سلام دوستای خوبم من دو روزه فهمیدم پسرم آلرژی به حساسیت گاوی داره متاسفانه تو مدفوعش خون دیدم رگه های سیاه دادیم آزمایش و مثبت شد وجود آلرژی به پروتیین گاوی
حالا سوالم اینه من روز قبلش کوبیده خوردم و بیست و چهار ساعت هیچی نخوردم و مرتب شیرمو دوشیدم اما چون شیرافزا خورده بودم شیرم قطع نمیشد ، بعد بیست و چهار ساعت به پسرم شیر دادم که باز شب تو پوشکش کلی مدفوع خلطی و خونی دیدم ، چکار کنم از کی باید بهش شیر بدم ترو خدا راهنماییم کنید من هیچی از این مشکل نمیدونم و حسابی بهم ریختم
پرسش (1401/08/13):
حساسیت به پروتیین گاوی
986
586
1401/08/13
سوال کننده
0
1401/11/11
فرشته m
یعنی سیر شده با شیرت
0
1401/11/11
فرشته m
بچت سیر پیشه با شیرت اگه گشنه بود باورکن بیشتر میخورد
0
1401/11/11
طناز M
اره بنظرم
0
1401/11/11
طناز M
ولی کم وزن میگیره
0
1401/11/11
طناز M
۴ ماهشه ۵ کیلو و نیمه
0
1401/11/11
فرشته m
شیرتو قوی کن
0
1401/11/11
طناز M
مکمل امگا ۳ خوبه بخورم؟
0
1401/11/11
فرشته m
از دکتربپرس
0
1401/11/11
فرشته m
سبزیجات تازه بخور
0
1401/11/11
فرشته m
روعن زیتون بخور تو سالاد کاهو
0
1401/11/11
طناز M
غذای کمکی کی شروع کنم
0
1401/11/11
فرشته m
فیله بخور
0
1401/11/11
فرشته m
تست پوستی نمیخوای ببری
0
1401/11/11
طناز M
اره از گوشت دیگه بدم اومده
0
1401/11/11
طناز M
تست پوستی میگن سخته
0
1401/11/11
طناز M
بعضیا میگن کاذبه
0
1401/11/11
فرشته m
یکسالگی معتبرتره
0
1401/11/11
فرشته m
اما اونجوری هام نیست کجایی کرج
0
1401/11/11
فرشته m
کرج مامان نیکان برده بود راصی بود اسم دکترش برات پیدا میکنم
0
1401/11/11
طناز M
تهرانم
0
1401/11/11
طناز M
ولی از شهرستانهای تهران
0
1401/11/11
طناز M
بپرس ببینم کیه
0
1401/11/11
فرشته m
باشه
0
1401/11/11
فرشته m
کرج فقط یک دکتر فوق الرزی بزن بزن تو نت
0
1401/11/11
طناز M
باش میزنم
0
1401/11/11
فرشته m
عماد بهرامی نیا
0
1401/11/11
فرشته m
طناز گذاشتم
0
1401/11/11
طناز M
ممنونم عزیزم
0
1401/11/11
طناز M
لبنیات گوسفندی نمیتونم بخورم؟
0
1401/11/11
طناز M
چه جالب. اینجا نوشتع کامفورت دادن خوب بوده
0
1401/11/11
طناز M
ب تو کسی کامفورت پیشنهاد نداده بود؟
0
1401/11/11
فرشته m
نه متاسفانه
1
1401/11/11
فرشته m
بخور کم بخور اگه اگزما نزد ادامه بده ببین از سایت آرامش شیرشتر بخر سه مقدار بدبو است ولی بخور ببین نشانه نداشت رو خودت ادامه بده شیر شیر سینه را زیاد میکنه
0
1401/11/11
سوال کننده
فرشته جان هستی عزیزم
0
1401/11/11
سوال کننده
تب رضا خیلی پایین نمیاد حول همین 37 و نیم بدون اضافه کردن نیم درجه تا 39 میچرخه
0
1401/11/12
فرشته m
زهرا جان بیداری حال بچه خوبه
0
1401/11/12
سوال کننده
