خونمون آپارتمانی جایی که انتخاب کردم گلدون بزارم
از پنجره دور هستش چه گلی مناسب هست تو گلدان بزرگ و بلند میخوام باشه
پرسش (1402/01/09):
سلام خانماییکه از گل و گیاه سر درمیارید راهنمایی میخواستم
478
44
1402/01/09
سوال کننده
2
1402/01/09
باران .
سانسوریا .برگ انجیری .بابا ادم .
1
1402/01/09
باران .
اینا گلایی لوکس قشنگین
1
1402/01/09
گل پر☘💜
چقدر دوره فاصلش؟؟
1
1402/01/09
گل پر☘💜
اینا گلایی هستن ک ب نور احتیاج دارن خعیلی دور هم مناسبشون نیس فاصله از نور
1
1402/01/09
گل پر☘💜
شاید سانسوریا طوریش نشه ب دلیل مقاومتش ولی اون دوتا بی شک از بین میرن
البته باید دید فاصله چقدر هست
البته باید دید فاصله چقدر هست
1
1402/01/09
گل پر☘💜
خاهر شوهر من از هر چ گل لوکس هس واسه خونش خرید همه جا رو پر گل کرد تهش چیزی ک براش موند ی پتوس بود ک اونم کنار پنجره آشپزخونه بود😐
2
1402/01/09
s jh
پتوس ازهمه گزینه ها بهتره
2
1402/01/09
Atefe kiani
باید بری گل فروشی بگی شرایط نور خونه چطوریه تا خودشون راهنمایت کنن
1
1402/01/09
همتا ~♥~
یوکا
1
1402/01/09
fahimeh 🌱
دیفن باخیا میمونه برا من دور از نور هم گذاشتمش ولی اندازه درخت شده البته به تهویه خونه هم هست نباید خفه باشه ک اذیت بشه
3
1402/01/09
همتا ~♥~
زاموفیلیا
0
1402/01/09
سوال کننده
از دو طرف پنجره هست هوا در جریانه تاریکم نیست ولی نور مستقیم نمیزنه
0
1402/01/09
سوال کننده
نمدونم چرا به حرف فروشنده اطمینان ندارم گفتم قبل رفتن یکم تحقیق کنم
2
1402/01/09
nazi ❄️
شامادورا من عاشقشم 🥰
1
1402/01/10
ghazal .
سانسوریا خیلی مقاومه من خونم همه پرده ها کشیده نورم نیست سانسوریام خیلی وقته کاریش نشده
0
1402/01/10
گل پر☘💜
برا هر گل فاصله از نور نباید بیشتر از ۲متر باشه تا این حد اوکیه و پنجره جنوبی
بچه داری ب خرید گل هم دقت کن
مثلا سمی نباشن خدایی نکرده بعد اذیت شی با بچه
ببخشید ک ب جای اسم گل این توصیه ها رو میگم
توام مث خاهر خودم
اگر مراقب هستی و بچت دسترسی نداره میتونی انواع فیکوس رو بگیری.. سانسوریا..برگ انجیری..زامیفولیا..کاج مطبق...دراسنا کامپکت..دراسنا پرچمی.. این گلها بزرگاش قشنگ میشن تو گلدون
بچه داری ب خرید گل هم دقت کن
مثلا سمی نباشن خدایی نکرده بعد اذیت شی با بچه
ببخشید ک ب جای اسم گل این توصیه ها رو میگم
توام مث خاهر خودم
اگر مراقب هستی و بچت دسترسی نداره میتونی انواع فیکوس رو بگیری.. سانسوریا..برگ انجیری..زامیفولیا..کاج مطبق...دراسنا کامپکت..دراسنا پرچمی.. این گلها بزرگاش قشنگ میشن تو گلدون
1
1402/01/10
گل پر☘💜
آدم خداشناس کم پیدا میشه فروشنده های گل هم یجور دلالن😐کم پیدا میشه درست راهنمایی کنن دیدم ک میگم
رفتم کود بخرم یارو نمیدونست چی هست گفت بگو واسه چی خوبه منم بیارم😂
رفتم کود بخرم یارو نمیدونست چی هست گفت بگو واسه چی خوبه منم بیارم😂
0
1402/01/10
گل پر☘💜
من سالی یبار سر زنیش میکنم
1
1402/01/10
سوال کننده
خواهش میکنم
ممنون که وقت گذاشتی
ممنون که وقت گذاشتی
1
1402/01/10
سوال کننده
دقیقا😂😂😂
0
1402/01/10
سوال کننده
برم نگا کنم تو نت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




