Ooma
پرسش (1404/12/26):

سرماخوردگی کودک 22 ماهه

سلام وقتتون بخیر دکتر اوما من پسرم 2ماه آبریزش بینی داره 1 ماه اول فقط آبریزش بود ک بردم دکتر بهش قطره بینی با شربت ازیترومایسین داد کمی بهتر شد دراومدیم یه سر بیرون زد شدید آبریزشش رنگی شد شبم نمیتونست نفس بکشه بردم دکتر دوباره بااینک 1 هفته بود شربت ازیترومایسین تموم کرده بودیم دوباره سفکسیم شربت نوشت با همون قطره الان دارم میدم گفته تا 10 روز بده
میخاستم بدونم الان زده سرفه کوتاه و کم از دیشب هم اضافه شده این سفکسیم برای هردو کفایت میکنه؟ نفس کشیدنی احساس میکنم خلط داره نیاز نیس بنظر شما برم هگزن بدم زودتر تاعید بهتر بشه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید دکتر جان

سلام به روی ماهتون عزیزم
شربت پدی کاف هم شروع کنید تا تغییرات را ببینیم
با شربت سفکسیم کیتوفن داده خانوم دکتر؟ پدی کاف هم بدم؟
سرفه هاش رفته رفته داره زیاد میشه
لطف میکنید دستورالعمل بگین
سرفه هاش خشک ولی آبریزش و خلط داره
بله جانم تداخل ندارد بدهید
اگر خشک هست شربت دروزیل عسل بدهید نبود پدی کاف بدهید پدی کاف روزی یکبار 2.5 سی‌سی بدهید
مچکرم
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه