سلام دوستان روزتون بخیر جایی توی شیراز سراغ دارید برای یه پیرمرد بیمار تنفسی کپسول اکسیژن گرفت؟؟الان بیمارستانه دکترش گفته مرخص شد کپسول آمده توی خونه داشته باشه...ثواب داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



271
1403/05/19




