این حرف واقعیه؟
13
1404/06/12
zeinab kia
سلام آره من به این حرف خیلی اعتقاد دارم
0
1404/06/12
سوال کننده
من بیبی چکام مثبت شد هنوز ازمایش نرفتم
ناخواسته هم بوده
بعد شهر غریبم شوهرم کارش پروژه ایه ک گاهی وقتا سرموقع حقوق نمیدن
قسط هم زیاد دارم
خیلی استرس دارم و نگرانم🥲
ناخواسته هم بوده
بعد شهر غریبم شوهرم کارش پروژه ایه ک گاهی وقتا سرموقع حقوق نمیدن
قسط هم زیاد دارم
خیلی استرس دارم و نگرانم🥲
0
1404/06/12
سپیده 🐣
بچه ی اولته؟
0
1404/06/12
سوال کننده
اره
6
1404/06/12
سپیده 🐣
من با اینکه طرف هیچی نداره ولی برای بار دوم و سوم میره حامله میشه خود خواسته و میگه روزیشو با خودش میاره بشدت مخالفم
0
1404/06/12
سپیده 🐣
ولی توی موقعیت الانت ایشالا که ازمایشتم مثبت شد نگران نباش ی وقتایی شرایط یهو خیلی بهتر میشه جوری که فکرشم نمیکنی
0
1404/06/12
سوال کننده
نه من بچه اوله و من اصلا نمیدونستم میشه🥲خوشحالم اگه باشه ولی از شرایط مالی میترسم😔
1
1404/06/12
سوال کننده
انشالله اگه قراربود نینی باشه خدا یه نیم نگاهی بهمون بندازه😔
0
1404/06/12
سپیده 🐣
منم ی مدت شرایط مشابه داشتم خودمو شوهرم شاغلیم ولی خب اوایل ازدواجمون بود و قسط زیاد داشتیم منم میگفتم بچم باید توی رفاه باشه و... حامله شدم و از ترس شرایط و ... اشتباه بزرگی کردم و سقطش کردم.و دو ماه بعدش حقوق دوتامون بهتر شد و من تا ابد عذاب وجدانشو دارم
0
1404/06/12
سپیده 🐣
برای این بارداریمم واقعا خداروشکر بعد پسرم وضعیتمون بهتر شد
0
1404/06/12
سپیده 🐣
بهتر میشه همه چیز نگران نباش خدا واقعا بزرگه🥰
0
1404/06/12
سوال کننده
فداتشم عزیزدلم انشالله بهترینا واستون اتفاق بیافته واقعا دلمو اروم کردی
9
1404/06/12
نرگس مرادی
سلام بر همگی
دنیا جان همین که خدا رو شکر بدون هیچ دردسر و نگرانی و هزینه های گران (ای وی آف....)بارداری شدی خودش کلی جای شکر داره و اینکه ایمان باش که خداوند خودش روزی رسان هستش و وقتی روحی رو در کالبدی می دمه خودش حواسش به تا همیشه بهش هست
دنیا جانم خداوند خودش خالق هستش و وقتی تو رو لایق این صفت پسندیده کرده پس شاکر باش و استرس نداشته باش
ایمان داشته باش که روزی،خیر و نور با وجود این بچه به سمت زندگیت سرازیر میشه
💖💖💖😘😘😘😘
دنیا جان همین که خدا رو شکر بدون هیچ دردسر و نگرانی و هزینه های گران (ای وی آف....)بارداری شدی خودش کلی جای شکر داره و اینکه ایمان باش که خداوند خودش روزی رسان هستش و وقتی روحی رو در کالبدی می دمه خودش حواسش به تا همیشه بهش هست
دنیا جانم خداوند خودش خالق هستش و وقتی تو رو لایق این صفت پسندیده کرده پس شاکر باش و استرس نداشته باش
ایمان داشته باش که روزی،خیر و نور با وجود این بچه به سمت زندگیت سرازیر میشه
💖💖💖😘😘😘😘
0
1404/06/12
سوال کننده
سلام عزیزدلم فداتشم خیلی ممنونم مهربونم🥹🥹🥹واقعا حرفات قوت قلبه واسم💋💋💋💋
0
1404/06/12
Mahi sk
تا حدودی اره
0
1404/06/12
سوال کننده
عزیزم یسوال من الان اگ تیتربتا بدم و مثبت باشه و بگن ۴۸ ساعت تکرار شه میشه بجاش شنبه دوباره ازمایش بدم؟
4
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من خیلی اعتقاد دارم ب این موضوع،منم قبل از اینکه پسرم بدنیا بیاد از خودمون خونه نداشتیم بعد از اومدنش پدرشوهرم بهمون خونه داد،از سرکار شوهرم برامون یه خونه ی دیگه پیش خرید کردن،از نظر مالی و اینا خیلی بهتر از قبل شدیم بعد از دنیا اومدن پسرم،ان شاالله برا شمام همینه عزیزم😘💝
0
1404/06/12
سوال کننده
فداتشم عزیزم انشالله
بیبی چک امروز صبحمو دیدی؟
بیبی چک امروز صبحمو دیدی؟
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
قربونت😘اره گلم مثبت بود
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاالله ازمایشتم مثبت بشه
0
1404/06/12
سوال کننده
فداتشم..اگ عصر ازمایش بدم دگ نمیخواد بعدا ازمایش بدم؟یا حتما باید ۴۸ ساعت بعد دوباره ازمایش بدم؟
0
1404/06/12
نرگس مرادی
عشقمی
0
1404/06/12
سوال کننده
ماچ بهت💋💋❤️❤️
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نه یبار کافیه مگه اینکه عددش لب مرز اینا باشه بخواد تکرار کنی،من خودمم کلا یبار آزمایش دادم
0
1404/06/12
سوال کننده
اطلاع داری ک اگ الان مثبت باشه عددش چقد نرماله؟
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نه نمیدونم ولی میخوای بذار باشه شنبه برو تیتر بده
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خوده منم گذاشتم از رو بیبی چک چن روز گذشت بعد تیتر دادم
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
۸هفته و ۴روزم رفتم سونو قلب
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
آدم هرچی زودتر میره استرسش بیشتره
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
زود رفتنی گاهی میگن ساک هست جنین نیست آدم استرس میگیره
0
1404/06/12
سوال کننده
این شهریم ک هستیم اصلا دکتر خوبی نداره..اینجا غریبم و شهرستانه...نمیدونم چیکارکنم
0
1404/06/12
samane 🥰🥰
به نظرم صبر کن شنبه آزمایش بده چون پررنگ نبود
5
1404/06/12
ریحانه بانو
سلام عزیزم
بله این حرف که بچه روزی شو میاره درسته
حتی میشه گفت خدا به واسطه ی اون طفل معصوم رزق پدر و مادرم میده😅😅
این وعده ی خداست شکی هم توش نیس
بچه برکت میاره نه فقط مالی
یکی زیارت ها و مسافرتای زیاد نصیبش میشه یکی به خدا نزدیک تر میشه یکی با شوهرش صمیمی تر میشه و ....
ولی قابل لمس ترین مثالش همین برکت مالیه
وسعت رزق
مگه میشه خدا هدیه ای بهت بده که نتونی از نظر مالی از پسش بربیای؟!
همین که بدون دغدغه و بدون چشم انتظاری و بدون هزینه های گذاف باردار شدی خودش ینی خدا یه جور دیگه بهت لطف کرده
منتظر الطاف بعدی باش❤️
بله این حرف که بچه روزی شو میاره درسته
حتی میشه گفت خدا به واسطه ی اون طفل معصوم رزق پدر و مادرم میده😅😅
این وعده ی خداست شکی هم توش نیس
بچه برکت میاره نه فقط مالی
یکی زیارت ها و مسافرتای زیاد نصیبش میشه یکی به خدا نزدیک تر میشه یکی با شوهرش صمیمی تر میشه و ....
ولی قابل لمس ترین مثالش همین برکت مالیه
وسعت رزق
مگه میشه خدا هدیه ای بهت بده که نتونی از نظر مالی از پسش بربیای؟!
