Ooma
پرسش (1402/01/09):

سلام خانماییکه از گل و گیاه سر درمیارید راهنمایی میخواستم

خونمون آپارتمانی جایی که انتخاب کردم گلدون بزارم
از پنجره دور هستش چه گلی مناسب هست تو گلدان بزرگ و بلند میخوام باشه

سانسوریا .برگ انجیری .بابا ادم .
اینا گلایی لوکس قشنگین
چقدر دوره فاصلش؟؟
اینا گلایی هستن ک ب نور احتیاج دارن خعیلی دور هم مناسبشون نیس فاصله از نور
شاید سانسوریا طوریش نشه ب دلیل مقاومتش ولی اون دوتا بی شک از بین میرن
البته باید دید فاصله چقدر هست
خاهر شوهر من از هر چ گل لوکس هس واسه خونش خرید همه جا رو پر گل کرد تهش چیزی ک براش موند ی پتوس بود ک اونم کنار پنجره آشپزخونه بود😐
پتوس ازهمه گزینه ها بهتره
باید بری گل فروشی بگی شرایط نور خونه چطوریه تا خودشون راهنمایت کنن
یوکا
دیفن باخیا میمونه برا من دور از نور هم گذاشتمش ولی اندازه درخت شده البته به تهویه خونه هم هست نباید خفه باشه ک اذیت بشه
زاموفیلیا
از دو طرف پنجره هست هوا در جریانه تاریکم نیست ولی نور مستقیم نمیزنه
نمدونم چرا به حرف فروشنده اطمینان ندارم گفتم قبل رفتن یکم تحقیق کنم
شامادورا من عاشقشم 🥰
سانسوریا خیلی مقاومه من خونم همه پرده ها کشیده نورم نیست سانسوریام خیلی وقته کاریش نشده
برا هر گل فاصله از نور نباید بیشتر از ۲متر باشه تا این حد اوکیه و پنجره جنوبی
بچه داری ب خرید گل هم دقت کن
مثلا سمی نباشن خدایی نکرده بعد اذیت شی با بچه
ببخشید ک ب جای اسم گل این توصیه ها رو میگم
توام مث خاهر خودم
اگر مراقب هستی و بچت دسترسی نداره میتونی انواع فیکوس رو بگیری.. سانسوریا..برگ انجیری..زامیفولیا..کاج مطبق...دراسنا کامپکت..دراسنا پرچمی.. این گلها بزرگاش قشنگ میشن تو گلدون
آدم خداشناس کم پیدا میشه فروشنده های گل هم یجور دلالن😐کم پیدا میشه درست راهنمایی کنن دیدم ک میگم
رفتم کود بخرم یارو نمیدونست چی هست گفت بگو واسه چی خوبه منم بیارم😂
من سالی یبار سر زنیش میکنم
خواهش میکنم
ممنون که وقت گذاشتی
دقیقا😂😂😂
برم نگا کنم تو نت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه