این شربتو میتونم بدم بهش؟ چن سی سی هر چن ساعت؟ مرسی
پرسش (1400/09/23):
سلام دکتر عزیز نوزاد 9 ماهم سرماخورده این شربت چن سی سی میتونم بدم
5578
40
1400/09/23
سوال کننده
0
1400/09/23
سوال کننده

0
1400/09/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام زینب جان
0
1400/09/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فک کنم تو بروشور داخلش نوشته باشه
0
1400/09/23
سودابه محمدی
دکتر بهتون دادش؟
0
1400/09/23
سوال کننده
متاسفانه انداختم قبلا بیرون
0
1400/09/23
سوال کننده
سلام عزیزدل
0
1400/09/23
سوال کننده
بله
0
1400/09/23
سوال کننده
نمیدونم شایدم از داروخانه خریدیم یادم نیس
0
1400/09/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خوبی گلم؟
0
1400/09/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
گل پسرت سرما خورده؟تبم داره ؟
0
1400/09/23
سوال کننده
فدات خوبم تو خوبی
0
1400/09/23
سوال کننده
دیشب یکم تب داشت الان دیگ نداره. دیروز بردمش حموم ابگرمکن خرابه اب ها سرد شد یکم سرما خوردَ☹️🤕
0
1400/09/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این شربت برای کودکان زیر دو سال مجاز نیست. حتما با توجه به سن دلبندتان به متخصص اطفال مراجعه کنید تا برحسب وزن او، شرایط و علائمی که دارد، درمان های لازم انجام شوند🌷
این شربت برای کودکان زیر دو سال مجاز نیست. حتما با توجه به سن دلبندتان به متخصص اطفال مراجعه کنید تا برحسب وزن او، شرایط و علائمی که دارد، درمان های لازم انجام شوند🌷
1
1400/09/23
سوال کننده
امروز یک بار بهش 2 و نیم سی سی دادم خطرناک؟ دیگه نمیدم... فعلا دسترسی به دکتر ندارم نمیشه شما بگین چع شربتی مجازم بدمَ؟
0
1400/09/23
پزشک اوما
نه جان دلم ایرادی ندارد اما دیگر ندهید. دلبندتان چه علامتی دارد؟
1
1400/09/23
سوال کننده
چشم دکترمهربان.. کمی تب داره گاهی سرفه میکنه و بی حاله
0
1400/09/23
سوال کننده
همش نق و گریه داره
0
1400/09/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️
برای تب از استامينوفن و برای سرفه، از پدی کاف یک دوم قاشق مرباخوری معادل با 2.5 سی سی استفاده کرده و اگر با گذشت ۳ روز از روال درمانی بهبودی حاصل نشد، جهت ارزیابی به متخصص اطفال مراجعه کنید🌷
برای تب از استامينوفن و برای سرفه، از پدی کاف یک دوم قاشق مرباخوری معادل با 2.5 سی سی استفاده کرده و اگر با گذشت ۳ روز از روال درمانی بهبودی حاصل نشد، جهت ارزیابی به متخصص اطفال مراجعه کنید🌷
1
1400/09/24
سوال کننده
چشم استفاده میکنم قطره استا چن قطره بدم؟؟ خیییلی ممنون دکتر عزیز
0
1400/09/24
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️ چون تب خفیف است، دو برابر وزن دلبندتان هر 12 ساعت بدهید🌷
1
1400/09/24
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1400/09/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و در پناه امن خدا باشین 💜
0
1400/09/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1400/09/26
سوال کننده
سلام دکترجان
0
1400/09/26
سوال کننده
من چن روز پیش تاپیک زدم برای دانه های روی بدنش و شما گفتین حساسیت دارع به احتمال زیاد
0
1400/09/26
سوال کننده
بردمش متخصص اطفال دوتا پماد داد با یک شربت استفادع کردم براش دانه هاش و قرمزی های بدنش بع مدت یه هفته کامل از بین رفت
0
1400/09/26
سوال کننده
امروز دوباره دیدم دانه ها و قرمزی ها عین قبل در اومده
0
1400/09/26
سوال کننده
تو این دوروز غذاهایی بهش دادم که همیشه میخورده و فکر نکنم به اونا حساسیت داشته باشه
0
1400/09/26
سوال کننده
امروز صبح براش کره گاوی با نون یکم دادم شک کردم ممکنه به کره حساسیت نشون داده باشه
0
1400/09/26
سوال کننده
چون الان که فکر میکنم سری قبلم که بدنش اینطور شد کرده روی برنج براش ریختم به صورت کته بهش دادم.. ممکنه بعد این بدنش ریخته باشه بیرون
0
1400/09/26
سوال کننده
*کره
0
1400/09/26
سوال کننده
حالا سوالم اینه ممکنه به کره حساسیت داشته باشع؟؟؟ امروز صبح براش دو لقمه دادم خیلی کم ممکنه با مقدار کمم بدنش ریخته باشه بیرون... چون تا پریروز بردمش حموم بدنش خوب بود
0
1400/09/26
سوال کننده
لطفا راهنمایی کنید با مقدار کمم بچه بدنش میریزع بیرون؟؟؟ و با توجه به این تاپیک ممکنه اذیت کردناش و علائم سرماخوردگی بخاطر حساسیتش باشه؟؟؟؟ ممنونم
0
1400/09/27
پشتیبانی اوما
سلام، شما باید مجدد سوالتونو مطرح کنید، موضوع مورد بحث ارتباطی با عنوان سوال ندارد.
0
1400/09/27
سوال کننده
سلام دکتر رفتم شربت پدی کاف بخرم داروخانه گفت زیر یک سال ممنوعه
0
1400/09/27
پزشک اوما
سلام مجدد مامان جان طبق نظر شرکت سازنده با توصیه پزشک استفاده از شربت پدی کاف زیر یک سال هیچ مشکلی ندارد اما با توجه به توصیه داروخانه بهترین راهکار در این شرایط مراجعه به متخصص اطفال است تا با خیال راحت درمان را متناسب با سن دلبندتان را آغاز نمایید🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استفاده از شربت سرماخوردگی و خلط آور گایافنزین یا گایول💖
- شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵ماه
- شربت پدی کاف و کیدی گریپ برای نوزاد۵ماهه
- اندازه مصرف شربت سرماخوردگی برای شیرخوار۱۱ماهه
- ازکدوم شربت عفونت بدم بدم
- خانومایی که بچه زیریکسال دارین لطفابیاین
- شربت سرماخوردگی کوریزان کودکان
- سرماخوردگی نوزاد ۱۳ماهه و آبریزش بینی شدید
- علت شیر بالاآوردن نوزاد هنگام شیرخوردن