همین که بدون دغدغه و بدون چشم انتظاری و بدون هزینه های گذاف باردار شدی خودش ینی خدا یه جور دیگه بهت لطف کرده
منتظر الطاف بعدی باش❤️
0
1404/06/12
ریحانه بانو
شنبه تست تیتز بتا بده
فقط هزینش آزاد حساب میشه
اگه بیمه تامین هستی برو اول دکتر متخصص واست بنویسه بعد برو تیتر بتا بده که آزمایش مناسب بشه
تیتر بتا رو فقط دکتر متخصص میتونه بنویسه
ولی بتای معمولی رو دکتر عمومی هم میتونه بنویسه
اگه تیتر میخوای، یا آزاد آزمایش بده، یا برو متخصص واست بنویسه
اگه بتای ساده بدون عدد میخوای میتونی دکتر عمومی واست بنویسه
اگه آزاد میخوای بدی که هیچ
حدودا هزینش ۳۸۰ تومنه
فقط هزینش آزاد حساب میشه
اگه بیمه تامین هستی برو اول دکتر متخصص واست بنویسه بعد برو تیتر بتا بده که آزمایش مناسب بشه
تیتر بتا رو فقط دکتر متخصص میتونه بنویسه
ولی بتای معمولی رو دکتر عمومی هم میتونه بنویسه
اگه تیتر میخوای، یا آزاد آزمایش بده، یا برو متخصص واست بنویسه
اگه بتای ساده بدون عدد میخوای میتونی دکتر عمومی واست بنویسه
اگه آزاد میخوای بدی که هیچ
حدودا هزینش ۳۸۰ تومنه
0
1404/06/12
ریحانه بانو
امیدوارم توضیحاتم به دردت بخوره
0
1404/06/12
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خدا بزرگه عزیزم بگرد داخل نت اطراف حتما یه دکتر خوب گیرت میاد ان شاالله
0
1404/06/12
سوال کننده
مرسی عزیزدلم خیلی توضیحاتت مفید بود❤️❤️❤️
0
1404/06/12
سوال کننده
چقد تو عزیزی💋
0
1404/06/12
سوال کننده
😘😘😘
0
1404/06/12
فاطمه جان
من یادمه تیتر بتا دکتر عمومی نوشت برام با بیمه هزینه ای نداشت
0
1404/06/12
فاطمه جان
حالا یادم نیست دقیقا چقدر بود ولی عمومی نوشت برام رنج داشت
0
1404/06/12
ریحانه بانو
بیمه تامین اجتماعی اینو بهم گفت
0
1404/06/12
ریحانه بانو
منم دکتر عمومی واسم تیتر نوشته بود
میگفتن نمیشه
میگفتن نمیشه
2
1404/06/12
ریحانه بانو
آزاد حساب میسه
0
1404/06/12
ریحانه بانو
✅️✅️ شکر
0
1404/06/12
ریحانه بانو
قربانت
بارداری ت هم مبارک
الان یه احساس عجیب داری
کم کم بهش عادت میکنی و با حس شیرین مادری انس بیشتری میگیری😘
بارداری ت هم مبارک
الان یه احساس عجیب داری
کم کم بهش عادت میکنی و با حس شیرین مادری انس بیشتری میگیری😘
0
1404/06/12
عاطفه خانوم
سلام
بشدت به این جمله اعتقاد دارم و به چشمم زیاد دیدم 👌
بشدت به این جمله اعتقاد دارم و به چشمم زیاد دیدم 👌
0
1404/06/12
مامان هانا❤ ☆☆
سلام عزیزم مبارک باشه
بچه اول خیلی شیرینه
خودتو نگران چیزی نکن
بچه اول خیلی شیرینه
خودتو نگران چیزی نکن
0
1404/06/12
مامان محمد حسین
بستگی به اعتقادت داره
0
1404/06/12
sami *
یه مورچه هم توو این عالم هستی روزی داره ، خیلیا هستن با بچه دار شدن خیلی اتفاقات خوبی براشون افتاده
ولی باز مثل فیلم خجالت نکش هم نباشه به اسم یارانه کلی بچه داشت 🤣🤣
ولی باز مثل فیلم خجالت نکش هم نباشه به اسم یارانه کلی بچه داشت 🤣🤣
0
1404/06/13
شیرین 🍃
سلام عزیزم
من پسرم رو که باردار شدم قصد بارداری نداشتم ولی خب شد نفهمیدم.
واقعا هم روزیش رو با خودش آورد و برامون برکت داشت.
شاغل بودم همون ماه که فهمیدم باردارم افزایش حقوق گرفتم. بدنیا اومد ماشین خریدیم و سال بعدش ماشینو طلا هر چی داشتیم با قسط و وام گرفتیم خونه ای که مستاجر بودیم رو خریدیم همه اینا طی دو سال از خبر بارداریم اتفاق افتاد. انشاالله برای شما هم همینقدر پربرکت هست
ولی من خودم حرف اونایی که هیچی ندارن ده تا ده تا بچه میارن که روزی داره ولی تو خرج قبلی ها موندن رو قبول ندارم...