اره عزیزم بیدارم ، دکتر گفت تب ویروسی گرفته احتمالا تا یه روز تب 40 درجه میکنه باید خیلی احتیاط کنی و شربت استا داد با پاشویه گفت انجام بدم ، اگه خدایی نکرده بیشتر از سه روز ادامه دار بود یا پایین نیاد گفت باید بستری بشه تا آزمایشات انجام بشه
0
1401/11/12
فرشته m
احتمال نداده کاسه تب مدفکعش اونجوری شده باشه
0
1401/11/13
سوال کننده
فرشته جان عزیزم هستی
0
1401/11/13
سوال کننده
رضا بعد از دو روز دفع داشت کامل سیاه عین قیر و کامل آبکی
0
1401/11/13
سوال کننده
یعنی حساسیت داره
0
1401/11/13
سوال کننده
اگه بدت نمیاد بفرستم عکس رو ببینی
0
1401/11/13
فرشته m
هنوز داری نئوکیت میدی
0
1401/11/13
فرشته m
بله اگه با نئوکیت باشع احتمالش،هست چرا نبردی مدفوع را از بدی
0
1401/11/13
فرشته m
زهرا بچه خوبه
0
1401/11/16
فرشته m
زهرا جان بچه بهتر شد
0
1401/11/16
سوال کننده
سلام فرشته جان مدفوعش همونجوره
0
1401/11/16
سوال کننده
ولی آرومه
0
1401/11/16
سوال کننده
اره نیوکیت میدم تبش اومده پایین خدا رو شکر
0
1401/11/16
فرشته m
یه آزمایش مدفوع بده حتماااا
0
1401/11/16
فرشته m
کالترو رو چک کن
0
1401/11/16
فرشته m
همه چی کامل باشه
0
1401/11/17
سوال کننده
الان حال خودم خوب نیست آنفولانزا شدید گرفتم اصلا نمیتونم به بچه برسم ، فرشته جان یه قوطی ببلاک کانفورت گرفتم اصلا روس نوشته دارای اسید آمینه و پروتیین هیدرولیز شده
0
1401/11/17
سوال کننده
قبلاً بهم گفتی آزمایش مدفوع باید شامل چه ایتم هایی باشه
0
1401/11/17
سوال کننده
بگیرم بفرستم مجازی برا دکتر ناصح جواب میده یا حضوری برم
0
1401/11/17
سوال کننده

0
1401/11/17
سوال کننده
رضا اسهالشش بدتر نشه با این چون زده ضد یبوست
0
1401/11/17
فرشته m
زنگ میزنم جواب بدا
0
1401/11/18
سوال کننده
کی زنگ زدی متوجه نشدم
0
1401/11/18
سوال کننده
از امروز دارم بهش ببلاک میدم
0
1401/11/18
سوال کننده
یکم بی قرار شده ، سریع هم مدفوع کرد نصفش سیاه بود نصفش زرد ، یعنی دقیقا ده دقیقه بعد از دادن شیر ببلاک مدفوع کردم میشه به این زودی تاثیر بزاره؟ قشنگ مشخص بود مال دو تا شیره
0
1401/12/03
سوال کننده
فرشته جان سلام عزیزم خوبی
0
1401/12/03
سوال کننده
الحمدالله حس میکنم این شیر بهش داره میسازه ، فقط جوش مقعد داره
0
1401/12/03
سوال کننده
بی قراریش کمتر شده
0
1401/12/03
سوال کننده
وقتی فرنی میدم خیلی بی قرار میشه ، خواستم بپرسم غیر از فرنی چیا میتونم بهش بدم
0
1401/12/03
سوال کننده
قطره پروبیوتیک رامنو فلور هم امشب بهش دادم
0
1401/12/04
فرشته m
زهرا جان اگه یبوست نیست سیل زرد پخته
0
1401/12/04
فرشته m
سیب زردپخته
0
1401/12/04
فرشته m
برنج باید هیلی بپزی خیلی بپزی
0
1401/12/04
سوال کننده
دو سه روزی یه بار دفع داره
0
1401/12/04
سوال کننده
