سلام خدمت پزشک اوما و اومایی های عزیز ، طبق دستور دکتر که برام ۳۰ عدد آمپول آنوکساپارین تجویز کرده بودن هر شب تزریق میکردم
دکترم گفتند یک هفته بعد از ان تی با جواب سونو و آزمایش برم پیششون
حالا من فردا نوبت ان تی دارم، دیشب هم آخرین آمپول رو تزریق کردم، میخواستم بپرسم تو این چند روز که آمپول نمیزنم دور از جون مشکلی واسه بچم پیش نیاد. خیلی استرس دارم
پرسش (1400/08/07):
عدم زدن آمپول آنوکساپارین 💉
584
33
1400/08/07
سوال کننده
0
1400/08/07
❤مریم باانو❤ .
سلام هانی خوبه
0
1400/08/07
❤مریم باانو❤ .
ان تی رفتی
0
1400/08/07
❤مریم باانو❤ .
خوبی*
0
1400/08/07
مامان ایلیا و اهورا
عزیزم بنظرم بگیر این چند روزم بزن بعد بقیشو طبق نظر پزشکت ادامه بده
0
1400/08/07
مامان ایلیا و اهورا
احتمالا دلیلی داشته بهت داده و باید تا چندوقت ادامه بدی
0
1400/08/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
تا اونموقع میری تهیه کن بزن بنظرم
1
1400/08/07
نسیم م
انوکساپارین باید هرروز بزنی وقفه نباید بیفته
0
1400/08/07
سوال کننده
نه عزیز فردا میرم
0
1400/08/07
سوال کننده
قربونت خوبم خودت و نینی چطورین؟
0
1400/08/07
سوال کننده
فقط ۳۰ تا آمپول برام تجویز کرده بود دیشب اخریشو زدم
0
1400/08/07
سوال کننده
پس چرا فقط ۳۰ تا برام تجویز کرد ؟😢
0
1400/08/07
افسانه ☺☺💕💕
باید بزنی
0
1400/08/07
افسانه ☺☺💕💕
من الانم دارم میزنم فقط کمتر کرده اولا هرشب بود از هفته 20 به بعد شد دوشب درمیون چون برای خونرسانی بهتر به جنین هست
1
1400/08/07
افسانه ☺☺💕💕
برای منم اول 30 تا نوشت این وسط مجبور شدم دوتا بدون نسخه بگیرم تا برم دوباره بنویسه
0
1400/08/07
❤مریم باانو❤ .
ماهم خوبیم عزیزم ان شاءالله بسلامتی بری ان تی🥰
0
1400/08/07
نسیم م
قطعا حواسش نبوده. چون کسی که از اول میزنم باید مرتب بزنه
0
1400/08/07
نسیم م
میزنه
2
1400/08/07
فاطمه بانو👨👩👧👦
خب کلا ۳۰تا بیشتر نمیدن تو ی ماه داروخانه ها...
بخر آزاد خودت بزن
بخر آزاد خودت بزن
0
1400/08/07
فاطمه بانو👨👩👧👦
من کل بارداریم زدم اینو
0
1400/08/07
مامان آروشا کوچولو
برا منم همیشه ۳۰ نا مینوشت
خودم بعد میبردم بازم بنویسه
خودم بعد میبردم بازم بنویسه
0
1400/08/07
سوال کننده
خداروشکر ، انشاالله 🥰😍
0
1400/08/08
پزشک اوما
سلام مامان جان
عزیزم مجددا آمپول را خریداری کرده و تا موعد نوبت بعدی هر شب طبق روال گذشته تزریق نمایید💗💗💗
عزیزم مجددا آمپول را خریداری کرده و تا موعد نوبت بعدی هر شب طبق روال گذشته تزریق نمایید💗💗💗
1
1400/08/08
سوال کننده
سلام مرسی ازتون دکتر جان چشم
امشب آمپول نزدم اشکال نداره؟؟🥺😓
امشب آمپول نزدم اشکال نداره؟؟🥺😓
1
1400/08/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️مشکلی نیست اما فردا حتما تزریق کنید🌸
1
1400/08/08
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1400/08/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