من پسرم رو که باردار شدم قصد بارداری نداشتم ولی خب شد نفهمیدم.
واقعا هم روزیش رو با خودش آورد و برامون برکت داشت.
شاغل بودم همون ماه که فهمیدم باردارم افزایش حقوق گرفتم. بدنیا اومد ماشین خریدیم و سال بعدش ماشینو طلا هر چی داشتیم با قسط و وام گرفتیم خونه ای که مستاجر بودیم رو خریدیم همه اینا طی دو سال از خبر بارداریم اتفاق افتاد. انشاالله برای شما هم همینقدر پربرکت هست
ولی من خودم حرف اونایی که هیچی ندارن ده تا ده تا بچه میارن که روزی داره ولی تو خرج قبلی ها موندن رو قبول ندارم...
0
1404/06/13
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
stk: |~|11|~|110_col
0
1404/06/13
مهربانو ❤️
اصلا اصلا اعتقاد ندارم همش دروغه
0
1404/06/13
مهربانو ❤️
من تازه باردار شدم ماشینمون تصادف کرد، بعدش هم پا شوهرم رابطش پاره شد، حقوقمون تغییری نکرد خیلی وقتا پول پوشک نداشتیم😒
3
1404/06/13
☆☆mahsa ☆☆
روزی فقط پول و خونه و ماشین و امثالهم نیست
شاید خدایی نکرده زبونم لال تو اون تصادف ماشین شوهرتون فوت میکردن ولی ب واسطه بچه و روزیش عمر شوهرتون دراز شده. یا خدایی نکرده اتفاق بدتری برای پای شوهرتون میفتاد و نیفتاد. اینا همه روزی هست.
اینکه ی روز بیدار شی و همسایه برات ی کاسه آش بیاره اینم روزی هست.
یا با وجود بچه بحث و ناراحتی بین شما و شوهرت خیلی کم بشه و نزدیک صفر بشه اینم روزی هست.
شاید خدایی نکرده زبونم لال تو اون تصادف ماشین شوهرتون فوت میکردن ولی ب واسطه بچه و روزیش عمر شوهرتون دراز شده. یا خدایی نکرده اتفاق بدتری برای پای شوهرتون میفتاد و نیفتاد. اینا همه روزی هست.
اینکه ی روز بیدار شی و همسایه برات ی کاسه آش بیاره اینم روزی هست.
یا با وجود بچه بحث و ناراحتی بین شما و شوهرت خیلی کم بشه و نزدیک صفر بشه اینم روزی هست.
0
1404/06/13
طهورا 💚
خدا تو قرآن گفته
از ترس فقر بچه تون نکشید
ما شما رو روزی میدیم. این یک
دوم اینکه بله روزی دایره خیلی بزرگی داره فقط مالی نیست
سوم اینکه عملا شاهدیم چقدر دور و بر مون وقتی فهمیدن ما بچه دنیا آوردیم بیشتر هوامونو داشتن
اینها همه از لطف خداست...فقط بستگی به دیدگاه ما به الله داره و اعتمادبه او.
وگرنه همیشه زندگی پر از فراز و نشیبهای فراوانه..اینم ایه قرآنه
انا خلقنا الانسان فی کبد
یعنی قطعا ما انسان را در سختی آفریدیم.
از ترس فقر بچه تون نکشید
ما شما رو روزی میدیم. این یک
دوم اینکه بله روزی دایره خیلی بزرگی داره فقط مالی نیست
سوم اینکه عملا شاهدیم چقدر دور و بر مون وقتی فهمیدن ما بچه دنیا آوردیم بیشتر هوامونو داشتن
اینها همه از لطف خداست...فقط بستگی به دیدگاه ما به الله داره و اعتمادبه او.
وگرنه همیشه زندگی پر از فراز و نشیبهای فراوانه..اینم ایه قرآنه
انا خلقنا الانسان فی کبد
یعنی قطعا ما انسان را در سختی آفریدیم.
0
1404/06/13
سوال کننده
بچه هاااا بتا دادم بیایننننن
0
1404/06/13
سوال کننده

0
1404/06/13
raha ❤
خیلی موافقم برا ما که اینجوری بود خیلی زندگیمون پربرکت شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



1041

