سلام عزیزان.. میگم من گلوم خلط زرد داره و سزفه میکنم رفتم دکتر برام شربت گایافنزین نوشت، گفت خلط اوره استفاده کن، و سفکسیم 400، گفت دوازده ساعته بخور
حالا من شربت رو دوتا قاشقش رو خوردم، بعد ترسیدم، گفتم بزار قرقره ش کنم، قرقره ش کردم، البته موقع قرقره کمی تووی معده م میره، ولی خب حجم زیادیش رو میریزم بیرون..
حالا ی سوال داشتم، خوردن این شربت و ابن قرص برا بچه ضرر نداره؟؟
خانم دکتر ممنون میشم شما هم جوابم رو بدین... اخه دکتر خودم فردا هستش
پرسش (1398/12/09):
استفاده از شربت سرماخوردگی و خلط آور گایافنزین یا گایول💖
510
256
1398/12/09
سوال کننده
0
1398/12/09
سوال کننده
هاا ب خاطر همیه😂😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
ها تو آمپاس گذاشتمش 😂
0
1398/12/09
سوال کننده
نمیدونن ی لاغر مردنی بیشتر نیسی😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
والا 😂....تازه شاخم میدوننش😂😂
0
1398/12/09
سوال کننده
نه کلاا خوش مشرب هسی، اطلاعاتتم زیاده، فک کنم ب خاطر همی نظرشو جلب کردی
0
1398/12/09
کاترین 😍
بیه بسه ازم تعریف نکو 😂
0
1398/12/09
سوال کننده
البته گوزم اطلاعات نداریاا، هی رفتی توو نت خوندی😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
ریدم بت با تعریفات 😂
0
1398/12/09
سوال کننده
هاا پ چی فک کردی😂😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
تو نمیخواد دوسوم داشته باشی 😂
0
1398/12/09
سوال کننده
دلوم خره دوست داره😂
0
1398/12/09
سوال کننده
قبل ای ک بزویی
0
1398/12/09
کاترین 😍
نپه سبا بشه دلت 😂
0
1398/12/09
سوال کننده
یکم اطلاعات بهم بده
0
1398/12/09
سوال کننده
تا بودونم چی ب چیه ای بارداریو
0
1398/12/09
سوال کننده
ها بیزار
0
1398/12/09
سوال کننده
میگمااا سلفری چ چیزایی رو بررسی میکنن؟؟
0
1398/12/09
سوال کننده
بینم بلدی😁
0
1398/12/09
کاترین 😍
😂😂😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
نقص جنینی
0
1398/12/09
سوال کننده
اگر غربالگری خووب باشه، سلفری باز میخاد؟
0
1398/12/09
کاترین 😍
کروموزومی
0
1398/12/09
کاترین 😍
نوچ نیاز نیس
0
1398/12/09
سوال کننده
یعنی چیزایی اضافه تر از غربالگری؟؟
0
1398/12/09
سوال کننده
والو من یکشنبه جوابش میاد
0
1398/12/09
کاترین 😍
اگه فوقش تو بچه قبلی مشکلی بوده باشه میگن بهتره انجام بدی
0
1398/12/09
سوال کننده
استرس دارم
0
1398/12/09
کاترین 😍
اره خیلی بیشتره
0
1398/12/09
سوال کننده
اللته بچه م ان تی ش خووب بود
0
1398/12/09
کاترین 😍
اگه تو غربالگری ریسک بزنه میگن سلفری انجام بده یا آمنیوسنتز
0
1398/12/09
سوال کننده
گفتم حالا با دکتر مشورت کنم ببینم چی میگه، چون فامیلم هستیم
0
1398/12/09
کاترین 😍
ک سلفری بیتره
0
1398/12/09
سوال کننده
نه من در صگگرت ریسک پایین میگم میخاد یا نه
0
1398/12/09
کاترین 😍
نترس اگه جواب اولی خوب باشه نگران نباش
0
1398/12/09
سوال کننده
خووب بود که
0
1398/12/09
کاترین 😍
ب هر حال اگه ریسک باشه بهتره انجام بدی
0
1398/12/09
کاترین 😍
اگه نبودم ک ولش
0
1398/12/09
سوال کننده
میگن سن خیلی تاثیرر داره توو غربالگری
0
1398/12/09
سوال کننده
چروو
0
1398/12/09
کاترین 😍
سونو خوب رفتی آزم دادی نگران نباش
0
1398/12/09
کاترین 😍
سن بالا باشه خب کیفیت تخمک میاد پایین باعث مشکلات بیشتری میشه تو بچه
0
1398/12/09
کاترین 😍
البته پیش میاد ن همیشه
0
1398/12/09
سوال کننده
هاا حالو بینم ایشالاا جوابش چیه یکشنبه، ان تی ش 1.2بود
0
1398/12/09
کاترین 😍
سلفری ک ندادی؟!
