سلام عزیزم حتما به دکترت بگو
شاید نیاز باشه عوض بشه داروت
سلام عزیزم منم چهار روز شروع کردم همین قرص رو خیلی میخابم
البته نمیدونم از همینه یا نه
چون قرص دیگه هم داشتم دزش رو برد بالاتر
برا من اصلا خواب آور نیست اما قشنگ تاری دید گرفتم و سردرد
قربونت
چون من خودمم دکترم ی قرصی بهم داده بود الان اسمش یادم نیست روز سوم همش حس میکردم الان غش میکنم سرم پر شده بود بهش گفتم گفت سریع قطع کن و ی داروی دیگه داد
عوراض قرصع ب احتمال بدنت داره عادت میکنه بهش
سلام به روی ماهتون عزیزم
به پزشک تجویز کننده اطلاع دهید تا در صورت نیاز دارو را جایگزین نماید سریعا مراجعه کنید