشه به شوخی میگه که از بابات بکَن
میگه از دخترای مردم یاد بگیر که از باباهاشون میکَنن 😐😐
با اینکه وضع بابام متوسطه
شوهرم همیشه به شوخی میگه که از بابات بکَن
میگه از دخترای مردم یاد بگیر که از باباهاشون میکَنن 😐😐
با اینکه وضع بابام متوسطه
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
همیشه میگه بابات ارث میخواد بهت چی بده
اون خونه توش نشستن مال توئه😑
اون خونه توش نشستن مال توئه😑
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
حالم از حرفاش بهممیخوره
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
میدونه ناراحت میشم با حرفاش ولی بازم میگه
تا میگم یه چیزی میخوام میگه برو به بابات بگو برات بخره
منم میگم مگه تو بیل به کمرت خورده کاز بابام بگیرم
تا میگم یه چیزی میخوام میگه برو به بابات بگو برات بخره
منم میگم مگه تو بیل به کمرت خورده کاز بابام بگیرم
1
15 روز قبل
سوال کننده
خوب جوابشو میدی
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
بابای بابام وضعش خیلی خوبه
زمین و مغازه اینا خیلی داره
حالا شوهرم دندون تیز کرده واسه اونا
فکر میکنه زمین خیلی داده بابام
درصورتی ک یکی دوتا زمین متروکه داده ک هیچ ارزشی نداره
هی میگه بابات کی میخواد بهت زمین بده 😐
زمین و مغازه اینا خیلی داره
حالا شوهرم دندون تیز کرده واسه اونا
فکر میکنه زمین خیلی داده بابام
درصورتی ک یکی دوتا زمین متروکه داده ک هیچ ارزشی نداره
هی میگه بابات کی میخواد بهت زمین بده 😐
0
15 روز قبل
سوال کننده
ی همکاراش اومده بود ازدواج کنه اول شرایط مالی خاتواده دختر رو درنظر گرفته بود بعد رفته بود خاستگاری شوهرم تعجب کرده بود از کار همکارش
0
15 روز قبل
سوال کننده
ای بابا 😔چقد بده اینجوری
1
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
تو شهر ما خیلیا همینکارو میکنن
مادرشوهرمماول میخواست زن پولدار بگیره واسه پسرش دیگه شوهرم قبول نکرده
مادرشوهرمماول میخواست زن پولدار بگیره واسه پسرش دیگه شوهرم قبول نکرده
2
15 روز قبل
بانو بزرگی
بگو بابا پنجعلی به خودت چی میده؟🫤🫤🫤
لطفا نه بخاطر خانواده تون زندگی و بچه و شوهرتون فدا کنید نه بزارید شوهرا به خانواده هاتون توهین کنن
مگه حتما واجبه پدرتون بهتون ارث بده ؟شاید یکی از مال دنیا خودش باشه و لباس تنش
بگو مگه اونموقع اومدی خاستگاری واسه میراث اومدی🙄
لطفا نه بخاطر خانواده تون زندگی و بچه و شوهرتون فدا کنید نه بزارید شوهرا به خانواده هاتون توهین کنن
مگه حتما واجبه پدرتون بهتون ارث بده ؟شاید یکی از مال دنیا خودش باشه و لباس تنش
بگو مگه اونموقع اومدی خاستگاری واسه میراث اومدی🙄
0
15 روز قبل
بانو بزرگی
بگو اگه قرار بر گرفتن از بابام بود تورو میخام چیکار؟
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
میگم اتفاقا ولی براش مهم نیست میگه بابای من چیزی نداره
بخدا اینقدر ناراحت میشم خودشم میدونه
تا بحث ارث اینا میشه سریع بحثو عوض میکنم ک چیزی نگه
میگم بابابزرگم هرچی داره مال خودشه قرار نیست که فضل و بخشش کنه،بابامم همینطور
بخدا اینقدر ناراحت میشم خودشم میدونه
تا بحث ارث اینا میشه سریع بحثو عوض میکنم ک چیزی نگه
میگم بابابزرگم هرچی داره مال خودشه قرار نیست که فضل و بخشش کنه،بابامم همینطور
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
هزار دفه گفتم
اگه قراره بابام خرجمبده ک ازدواج نمیکردم
اگه قراره بابام خرجمبده ک ازدواج نمیکردم
0
15 روز قبل
Zahra Nik
از من به شما نصیحت همیشه کادو رو طبق عرف بده ، شما وظیفه داشتی یه کادو برای منزل نویی بدی ، بذار رفتن توی خونه یه مبلغی یا یه وسیله بخر بده بهشون که مناسبت و ارزشش درک بشه.
