سلام دکتر و همچنین دوستان عزیز یه سوال داشتم بچه تکون میخوره واژنم تیر میکشه انگار از زیر شکم تا توی واژنم یه چیزی مثل سوزن فرو میکنن آیا نیاز هست به دکتر مراجعه کنم یا طبیعیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
1
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
منم گاهی اینجور میشم
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
خصوصا این دو هقته
2
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
شما درد پری هم دارید 🤔
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنون عزیزم گفتم اگه مشکلیه که به دکتر بگم ولی مثل اینکه طبیعیه
0
1401/09/16
سوال کننده
یه وقتایی قبلا توی سه ماه دوم بیشتر بود الان کمتر شده
0
1401/09/16
مامان جوجه ها❤️
طبیعیه گلم
0
1401/09/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
زایمان شما چیه طبیعی یا سز
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
خواهش گلم این دردا دیگه طبیعیه
0
1401/09/16
سوال کننده
من خودم دلم میخواست طبیعی بیارم ولی دکترم گفت شاید نتونی برو فکراتو بکن تو این هفته بهم بگو ولی اصرار خودش به طبیعیه
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
چرا گفت نمیتونی لگنت تنگه
0
1401/09/16
سوال کننده
البته بگم من ایران نیستم و اینجا هم مثل ایران اصلا لگن رو بررسی نمیکنن اینکه ترسم بیشتر بخاطر اینه گفتن دور سر بچه بزرگه البته میگن بزرگ غیر طبیعی نیست
1
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
منم زایمانم طبیعی دیگه امشب میخوام پیاده رویی شروع کنم رحمم اماده شه
0
1401/09/16
سوال کننده
حالا نمیدونم چیکار کنم من اینجا غریب و تنهام طبیعی واسم بهتره ولی واسه بچه میترسم یه دفع سرش گیر نکنه
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
اها انشالله هرجور واست راحته بچت بیاد بغلت بسلامتی
1
1401/09/16
سوال کننده
سلامت باشی همچنین تو عزیزم انشالله🌹
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
طبیعی اره خوبه چون زودی خودت روی پای خودت بلند میشی انشالله هرچه بصلاحته همون بشه گلم نگران نباش خدا باهاته
0
1401/09/16
سوال کننده
کاش دوستاتی که تجربه سزارین دارن بیان بگن من خیلی گیجم اینقدر هم استرس دارم که خدا میدونه
1
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
استرس نداشته باش عزیزم الان دوستان میان راهنمایی میکنن
0
1401/09/16
سوال کننده
توکل به خدا توی غربت خیلی سخته
0
1401/09/16
حیدر کوچلو 😊😊
کدوم شهری
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنون عزیزم اصلا نگران خودم نیستم بیشتر نگران بچم
0
1401/09/16
سوال کننده
دکترای ایران خیلی خوبن
0
1401/09/16
سوال کننده
من هم سنم بالاست هم اولین بچم اینقدر توی این دوران بارداری استرس کشیدم که نگو
0
1401/09/16
شادی جان
چند سالته
0
1401/09/16
سوال کننده
۳۵ سالمه
0
1401/09/16
شادی جان
انشالله به سلامتی عزیزم،
0
1401/09/16
سوال کننده
شادی جان فکر کنم شما هم ایران نیستی درسته؟
0
1401/09/16
شادی جان
اره منم توی غربتم
0
1401/09/16
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
0
1401/09/16
شادی جان
من دو سال و چند ماه اقدامم نمیشه یه سالم از شما بزرگترم، کلافه شدم از این انتظار..
0
1401/09/16
سوال کننده
خیلی سخته شما درک می کنید
0
1401/09/16
شادی جان
اره واقعا حتی همسر آدم مثل فرشته باشه بازم دلت میخاد تمام خانواده دورت باشن
0
1401/09/16
سوال کننده
منم تو اقدام بودم و دیدم اینجا شرایط سه تا یه مسافرت رفتم ایران و پیش دو تا دکتر رفتم البته من بیشتر با اصلاح سبک زندگی جواب گرفتم
0
1401/09/16
سوال کننده
آره واقعا
0
1401/09/16
شادی جان
اگر رفتی زایمان از قبل یکسری غذا آماده کن بذار فریزر بعدا گرم کن، یه مدتم فعالیت نکن مهم نیست خونه نامرتب باشه بعد زایمان، دنیا به آخر که نمیرسه..
