از دوشنبه شرو ع کنم اشکالی نداره چون الان روستای به آمپول دسترسی ندارم
سلام عزیزم شروع کن امپولت و
نمیدونم ولی اگر میتونی هر چه زودتر مثلا فردا برو شهر و شروع کن. ما زخم خورده های سقط مکرر واقعا باید سریع تمام داروها رو شروع کنیم
من که از وقتی ازمایشم مثبت شد شروع کردم . هنوزم قلب تشگیل نشده بود . ولی بهتره که نسخه داشته باشی اگر بخوای ازاد بگیری گرون میشه دونه ای ۱۰۰ تومنه . ولی با دفترچه میشه دونه ای ۲۵ تومن
سلام عزیزم دقیقا شرایط من و شما یکی هست. منم سقط مکرر بودم و الان بارداری دوم هست من بعد از مثبت شدن تست و دیدن کیسه امپول رو شروع کردم
منم از همون روزی که تست دادم مثبت شد آمپول رو شروع کردم چون به آسپرین حساسیت دارم دوهفته آمپول زدم بعدش رفتم برا تشکیل قلب
دوستان من یبار سقط داشتم دکتر گفته ازوقتی فهمیدی بارداری بگو بنویسم،برای چیه ب چی کمک میکنه؟؟
سلام نازنینم به روی ماهتون
بله حتما شروع کنید مشکلی ندارد ❤️