سلام خانم دکتر عزیز ،وقتتون بخیر،پسرم خیلی ماست دوست داره ماست پروبیوتیک و نعناخشک بهش میدم،به نظرتون حاوی مواد نگهدارنده س و مضره؟تاریخ تولید و انقضاش ده روزه س میتونم داخل ماست از چهار مغز استفاده کنم؟تنهاچیزیه که خیلی خوب میخوره،ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



434
1402/06/22



