الان من آمپول رو بزنم یا ضرر داره!
استراحت مطلق هم هستم بخاطر پساری و نارسایی دهانه رحم
فقط برا دستشویی بلند میشم و یه غذا خوردن
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
باید نتیجه آزمایش را به اطلاع پزشک خود برسانید تا ايشان تصمیم بگیرند
میخواستم نظر شما رو بدونم
نتیجه رو دیدند و با این وجود واسم آمپول تجویز کردند
عزیزم سطح پلاکت در آن زمان رو به پایین بوده در این موارد باید پیگیری انجام شود ، شما تزریق را انجام داده و. این هفته چک پلاکت و فاکتورهای انعقادی را مجددا انجام دهید
چشم هاتون بی بلا مامان آگاه 💖💖
خانم دکتر مهربانم
آمپول آنوکساپارین رو شب تزریق کنم،مشکلی ندارد؟
عزیزم باید تلاش کنید در ساعت مشخص و به صورت منظم تزریق کنید در همان ساعتی که روزهای قبلی تزریق شدهذتزریف کنید بهتر است
چشم هاتون بی بلا گل من زنده باشید 🌺💖🌺💖