0
1398/12/09
سوال کننده
هااا، ممکنه چون ما رابطه فامیلی داریم ریسک رو بالا بزنن؟
0
1398/12/09
سوال کننده
نه هنوو بیزار ج غربالگریممم بیاد یکشنبه
0
1398/12/09
کاترین 😍
حتما اینجوری نیس .....
0
1398/12/09
سوال کننده
سه ساعت دارم بروی چی گوز گوز میکنم😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
پسر عموته؟
0
1398/12/09
سوال کننده
هاا هس
0
1398/12/09
سوال کننده
چم والو ازش پرسیدم گفت تاثیری نداره، ولی گفت سن مهمه
0
1398/12/09
کاترین 😍
پ خیلی نزدیکین
0
1398/12/09
سوال کننده
ن دوریم😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
حالا از الان چرا استرس گرفتی .... صب کو ج بیادش اگه ریسک نداشتی ک نمیخواد
0
1398/12/09
کاترین 😍
برو گمبشو😂
0
1398/12/09
سوال کننده
کلا دخترخاله پسر خاله، دخترعمه پسر عمه، دختر عمو پسر عمو ریسکشون ی اندازه س
0
1398/12/09
سوال کننده
چون ژن ها بهم نزدیکن
0
1398/12/09
سوال کننده
البته من ژنتیک قبل ازدواج دادم😐😒
0
1398/12/09
سوال کننده
گفت شبیه ننه و بواش میشه
0
1398/12/09
سوال کننده
ولی خوو چمدونم، فکره دیگه
0
1398/12/09
کاترین 😍
خو پ چته هی گوز گوز میکنی
0
1398/12/09
کاترین 😍
خا میدونم فکر عنترمون زندگی نذاشته برامون
0
1398/12/09
کاترین 😍
داداش منم با دختر خاله ام مزدوج شد ژنتیکم نداد😁
0
1398/12/09
سوال کننده
😂😂😂استرس نمیزاروتم، حالو توو فکز سلفری هم هستم البته گفتم با دکتر مشورت کنم، ک اگر چیزهای بیشتری از غربالگری بررسی میشه بدم
0
1398/12/09
سوال کننده
هاا عاموو اختلال ژنتیکی کم. پیش میاد،
0
1398/12/09
سوال کننده
الکی میرینیم توو خودمون😂😐
0
1398/12/09
کاترین 😍
دقیقا 😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
ایی ک بدوم گفت 😂😂
0
1398/12/09
کاترین 😍
کجا رفتی سعیده یهو ... من رفتم اونجا 😁
0
1398/12/10
پزشک اوما
سلام همون شربت گایا فنزین را قرقره کنید و نخورید اما سفکسیم مشکلی ندارد
0
1398/12/10
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
0
1398/12/10
سوال کننده
کاترین اینجویی
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها هسم تو چرا جواب نمیدی عنتر
0
1398/12/10
سوال کننده
بیشعور😂
0
1398/12/10
سوال کننده
نه عامو فردو میدن غربالگری رو
0
1398/12/10
سوال کننده
امروزم رفتم تست گلوکز دادم، عنترااا 4بار ازوم خون گرفتن😒
0
1398/12/10
کاترین 😍
تست گلوکز الان چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟
0
1398/12/10
کاترین 😍
مشکل قند داشتی ؟
0
1398/12/10
کاترین 😍
گلوکز رو از هفته ۲۴میدن تا ۲۸
0
1398/12/10
سوال کننده
😂
0
1398/12/10
سوال کننده
دکتروم خاسه کاترین
0
1398/12/10
کاترین 😍
عجیییبه
0
1398/12/10
سوال کننده
از چن نفر توو اوما هم پرسیدم، گفتن ما هم 12هفته دادیم
0
1398/12/10
سوال کننده
حالا سه شنبه ازش میپرسم
0
1398/12/10
سوال کننده
ک علت چی بوده
0
1398/12/10
کاترین 😍
عجب ... نمیدونم من هفته ۱۲فقط غربالگری دیگه ۲۴ب بعد گلوکز دادم اون پودر عین زهرمارو خوردم 😁