0
1401/09/16
سوال کننده
من حدودا ۶ ماه اصلاح سبک زندگی انجام دادم
0
1401/09/16
شادی جان
میشه بگی دقیق چکار کردی؟ من خودم مشکل جدی ندارم همسرم مورفولوژی اسپرماش مشکل دارا
0
1401/09/16
سوال کننده
آره حتما اینکارو میکنم ولی اینا اصرار به طبیعی دارن
0
1401/09/16
شادی جان
نترس طبیعی بهتره واگر تشخیص دادن میتونی حتما میتونی
1
1401/09/16
سوال کننده
من دکتر توی ایران به شوهرم ویتامین دی و ویتانین ای داد
1
1401/09/16
سوال کننده
خودم تنبلی داشتم
0
1401/09/16
شادی جان
ببین دکترای اینجا خیلی خیلی کمتر ریسک میکنن، اگر گفتن طبیعی همه جوانب رو در نظر گرفتن حتما
0
1401/09/16
شادی جان
اینارو الان شش ماه بیشتر میخوره...
1
1401/09/16
سوال کننده
کلا شیرینی جات مصنوعی رو حذف کردم
لبنیات رو کمتر کردم
یک روز در میان ورزش میکردم
سبزیجات بیشتر مصرف میکردم
ارده و شیره میخوردم
خوابم منظم بود
لبنیات رو کمتر کردم
یک روز در میان ورزش میکردم
سبزیجات بیشتر مصرف میکردم
ارده و شیره میخوردم
خوابم منظم بود
0
1401/09/16
شادی جان
اوکی منم باید سعی خودمو بکنم
0
1401/09/16
سوال کننده
من شوهرم تقریبا هر روز موز میخورد نمیدونم تاثیر داره یا نه
0
1401/09/16
شادی جان
شوهر بنده از همون روز اول اقدام روزی حداقل یک موز میخوره 🤪
0
1401/09/16
شادی جان
تاثیر که داره اما نمیدونم چرا برای ما موثر نیفتاد
0
1401/09/16
سوال کننده
والا نمیدونم سر دوراهی قرار گرفتم ولی فکر کنم طبیعی زایمان کنم
0
1401/09/16
سوال کننده
از همه مهمتر دقیقا زمانی بود که من یکم بیخیال شده بودم😂
0
1401/09/16
دریا ....
کدوم کشوری؟ یعنی میشه انتخابی سزارین کنی؟
0
1401/09/16
شادی جان
بنظرم کار درست رو میکنی من یه لاپاراسکوپی کردم همش چن تا بخیه بود یه هفته درگیر بودم جاشم مونده😏
0
1401/09/16
شادی جان
نمیدونم من چرا بیخیال نمیشم دو سال زمان کمی نیست بخدا همش میگم بیخیال ولی بازم به جونم میفته آخر ماهها
0
1401/09/16
سوال کننده
انگلیس هستم نه خودشون بهم گفتن چون دور سر بچه یکم بزرگه اگر می ترسی فکراتو بکن ولی اصرار به طبیعی دارن
1
1401/09/16
سوال کننده
منم از همین میترسم اینجا مثل ایران نیست
0
1401/09/16
شادی جان
نترس اون لحظات آدم قدرت زیادی پیدا میکنه و از عهده ش بر میاد،
1
1401/09/16
سوال کننده
میدونم حق داری منم قبلش یه سقط تو هفته های پایین داشتم و نمیدونستم باردار بودم بعد که سقط شد فهمیدم
1
1401/09/16
سوال کننده
توکل به خدا واسم دعا کنید
1
1401/09/16
سوال کننده
دعا میکنم که به زودی زود خدا دامنت رو سبز کنه حتما اسمت رو زمان زایمان یادم میمونه
0
1401/09/16
شادی جان
حتما و من مطمئنم همونجور که تونستی توی غربت دوام بیاری قطعا از عهده زایمان طبیعی هم برمیای
1
1401/09/16
شادی جان
عزیزم قلبم ستاره ای شد مرسی😍
0
1401/09/16
دریا ....
منم قبلا گفتن دور سر بچه بزرگه ۱۰ روز نسبت ب سن بارداریم ولی اینجا چیزی نگفتن و گفتن میتونی طبیعی بیاری از این بابت ترس دارم حس میکنم از پسش برنمیام
0
1401/09/16
سوال کننده
شما هم ایران نیستید؟
1
1401/09/16
شادی جان
ببین اینجا تصمیمات رو بعد مشورت میگیرن پس اگر میگن میتونی ترس ب دل راه نده
0
1401/09/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/09/16
سوال کننده
عزیزمی درکت میکنم مخصوصا توی غربت انتظار سخته
0
1401/09/16
دریا ....
دوماهه مهاجرت کردیم برلین من و همسرم
0
1401/09/16
👀 😍
سلام وقت بخیر،طبیعی خیلی بهتره ولی منم میترسم گفتن سرش گیر میکنه اگه از ۳ کیلو نیم بیشتر باشه
0
1401/09/16
👀 😍
خدا به ههمون رحم کنه زایمان راحتی بکنیم انشاالله
0
1401/09/16
سوال کننده
بسلامتی خوب شما هم تونستم پیدا کنم منم دو هفته گفتن بزرگتر هستش ولی میگن میشه طبیعی بیاری و همسرم گفت تضمین میکنید اتفاقی نیفته واسه بچه دیگه چیزی نگفتن
0
1401/09/16
👀 😍
بچتون چند کیلو هستش؟
0
1401/09/16
سوال کننده
منم از همین میترسم این خارجیا بچه هاشون ریزه میزه س
1
1401/09/16
سوال کننده
الهی آمین
0
1401/09/16
سوال کننده
۲۷۰۰
0
1401/09/16
سوال کننده
دوبار ازم آزمایش قند بارداری گرفتن
0
1401/09/16
👀 😍
نه بابا اونجا حواسشون بهتون هست اگه ریسک داشته باشه نمیکنن،نترس خودتو به خدا بسپار و فقط ورزش لگن انجام بده که لگنت باز باشه و اماده
0
1401/09/16
👀 😍
تو چند هفته؟
0
1401/09/16
سوال کننده
۳۵ هفته تمام
0
1401/09/16
👀 😍
مشکلی نداشتی؟
0
1401/09/16
سوال کننده
نه گفتن نرمالی
0
1401/09/16
s.s.s rad
طبیعیه طبیعیه خواااااااهر
0
1401/09/16
سوال کننده
اتفاقا من دوست داشتم بشم وزنش پایین باشه راحت زایمان کنم
0
1401/09/16
👀 😍
خوب خیلیم خوبه تقریبآ هم وزن بچه منه،نترس فقط امادگی میخواد که منم ندارم نمیدونم چیکار کنم ورزشم میکنم دردم میاد و میترسم بچه یه چیزیش بشه
1
1401/09/16
👀 😍
خدا رو شکر
0
1401/09/16
سوال کننده
شما هم طبیعی میخوای بیاری
0
1401/09/16
سوال کننده
بیشتر بخاطر دوسر بچه میترسم یه دفع گیر نکنه
0
1401/09/16
👀 😍
منم😬
اول گفتن وزنش کمه هی غصه که وزنش کمه بعد که معاینه کردن گفتن طبیعی مشکل اینبار به غلط کردن افتادم که چرا وزنش زیاد شده
اول گفتن وزنش کمه هی غصه که وزنش کمه بعد که معاینه کردن گفتن طبیعی مشکل اینبار به غلط کردن افتادم که چرا وزنش زیاد شده
0
1401/09/16
سوال کننده
دقیقا تازه من سعی کردم چیزایی که وزن بچه رو بالا میبره نخورم ولی خب خانواده همسرم ژنتیک بچه هاشون با وزن بالا به دنیا اومدن
0
1401/09/16
👀 😍
منم میخوام طبیعی بیارم که میگن امکان داره سرش گیر کنه اخه این دکتر من فقط عاشق سز به خاطر پولش،برام امپول انوکساپارین نوشته بود که بزنم تا وزنش زیاد بشه در اخر سز بکنه منم گوش نکردم خریدمم ولی نزدم😌
0
1401/09/16
سوال کننده
برعکس اینجا
0
1401/09/16
👀 😍
منم خانواده ی خودمون همه بچه یکم وزنشون ۴ کیلو نیم بوده😂
0
1401/09/16
👀 😍
اره دیگه اونجا ادم براشون مهمه مثل اینجا قصاب خونه باز نکردن
0
1401/09/16
سوال کننده
ولی دکترای ایران توی تشخیص خیلی بهترن
0
1401/09/16
👀 😍
نه بابا اونجام دکتر خوب زیاده که،نترس اونجا امکانات زیاده تمیز همه چیش از اینجا بهتره
1
1401/09/16
Fatemeh Az
عزیزم دعا کن خوش زایمان باشی، من با دوستم یک شب زایمانامون با هم فاصله داشت، من طبیعی بودم تا روز بیست و دوم بخیه هام نیوفتاد تا یکماه هم بسختی و با ترس راه می رفتم، دوستم سزارین تازه چاقم هست، بعد روز دهم رفت راحت بخیه هاشو کشید، همه جا هم میرفت
0
1401/09/16
سوال کننده
الهی آمین توکل به خدا
0
1401/09/16
سوال کننده
آره خب دیگه توکل به خدا
1
1401/09/17
پزشک اوما
سلام نازنینم
اگر با گذشت زمان این شرایط شدت یافته و با استراحت با تغییر موقعیت بهتر نمیشود یا در حالت استراحت هم احساس شده و اذیت کننده هست جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید در غیر این صورت مشکلی ندارد و طبیعی است 🌸
اگر با گذشت زمان این شرایط شدت یافته و با استراحت با تغییر موقعیت بهتر نمیشود یا در حالت استراحت هم احساس شده و اذیت کننده هست جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید در غیر این صورت مشکلی ندارد و طبیعی است 🌸
1
1401/09/17
سوال کننده
ممنون دکتر جان🌹
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌷🌷
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
1
1401/09/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/09/18
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



942

