سلام دوستان عزیز
کسی خودش تزریق آنوکساپارین داخل بازو انجام میده؟
میخوام واسم توضیح بدید چه جوریه؟
پرسش (1401/09/21):
نحوه تزریق آمپول آنوکساپارین در بازو
1387
65
1401/09/21
سوال کننده
0
1401/09/21
سوال کننده
میگن تزریقش آسونه، لطفا اگر کسی بلده به منم یاد بده
0
1401/09/21
پروانه کاظمیان
عزیزم من بیرون میبرم تزریق میکنه
0
1401/09/21
پروانه کاظمیان
نتونستم خودم
0
1401/09/21
شراره 🤰
من ۹ماه خودم تزریق کردم
0
1401/09/21
شراره 🤰
شاید یکم اذیت بشی اولش
0
1401/09/21
شراره 🤰
اما خیلی راحته
0
1401/09/21
شراره 🤰
بزن تو اینترنت فیلم تزریق آمپول آنوکساپارین برات بالا میاره
1
1401/09/21
karen S
سلام من دور ناف میزنم
1
1401/09/21
karen S
میگن دردش از بازو و ران کمتره
0
1401/09/21
سوال کننده
سمانه خودت دور ناف میزنی؟
0
1401/09/21
سوال کننده
عزیزم آخه این توضیحات اینترنت برا دور ناف هست،
اگر شما داخل بازو میزدید بی زحمت برام توضیح بدید
اگر شما داخل بازو میزدید بی زحمت برام توضیح بدید
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
عزیزم منم خودم تو بازوم تزریق میکردم.
0
1401/09/21
سوال کننده
میشه برام توضیح بدید ممنون میشم عزیزم
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
باید سوزن رو ۴۵ درجه وارد کنی و تزریق کنی
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
برای بار اول میتونی بری درمانگاه برات تزریق کنن. همونجا ازشون بخواه یادت بدن
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
موضع رو با پد الکلی ضدعفونی کن. سوزن رو کامل فرو کن بعد تزریق رو انجام بده سوزن رو دربیار و پد الکلی بزار روش
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
راستش ناف و رون برام ترسناک بود نمیتونستم انجام بدم. تو بازو میزدم
0
1401/09/21
سوال کننده
من بار اول رو دکتر برامزد
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
البته اگر خیلی لاغر هستید فکر کنم براتون مناسب نباشه تو بازو تزریق کنید
0
1401/09/21
سوال کننده
دیشب یه نفر ازین تزریقاتیا اومد تو خونه برام زد ، توضیحم داد بنده ی خدا
1
1401/09/21
سوال کننده
ولی گفت باید ۹۰ درجه زد
خودشم برام ۹۰ درجه زد
خودشم برام ۹۰ درجه زد
1
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
موضع رو نباید ماساژ بدید. کمپلکس سرد و گرم هم نباید بزارید
0
1401/09/21
سوال کننده
حالا شما گفتید ۴۵ درجه استرس گرفتم
0
1401/09/21
سوال کننده
طوریم نشه
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
به من گفتند ۹۰ یا ۴۵ عمیق. ۴۵ راحت تر بود برام
0
1401/09/21
سوال کننده
گفتم دیگه امشب خودم بزنم،
واسه همین اومدم از شما بپرسم مطمعن شم
واسه همین اومدم از شما بپرسم مطمعن شم
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
اگر گفتند ۹۰ درجه همون درسته
0
1401/09/21
سوال کننده
واقعا؟
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
آره.اگر دیشب ۹۰ زدید اکیه
0
1401/09/21
سوال کننده
باشه ممنون خیلی لطف کردید ببخشید عزیزم
0
1401/09/21
سوال کننده
میگم که شب تزریق بشه مشکلی نداره؟ یا باید روز باشه ؟
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
نمیدونم
0
1401/09/21
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
ولی حواستون باشه تا ۳ ۴ ساعت رو همون دست نخوابیدمن
0
1401/09/21
سوال کننده
😘😘
0
1401/09/21
سوال کننده
باشه خوب که گفتید
0
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
یبار یادم رفت خوابیدم رو دستم بعدش دیدم ورم کرده. دارو زیر پوستم جمع شده بود
0
1401/09/21
سوال کننده
آخی عزیزم
0
1401/09/21
سوال کننده
مرسی از محبتت 😍
1
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
خواهش میکنم عزیزم. ایشالله به سلامت فارغ بشید.💟💟💟
1
1401/09/21
سوال کننده
انشالله التماس دعا🙏
0
1401/09/21
سوال کننده
انشالله شما هم بسلامتی این دوران رو بگذرونید و نی نیتون رو بغل بگیرید
1
1401/09/21
🤍ننه آرتمیس 🤍
مرسی عزیزم
1
1401/09/21
شراره 🤰
0
1401/09/21
شراره 🤰
این لینک آموزش تزریق هستش
0
1401/09/21
معصومه 🌹
من همسرم برام تزریق میکنه ، ۹۰ درجه میزنه تو بازوم
0
1401/09/21
سوال کننده
ممنون از همگی عزیزان 😘😍😘
0
1401/09/21
سوال کننده
لطف کردی عزیزم
1
1401/09/21
یکتا امامی
من خودم میزدم .دور ناف با ران
0
1401/09/21
سوال کننده
شما شب میزدید یا روز ؟ من شبا میزنم
میگم نکنه یوقت باید روز بزنم
میگم نکنه یوقت باید روز بزنم
2
1401/09/22
🤪Zahra 🤪
عزیزم منم خودم تزریق میکنم. دور ناف
اصلا سخت نیس دردم نداره
90 درجه راحت
اصلا سخت نیس دردم نداره
90 درجه راحت
0
1401/09/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