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها بپرس ببینم چی میگه
0
1398/12/10
سوال کننده
هااا، حتما هر دکتری ی نظری داره، حالا میپرسم ازش علتش رو
عاموو چی چی بود قند خالی بود
عاموو چی چی بود قند خالی بود
0
1398/12/10
سوال کننده
بعد حالا
0
1398/12/10
کاترین 😍
شاید .... وای ب بدبختی خوردم از بس شیرین بود
0
1398/12/10
کاترین 😍
اوف چ آفتاب جنگه😁😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
سوختم
0
1398/12/10
سوال کننده
رفتم اونجا برا خونگیری، ضیفه در اومده جلو شوهرم بهم میگه، خانممم ب بچه توو شکمت رحم میکردی، پاشدی اومدی چیکااار،
0
1398/12/10
سوال کننده
😑
0
1398/12/10
کاترین 😍
میخواسی بگی گوه نخور 😁
0
1398/12/10
سوال کننده
منم گفتم خانم دکترم خاسته، این چ حرفیه، گفته واجبه
0
1398/12/10
سوال کننده
تروئیدم بود
0
1398/12/10
کاترین 😍
رعایت کنی هیچی نمیشه
0
1398/12/10
سوال کننده
بعد اومدیم بیرون شوهرم میگه هاا ای آزمایشااا همش الکیه
😐
😐
0
1398/12/10
کاترین 😍
😂😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
به خووشبحالت ما ک آپارتمانیم
0
1398/12/10
کاترین 😍
منم دکتر گفته هفته ۳۷تیروئید بدم ولی میزارم ۱۹ب بعد آز میدم ی چند روز ایور اور چیزی نمیشه
0
1398/12/10
سوال کننده
ها عامو با دستکش و. ماسک رفتم، چهار بار رفتم و اومدم، هی هر سریش لباسام رو میریختم توو لباسشویی ب شستن😐😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
سوختم خو 😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
ولشون کو بعضیا میخوان گند همه چیو درارن
0
1398/12/10
سوال کننده
تو دیگه ماه اخرت هس، مهم نیس انچنان
ولی تروئید من خیلی مهم بوود، لب مرزم بود، فک کن میذاشتم بعد عید، صیفه ی خر😂
ولی تروئید من خیلی مهم بوود، لب مرزم بود، فک کن میذاشتم بعد عید، صیفه ی خر😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
دلمم نمیاد پاشم برم تو اتاق😂😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
بیزار برنزه بشی
0
1398/12/10
سوال کننده
بچوو هم یکم افتاب بگیره
0
1398/12/10
سوال کننده
خوشس میاد توو شکمت وول میخوره
0
1398/12/10
کاترین 😍
حالا ی وخ بچه ام برنزه نشه😂😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
اگر خودت سیاه باشی، بچه ت سیاه شده رفته😂
0
1398/12/10
سوال کننده
من موقعی ک دنیا اومدم سیاه بودم😂
0
1398/12/10
سوال کننده
زشت بودمااا زشت
0
1398/12/10
سوال کننده
خدا کنم بچه م مث بچگی خودوم نشه
0
1398/12/10
سوال کننده
ولی داداشم بور بوده الانم بوره😐
0
1398/12/10
کاترین 😍
من قبل بارداری قرص خوردم گف برا بچه دار شدن باس بخوری بعد تا باردار شدم بازم آز دادم دیگه دکتر غددم میگف هفته ۱۳آز بده بعد باز هفته ۱۷بعد ۲۵الانم ۳۷
0
1398/12/10
کاترین 😍
از کحا معلوم الان زشت نیسی😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
وییی سعیده سیاهو😂
0
1398/12/10
سوال کننده
الان خوشگلم کثافت😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
من باور😂م نمیشه
0
1398/12/10
سوال کننده
احتمالا منم همیطوری هس
0
1398/12/10
سوال کننده
میخام ک نشه😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها دیگه
0
1398/12/10
کاترین 😍
برو گمبشو نکبت 😂😁
0
1398/12/10
سوال کننده
حالو خودت یعنی قشنگی😂
0
1398/12/10
سوال کننده
49کیلویی😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
من بلد نیسم از خودم تعریف کنم ب ایی سوی چراغ😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
عن نخور شدم ۵۱😂
0
1398/12/10
سوال کننده
هااا تو ک راس میگی😂
0
1398/12/10
سوال کننده
گوزیذی😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
حالا ب زور اضاف کردم نرین بش😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
کاترین حالو چن هفته ت هس ای بچو کی میخاد بیاد
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها اقد نفخ دارم دیشب همش گوزیدم😂
0
1398/12/10
سوال کننده
وووای نفخ افتصاح هس😂😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
مگه کوری عنتر نمیبینی 😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
۳۶هفته و ۵روز
0
1398/12/10
سوال کننده
خو کثافت 37و چن روز
0
1398/12/10
سوال کننده
هوووو، کو تو ای بخاد بیادش😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
سز نوبت ۲۹داده خاک برسرش
0
1398/12/10
سوال کننده
کجو سز میشی، همو لار؟
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها
0
1398/12/10
سوال کننده
الهی زوودتر بیاتش ک طبیعی شی😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
گوه نخور نه😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
زبونت بخاسی😂
0
1398/12/10
سوال کننده
گوزیدی😂
0
1398/12/10
سوال کننده
الهی هفته دیگه بیاتش😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
اصلا شعور دعا کردن در حق منو نداری😩😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
الهی بچه ات یهو بشه ۵قلو😁
0
1398/12/10
سوال کننده
خو اگر تو دعام بکنی دعا میکنمت، وگرنه همش میگم الهی زود بیاد😄
0
1398/12/10
سوال کننده
هاا ی چهارتایی اوو پشتو قایم شده
0
1398/12/10
کاترین 😍
بچه ام گناه داره خودش ریزه اس زود بیاد
0
1398/12/10
سوال کننده
کاترین جفتت قدامی بود؟
0
1398/12/10
کاترین 😍
اره
0
1398/12/10
سوال کننده
اخی عزیزوم، نه نمیااد، تا سر موعود
0
1398/12/10
کاترین 😍
خدا کنه
0
1398/12/10
سوال کننده
منم قدامی ام
0
1398/12/10
کاترین 😍
همه چیتم باس از من تقلید کنی😂
0
1398/12/10
سوال کننده
اخه خیلی خاصی 😂
0
1398/12/10
سوال کننده
میگماا
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها شاخ اومام😂😂😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
مگه توو ان تی ستون فقراتم چک میشه؟
0
1398/12/10
سوال کننده
جوون بخورمت😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