پیشاپیش هدیه ندید ، این باید سیاست شما باشه ، به همسرت بگو ممنونم که دوست داری کاری انجام بدی ، اما بذار هر وقت لازم شد زحمتت میدیم ، یا بذار انشالله وقتی رفتن توی خونه کادو میدیم
پیشاپیش هدیه ندید ، این باید سیاست شما باشه ، به همسرت بگو ممنونم که دوست داری کاری انجام بدی ، اما بذار هر وقت لازم شد زحمتت میدیم ، یا بذار انشالله وقتی رفتن توی خونه کادو میدیم
1
15 روز قبل
بانو بزرگی
بگو برو پی کارت
ایشالله خودش صدسال زنده باشه واسه خودش خرج کنه کیف کنه چرا بده به تو مگه گدایی؟اگر هم برسه مال خودمه که منت یه قرون دوهزار توی خسیس نکشم
خدایی بتوپین نزارید اینجور حرف بزنن به اونا چه که زن از باباش ارث ببره یانههههه من خیلی بهم برمیخوره😣😣😣😣😣
ایشالله خودش صدسال زنده باشه واسه خودش خرج کنه کیف کنه چرا بده به تو مگه گدایی؟اگر هم برسه مال خودمه که منت یه قرون دوهزار توی خسیس نکشم
خدایی بتوپین نزارید اینجور حرف بزنن به اونا چه که زن از باباش ارث ببره یانههههه من خیلی بهم برمیخوره😣😣😣😣😣
1
15 روز قبل
بانو بزرگی
ولش کن بابا محل نده بگو اگرم بده برا خودمه تورو سننه
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
اتفاقا وضعش خوبه بد نیس
بازم هی چشم طمع داره ک یه چیزی از بابام بهش برسه
بخدا میگم ولی حرف خودشو میزنه منمدیگه تازگیا اصلا جوابشو هم نمیدم ک ول کنه
بازم هی چشم طمع داره ک یه چیزی از بابام بهش برسه
بخدا میگم ولی حرف خودشو میزنه منمدیگه تازگیا اصلا جوابشو هم نمیدم ک ول کنه
0
15 روز قبل
بانو بزرگی
پس چشم تنگه😣ولش کن محل نزاری خودش کنف میشه کوتاه میاددد
0
15 روز قبل
فقط خدا 🍃
خداکنه
1
15 روز قبل
بانو بزرگی
اره گل جوابه بی محلی کردن
0
15 روز قبل
سوال کننده
والا همین
0
15 روز قبل
سوال کننده
میخاستن برن تو خونه داداش بزرگم اومد کابینتشون رو زد شیرالات نداشتن شوهرم گف ما هم بریم شیرالات بگیریم براشون تا زودتر برن تو خونشون ما اینجوری کردیم بدتر شد
1
15 روز قبل
عاطفه موسوی
این سری رفتی خونه ی مامانت خودتو ناراحت نشون بده و بگو برای شوهرم و یه همکار دیگه ش اخطار اومده و بهش وام نمیدن، شاید دست از سرت بردارن ، ولی به نظر من به شوهرت بگو برای کمک کردن باهات هماهنگ باشه و پیش پیش بهشون قول نده
1
15 روز قبل
عاطفه موسوی
بعدا بخاد منت بذاره واقعا ارزش نداره ، دخترخاله ی من شوهرش خیلی پولداره تا حالا خودش دوبار رفته مکه ، از طرفی خاله م تا حالا نرفته و خیلی دوست داره بره و وضع مالیش خوب نیست ولی هیچوقت به شوهرش رو نمیندازه
0
15 روز قبل
سوال کننده
اصلا این حرفارو قبود نمیکنن
0
15 روز قبل
سوال کننده
میدونی کی منت کارش رو میذاره وقتی ی تشکر نمیکنن یا کم ارزش میکنن کارشو
