سلام مامانا دخترم۲هفته اش بود سرما خورده بود دکترش شربت از این پودری ها آفاکسیم براش نوشت دوسه بار بهش دادم برای عفونتش بالا می آورد دیگه بهش ندادم شربتم دور انداختم چون نوشته بود بعد از۲هفته
حالا باز عفونتش بیشتر شده شوهرم رفته داروخانه حالا این شربتش وبهش دادند دوتاش سفکسیم ولی برنده هاش فرق میکنه ایرادی نداره بعد به سن دخترم یک ماه و۴روزش هست چقدرباید بهش بدم؟ممنونم راهنماییم کنید الان عکس شربتها رو میفرستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



232
1401/12/06




