سلام وقتتون بخیر دکتر اوما من پسرم 2ماه آبریزش بینی داره 1 ماه اول فقط آبریزش بود ک بردم دکتر بهش قطره بینی با شربت ازیترومایسین داد کمی بهتر شد دراومدیم یه سر بیرون زد شدید آبریزشش رنگی شد شبم نمیتونست نفس بکشه بردم دکتر دوباره بااینک 1 هفته بود شربت ازیترومایسین تموم کرده بودیم دوباره سفکسیم شربت نوشت با همون قطره الان دارم میدم گفته تا 10 روز بده
میخاستم بدونم الان زده سرفه کوتاه و کم از دیشب هم اضافه شده این سفکسیم برای هردو کفایت میکنه؟ نفس کشیدنی احساس میکنم خلط داره نیاز نیس بنظر شما برم هگزن بدم زودتر تاعید بهتر بشه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید دکتر جان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



65
1404/12/26


