سلام دکتر عزیز و مامانای گل
خانم دکتر سه ماهه که زایمان طبیعی کردم، توی این سه ماه یک روز هم خوب خوب نبودم انگار یه تراکتور از روم رد شده.
دلم خوش بود این دردای بارداری و کمردرد و سخت پهلو به پهلو شدن با زایمان تموم میشه. هنوز همه دردا رو دارم. کمرم درد داره، روی قسمت تناسلی و کناره هاش درد دارم، شبا خیلی به سختی پهلو به پهلو میچرخم از ماه نهم بارداری بدتر و سخت تر.
مفصل لگنم خیلی درد داره گاهی لنگ میزنه پام
بخاطر فشار زایمان طبیعیه؟ چهار پنج تا آمپول زدن بهم که زایمان کنم و یه آمپول هم داخل سرم زدن. عوارض اوناست؟
دو سه روز پیش رفتم پیش دکترم محل بخیه هارو معاینه کرد و گفت هیچ مشکلی ندارن. بخاطر ترشحات قرص و پماد واژینال داد که استفاده میکنم.
کی این دردا خوب میشن؟
مامانایی که زایمان کردین شما هم همینجورین؟ یا من انقد داغونم فقط
پرسش (1401/09/25):
دوران بعد از زایمان
679
58
1401/09/25
سوال کننده
1
1401/09/25
نسترن ..
ان شالله رودتر خوب بشی خودمو گذاشتم جات تموم تنم درد گرفت
0
1401/09/25
ندا ❤
دکتر گفت بهم شیش ماه لازمه بدن زن ریکاوری شه
0
1401/09/25
ندا ❤
ولی تو باور نکن بدن زن دیگه مثه سابق نمیشه 😑
0
1401/09/25
سوال کننده
فدات خدا پسرتو برات نگهداره
0
1401/09/25
سوال کننده
همون
0
1401/09/25
ندا ❤
ولی انگار توطبیعی بودی اره؟
0
1401/09/25
سوال کننده
آره طبیعی زایمان کردم با آمپول فشار
0
1401/09/25
سوال کننده
قدیمیا چطوری پنج شیش تا بچه میاوردن
0
1401/09/25
۰۰ ...
کاش ماهم تو قدیم بودیم 🤣🤣
0
1401/09/25
۰۰ ...
من ۱۲تا عمو دارم ۸تا عمه همیشه مامان بزرگم اذیت میکنم میگم درد نداشتی میگه نه زایمانام اصلا نمیفهمیدم میگم دعا کن به منم ارث داده بلشی این زایمان کردنتو
0
1401/09/25
۰۰ ...
باشی
0
1401/09/25
سوال کننده
بدن هاشون خیلی آماده بوده
0
1401/09/25
۰۰ ...
میگه فرق ما با دوران شما اینه همه چی بهترین بوده محصول دست خودمون بوده کره ماست و پنیرو .....
0
1401/09/25
سوال کننده
همون ، تغذیه سالم سالم
0
1401/09/25
۰۰ ...
خوشبحالشون واقعا
0
1401/09/25
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
وای قشنگ درکت میکنم من که شیش ماهه زایمان کردم هنوز همین درد ها رو دارم
0
1401/09/25
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
البته من سز بودم
0
1401/09/25
سوال کننده
من گفتم پس بخاطر زایمان طبیعیه
0
1401/09/25
نسیم م
عزیزم من تا چهار ماه تموم موقع زمین نشستن و بلند شدن اشکم در می اومد
هنوزم نشدم اون آدم سابق
البته من بچه دومم بود
شش ماه که گذشت کم کم حرکات نرمشی و ورزشی رو شروع کن، خیلی تاثیرگذاره
توی گوگل سرچ کن حرکات اصطلاحی بعد زایمان. هر قسمتی که درد داری رو سرچ کن و حرکات اصلاحی انجام بده کم کم بدن به قوت سابق برمیگرده
هنوزم نشدم اون آدم سابق
البته من بچه دومم بود
شش ماه که گذشت کم کم حرکات نرمشی و ورزشی رو شروع کن، خیلی تاثیرگذاره
توی گوگل سرچ کن حرکات اصطلاحی بعد زایمان. هر قسمتی که درد داری رو سرچ کن و حرکات اصلاحی انجام بده کم کم بدن به قوت سابق برمیگرده
0
1401/09/25
parviiiiiiin r
منم تقریبا علائم شما رو دارم، مخصوصا درد مفصل لگن. تو خیابون یهو درد میگیره و دیگه نمیتونم راه برم
0
1401/09/25
soheila (مامانِ سپنتا)
قشنگ تا هفت هشت ماه طول می کشه تا بدنت جون بگیره اما دیگه مثل قبل نیست تازه منم سزارین بودم
0
1401/09/25
شادی .
سلام عزیزم
بیشتر دردهایی که گفتی به خاطر ضعف عضه کف لگن و بخش میانی بدنت که اصطلاحا بهش میگن کور هست باید اون ها رو تقویت کنی
تو اینستا خیلی پیج هایی هستن که میتونی باهاشون ورزش کنی
تو نت هم سرچ کن حرکات کگل برات میاره
امیدوارم زودتر ریکاوری بشی
بیشتر دردهایی که گفتی به خاطر ضعف عضه کف لگن و بخش میانی بدنت که اصطلاحا بهش میگن کور هست باید اون ها رو تقویت کنی
تو اینستا خیلی پیج هایی هستن که میتونی باهاشون ورزش کنی
تو نت هم سرچ کن حرکات کگل برات میاره
امیدوارم زودتر ریکاوری بشی
0
1401/09/25
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
فکر نکنم
0
1401/09/25
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
فکر کنم بدن چون داره به روال قبل بارداری و زایمان برمیگرده اینجوریِ
0
1401/09/25
سوال کننده
ممنون عزیزم آره باید شروع کنم
0
1401/09/25
سوال کننده
خیلی درد بدیه من قشنگ لنگ میزنم
0
1401/09/25
سوال کننده
😯😯وای خدا
1
1401/09/25
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/09/25
nazi ❄️
منم همینجوری ام تقریبا فقط از درد لگن میخوام گریه کنم مثل تو، وقتی میگیره پای راستم میلنگه موقع راه رفتن
0
1401/09/25
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/09/25
سوال کننده
روزی یک کپسول لاکتاول و دو پیمانه پودر گالاکتومید
تا دو سه هفته پیش قرص آهنم میخوردم که قطع کردم
تا دو سه هفته پیش قرص آهنم میخوردم که قطع کردم
0
1401/09/26
پزشک اوما
جان دلم مولتی مولتی ویتامین پریناتال را شروع کرده و روی یک عدد بخورید، همچنین یک چکاپ برای ارزیابی سطح ویتامین دی و شدت کم خونی انجام دهید، چون مرتبط با عوارض داروهای مصرفی در حین پروسه زایمان نیست و باید از نظر کمبودهای جسمی ارزیابی شوید 🌹
1
1401/09/26
سوال کننده
چشم دکترجان
حدود دو سه هفته پیش انجام دادم همه نرمال بودن خودتون هم دیدین. فرمودین مشکلی نداره
حدود دو سه هفته پیش انجام دادم همه نرمال بودن خودتون هم دیدین. فرمودین مشکلی نداره
0
1401/09/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ،بسیار هم عالی اگر در این زمینه مشکلی نبوده فقط مکمل ها را مصرف کنید، به ارتوپد نیز مراجعه داشته باشید 🌹🌹
0
1401/09/26
سوال کننده
دکترجان میشه لطفا ببینین این دوتا مکمل رو همسرم خریده خوبن یا نه؟
0
1401/09/26
سوال کننده

یک
0
1401/09/26
سوال کننده

یک
0
1401/09/26
سوال کننده

دو
0
1401/09/26
سوال کننده

دو
0
1401/09/27
پزشک اوما
جان دل اپتی وومن مناسب نیست، ومیناویت هم اگرچه ارجح نیست اما میتوانید بخورید ، اگر داروها باز نشده اند تعویض کنید باید مولتی ویتامین مخصوص این دوران که با عنوان پریناتال شناخته میشوند شروع شود، اکتی ناتال، پرگناکر، پرگنازون این ها گزینه های خوبی هستند ❤️
1
1401/09/27
سوال کننده
چشم ممنونم دکترجان
ببینم پس میگیرن
ببینم پس میگیرن
0
1401/09/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم 💜💜💜
0
1401/09/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/09/28
سوال کننده
دکترجانم همین مد نظرتون بود؟
0
1401/09/28
سوال کننده

0
1401/09/28
سوال کننده

0
1401/09/28
پزشک اوما
بله مامان مهربان دقیقا همین مکمل هست همین را شروع کنید ❤️❤️
1
1401/09/28
سوال کننده
یک دنیا ممنون 🌹🌹🙏🙏❤️❤️
0
1401/09/28
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💜💜
0
1401/09/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی




