سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز
یک ماه و 18 روز از زایمان سزارین من میگذره. دخترم اوایل شیر خودم و شیرخشک میخورد الان شیرخشک فقط میخوره. چون موقع تولد وزنش کم بود و کمی زردی داشت، خودمم شیرم کم بود مجبور شدم شیرخشک بهش بدیم. با این وجود همچنان قرص لاکتاول هر روز و رازیانه رو دو سه روز یکبار میخورم.
بعد از زایمان زیاد خونریزی نداشتم، نرمال بود.
ولی این دو روزه خونریزی شدیدی دارم حجم خون و تعداد نوار بهداشتی که مصرف میشه تا الان بی سابقه بوده. شدیدتر از پریودی های سابق.
به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه و چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



368
1402/07/13