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره باید ب شوهرم بگم اول با من حرف بزن بعد ی قولی بهشون بده
البته سری اخرمیخاست ی وام برای کولر بده بهشون نذاشتم گفتم نمیخام باز قسطارو الویت اخر قرار میدن بدهیای دیگه شون رو میدن قسط مارو اولویت اخر میذارن شوهرمم عصبی میشه هی سرمن غر میزنه
البته سری اخرمیخاست ی وام برای کولر بده بهشون نذاشتم گفتم نمیخام باز قسطارو الویت اخر قرار میدن بدهیای دیگه شون رو میدن قسط مارو اولویت اخر میذارن شوهرمم عصبی میشه هی سرمن غر میزنه
0
15 روز قبل
A M
بشین اول با همسرت حرف بزن بگو داری به خانوادم کمک میکنی دمت هم گرم ولی من این وسط اذیتم از دو طرف تحت فشارم قبل هر قول یا کمکی با من هماهنگ باش موقعیت خوبی بود خودم بهشون میگم نه تو
بعدم خواستی به خانوادت کمکی کنی بهشون بگو فلان روز تایم قسط هاتونه ما دست و بالمون خالیه نمیتونیم قسط بدیم اگه شما میتونید وام رو براتون بر داریم
سر تایم قسط هم زنگ بزن بگو مامان چرا واریز نکردید
بعدم خواستی به خانوادت کمکی کنی بهشون بگو فلان روز تایم قسط هاتونه ما دست و بالمون خالیه نمیتونیم قسط بدیم اگه شما میتونید وام رو براتون بر داریم
سر تایم قسط هم زنگ بزن بگو مامان چرا واریز نکردید
2
15 روز قبل
Fatemeh 💖
لطف مکرر
میشود
حق مسلم
میشود
حق مسلم
0
15 روز قبل
سوال کننده
اره باهاش صحبت کردم گف دیگه کاری نمیکنم هرکار میکنم طلبکار میشن
سری اول ی وام ودیعه یود شوهرم رف ضامن شد تاکید گرد من میخام خونه بسازم مدام دارم وام میگیرم اعتبازمو خراب نکنین که کزدم حتی شده ۴ تا قسط عقب انداختن بعد وام لب تاب بود مستقیم از حقوقش کم میشه ۲۶ کم میشه اونا۶ اینا میدن اگر دیر میشه زنگ میزنم باز مامانم ناراحت میشه چرا گفتی مگه نمیبینی نداریم ی ۲۰ تومن باز وامه اونم مستقیم کم میشه از حقوق ب مامانم گفتم ماهم ندارین دارین خونه درس میکنیم تو تنگنا هستیم بدش میاد حالل لنگ همین دو تومن هستین😐🤕
سری اول ی وام ودیعه یود شوهرم رف ضامن شد تاکید گرد من میخام خونه بسازم مدام دارم وام میگیرم اعتبازمو خراب نکنین که کزدم حتی شده ۴ تا قسط عقب انداختن بعد وام لب تاب بود مستقیم از حقوقش کم میشه ۲۶ کم میشه اونا۶ اینا میدن اگر دیر میشه زنگ میزنم باز مامانم ناراحت میشه چرا گفتی مگه نمیبینی نداریم ی ۲۰ تومن باز وامه اونم مستقیم کم میشه از حقوق ب مامانم گفتم ماهم ندارین دارین خونه درس میکنیم تو تنگنا هستیم بدش میاد حالل لنگ همین دو تومن هستین😐🤕
0
15 روز قبل
سوال کننده
همینطوره
0
14 روز قبل
A M
به این زودی وام براشون اکی نکنین چیزی هم گفتن بگید وام هایی که برداشتید زیاده بهتون وام نمیدن و اگه جور شد بهشون خبر میدید
1
14 روز قبل
✨کوثَر✨ .
ببین با خانواده خودش رک حرف میزنه
ولی باز خیلی مراعات خانواده تورو میکنه
خیلی آدم خوبیه که اینطوری برخورد میکنه
بچسب به زندگی خودت واسه خودتون جمع کن
واسه کسی قدم بردار که اونم قدم برداره نه اینکه همه چی یکطرفه باشه
ولی باز خیلی مراعات خانواده تورو میکنه
خیلی آدم خوبیه که اینطوری برخورد میکنه
بچسب به زندگی خودت واسه خودتون جمع کن
واسه کسی قدم بردار که اونم قدم برداره نه اینکه همه چی یکطرفه باشه
6
14 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
شوهرت پسره خوبیه دارید خرابش میکنید
مادرت با توقع و لجبازی بالا
مواظب زندگیت باش
تو نمیتونی و نباید دو طرف برنجونی و مجبوری دو طرفو برای خودت حفظ کنی
پس مجبوری سیاست رفتاری داشته باشی که بینشون اصطکاک کمتری باشه
برای وام ما یه کل فامیل از روز اول گفتیم خودمون وام سنگین برداشتیم و دیگه نامه کسر از حقوق نمیدن و به جز افراد درجه یک هم نمیشه ضامن شد
دیگه کسی اینجوری رو نمیندازه
من برام پیش اومده که ازم توقع داشتن اقساط رو خودم بدم و حرفی هم نزنم چون فکر میکنن دارم پس توقع دارن
مادرت با توقع و لجبازی بالا
مواظب زندگیت باش
تو نمیتونی و نباید دو طرف برنجونی و مجبوری دو طرفو برای خودت حفظ کنی
پس مجبوری سیاست رفتاری داشته باشی که بینشون اصطکاک کمتری باشه
برای وام ما یه کل فامیل از روز اول گفتیم خودمون وام سنگین برداشتیم و دیگه نامه کسر از حقوق نمیدن و به جز افراد درجه یک هم نمیشه ضامن شد
دیگه کسی اینجوری رو نمیندازه
من برام پیش اومده که ازم توقع داشتن اقساط رو خودم بدم و حرفی هم نزنم چون فکر میکنن دارم پس توقع دارن
0
14 روز قبل
سوال کننده
اینقد دلم پره ازشون دیگه دلم نمیخاد هیچکاری یراشون انجام یدم
0
14 روز قبل
سوال کننده
اره خیلی رک رفت حرفش رو زد
دیگه ب بچه هام فک میکنم و ب زندگیم
دیگه ب بچه هام فک میکنم و ب زندگیم
0
14 روز قبل
سوال کننده
مادرم اصلا بزرگتری نمیکنه هی حرص میده
بخدا فزرانه جون شوهرم اگر رفتار اشتباهی مسکنه بعد تلاش میکنه جبران کنه ولی حاتوادم ی خطایی شوهرم رو اینثد بولد نیکنن تازه ب متم میگن تو همیشه طرف شوهرتی
بخدا فزرانه جون شوهرم اگر رفتار اشتباهی مسکنه بعد تلاش میکنه جبران کنه ولی حاتوادم ی خطایی شوهرم رو اینثد بولد نیکنن تازه ب متم میگن تو همیشه طرف شوهرتی
0
14 روز قبل
بانو بزرگی
وااا بگو خب معلومه طرف اونم
اونه داره برا ارامش و آسایشم تلاش میکنه
بچهام از وجود اونن
همه یه روز تنهام میزارن حتی بچهام میرین واسه خودشون فقط شوهرمه که میمونه
بگو خودت شوهرت ول کن بیا زندگیت خراب کن بخاطر منو شوهرم ایا امکانش هست؟میپذیری؟
خدایی چه مادریه 🥺باید شوق کنه دخترش کم وکسری نداره راحته شوهر سالم و کاری داره واقعا قدر عافیت نمیدونن
اونه داره برا ارامش و آسایشم تلاش میکنه
بچهام از وجود اونن
همه یه روز تنهام میزارن حتی بچهام میرین واسه خودشون فقط شوهرمه که میمونه
بگو خودت شوهرت ول کن بیا زندگیت خراب کن بخاطر منو شوهرم ایا امکانش هست؟میپذیری؟
خدایی چه مادریه 🥺باید شوق کنه دخترش کم وکسری نداره راحته شوهر سالم و کاری داره واقعا قدر عافیت نمیدونن
1
14 روز قبل
سوال کننده
بعصی وقتا حس میکنم مامانم خوشحال نمیشه ما داریم پیشرفت میکنیم🥺🥺😢
3
14 روز قبل
الی ام
عزیزممم
خیلی سخته این حسی که مادرت بهت میده
مادر باید نقطه ی امن یه فرزند باشه
و وقتی این نباشه خیلی از معادلات بهم میخوره.
خیلی سخته این حسی که مادرت بهت میده
مادر باید نقطه ی امن یه فرزند باشه
و وقتی این نباشه خیلی از معادلات بهم میخوره.
1
14 روز قبل
بانو بزرگی
حست کاملا درسته عزیزمم🫂🥺بخدا من حتی شام و ناهار خیلی عالی بزارم برا مامانم که میگم انقد ذوق میکنه برا همین ناراحت شدم و درباورم نمیگنجه این حجم از بی تفاوتی و ببخشید خودخواهی🥺
0
14 روز قبل
سوال کننده
اره دقیقا اگر این حس امنیت و خوب رو ادم از مادرش نگیره پس از کی بگیره😔
0
14 روز قبل
بانو بزرگی
بگردم دورت🥺🫂
1
14 روز قبل
سوال کننده
ممنونم بانو❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