واس شوهر تعریف کردم الان همش سر ب سرم میزاره میگه شاخ اوما چطوری؟؟😂😂😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
ها بله
0
1398/12/10
سوال کننده
😂😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
دیگه کم کم داری از اطلاعاتم سو استفاده میکنیا😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
خو اینایی ک میرن انومالی، چطوریه ک یهو میگن نخاعش مشکل داره؟
مگه ان تی چک نمیشع؟
مگه ان تی چک نمیشع؟
0
1398/12/10
سوال کننده
گوزیدی😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
ان تی بیشتر رو سندروم کار میکنه ب اون توجه میکنه ...مایع پشت گردن
0
1398/12/10
سوال کننده
من ان تی زده بود همه چیزش نرماله، معده مغز جمجمه، چمیدونم نخاع بالو، نخاع پایین
0
1398/12/10
سوال کننده
هااا اوکی
0
1398/12/10
کاترین 😍
خو بعضی چیزا دیر مشخص میشه ینی دیده میشه
0
1398/12/10
سوال کننده
چ غلطا
0
1398/12/10
کاترین 😍
تو انومالی بچه بزرگتر میشه
0
1398/12/10
کاترین 😍
کامل تر میشه چیز میزاش
0
1398/12/10
کاترین 😍
😁
0
1398/12/10
سوال کننده
فردووو غربالگریم میاد 😎
0
1398/12/10
کاترین 😍
نترس صحیح و سالمه
0
1398/12/10
سوال کننده
هاا اوکی
0
1398/12/10
کاترین 😍
ب سلامتی
0
1398/12/10
سوال کننده
شوهرم میگه از وقتی حامله شدی همش توو خیابونیم😂
0
1398/12/10
سوال کننده
هی اینجا برو ازمایش هی اونجا برو
0
1398/12/10
کاترین 😍
اینم شانس شوورت😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
گفتم همیه دیگه
0
1398/12/10
کاترین 😍
لامصب اقدم خرج داره
0
1398/12/10
کاترین 😍
قرصاااااا
0
1398/12/10
سوال کننده
هااا خیلی، یعنی پشت سر هم هی
0
1398/12/10
سوال کننده
هنوو قرصم هس؟ 😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
ن با بادهوا قرار تقویت شی😂
0
1398/12/10
سوال کننده
گفتمم شاا باد هوا باشه😄
0
1398/12/10
کاترین 😍
ن عامو از،ایی شانسا نداریم ک 😂
0
1398/12/10
سوال کننده
هی برا شوهر توضیح میدم انومالی هس، چی چی هس، این هس اون هس، میگه من ک نمیفهمم چی میگی😐😄
0
1398/12/10
کاترین 😍
برم لباسام جمع کنم از لباسشویی ـ..فعلا سعیده سیاه و زشتو😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
ولش کو خودتم خسه نکو😂😂
0
1398/12/10
سوال کننده
بروو ب سلامت خدافظ
0
1398/12/10
سوال کننده
ایشالا دخترت سیاه دنیا بیاد😂
0
1398/12/10
سوال کننده
😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
😂😂😂😂
0
1398/12/10
کاترین 😍
با دعای گربه سیاهو بارون نمیاد😂😂😂😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام دکتر عزیز نوزاد 9 ماهم سرماخورده این شربت چن سی سی میتونم بدم
- شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵ماه
- شربت پدی کاف و کیدی گریپ برای نوزاد۵ماهه
- اندازه مصرف شربت سرماخوردگی برای شیرخوار۱۱ماهه
- ازکدوم شربت عفونت بدم بدم
- خانومایی که بچه زیریکسال دارین لطفابیاین
- شربت سرماخوردگی کوریزان کودکان
- سرماخوردگی نوزاد ۱۳ماهه و آبریزش بینی شدید
- علت شیر بالاآوردن نوزاد هنگام شیرخوردن




