بدنش کمبود ویتامین نداره ؟؟
شلغم اومده سوپ بپز رنده کن توو سوپ بده بخوره
اگه شیر خودتو میدی غذاهاتو مقوی تر کن
وای منم کلافه شدم از این سرماخوردگی
همشم چیزای مقوی میخوره
وای دقیقا مشکل منم هست پسرم هی خوب میشه هی باز سرما میخوره کلافه شدم کلا مولتی ویتامین اینا هم میدم باز فایده نداره
منم دقیقا همین مشکل رو دارم همه چیز هم میدم هم سنتی هم شیمیایی ولی فایده نداره
دکتر می برم فایده نداره
فقط امیدوارم بزرگ شه خوب شه
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💓
چکاپ یک سالگی انجام شده ؟. چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟با چه برندی ؟
نه انجام ندادم دکتر نوشته ولی گفته خوب شه بعدا ببر .
اهن و مولتی میدم . مولتی مال بهداشت اهن هم ایروفیکس
عزیزم نئوزینک روزی 3 سی سی برای یک تا دو ماه بدهید و بعد بهبودی همیشه چکاپ کامل صورت گیرد کمبودهای بدن دلبندتان چک گردد رفت و. آمدها را هم کنترل کنید به جاهای شلوغ نروید