ببخشید دفعش سبزه اشکال نداره
0
1401/12/04
سوال کننده
دیشب دادم بهش صبح دو بار دفع داشت
0
1401/12/04
سوال کننده
اره تقریبا یه یه ساعت میزارم اما بازم جوش میزنه بی قرار میشه
0
1401/12/05
فرشته m
زهرا زیاد به بچه فرنی میدی
0
1401/12/05
فرشته m
زهرا زیاد به بچه عدا نده بیقراری واسه زبا. خوردنه فرنی است
0
1401/12/05
سوال کننده
نه عزیزم کلا سه بار دادم تو دو هفته
0
1401/12/12
سوال کننده
فرشته جون سلام خوبی عزیزم
0
1401/12/12
سوال کننده
دهن رضا دوباره برفک زد البته فقط کانفورت دادم و پوره سیب و فرنی و قطره کولیک ، اینا طی یه هفته بوده
0
1401/12/12
سوال کننده
بی قراری نداره جوش نداره اما مدفوعش شده عین پپتی قوام خیلی کم و بدون دون دون اما به رنگ سبز
0
1401/12/12
سوال کننده
بنظرت به شیر حساسه
0
1401/12/12
فرشته m
وزن کشیده بالاا
0
1401/12/12
فرشته m
ازمتیشزمدفوع بده
0
1401/12/12
فرشته m
آزمایش مدفوع بده
0
1401/12/12
فرشته m
بلور کن کانفورت شرف داره به پپتی پس فردا خوب بشه راحت شیرشو میتونی عوض کنی این پپتی اصلا شیر نیست خداروشکر جوش نداره
0
1401/12/12
سوال کننده
والا وزن نبردم باید ببرم واکسن 6 ماهگی ، با دکترش هم در تماس نیستم اومدم شهرستان
0
1401/12/12
سوال کننده
بنظرت آهن و مولتی چی بهش بدم با این حساسیتش
0
1401/12/12
فرشته m
آهن سیدرال گوچه
0
1401/12/12
سوال کننده
اد هم تموم کرده 15 نوبت واکسنه
0
1401/12/12
فرشته m
مولتی باید ببینی چی لهس میسازه
0
1401/12/12
سوال کننده
این طعم دار نیست ، سریع واکنش نشون میده به طعم دار
0
1401/12/12
فرشته m
مارک اد ش چی بود
0
1401/12/12
فرشته m
وزن حتما بکش
0
1401/12/12
فرشته m
ازمدفوهع بده
0
1401/12/12
فرشته m
نه سیدرال امن هست
0
1401/12/12
فرشته m
خیالت راحت
0
1401/12/12
سوال کننده
یا خدااااااا اینو چجوری بفهمم
0
1401/12/12
سوال کننده
شما چه مولتی رو پیشنهاد میدی
0
1401/12/12
سوال کننده
ببخشید نتم قطع شد
0
1401/12/12
سوال کننده
مارک اد یادم نیست اما بدون طعم بود بنفش هم بود قوطیش
0
1401/12/12
فرشته m
من پدیا بست میدم
0
1401/12/12
سوال کننده
فرشته جان سوپ مرغ چجوری بهش بدم اولین بار چیا توش بریزم
0
1401/12/12
سوال کننده
ارمیاست گفت مرغ بندازم و سیب زمینی و هویج
0
1401/12/12
سوال کننده
عصاره پای مرغ هم اولین بار بندازم یا سنگینه
0
1401/12/12
فرشته m
نه آب مرغ خالی اول بده اول باید سبزیجات را تست میکردی زهرا جان
0
1401/12/12
فرشته m
سیب زمینی جدا
0
1401/12/12
فرشته m
هویچ الرزی بالاست حتما اول تست کن بعد خیلی سنگینه تو معده هضم نمیشه
0
1401/12/12
فرشته m
کدوحلوایی جدا
0
1401/12/12
سوال کننده
خوب شد گفتی هنوز ندادم هیچی
0
1401/12/12
فرشته m
اگه تو تست این سه تا مشکل نداشت
0
1401/12/12
سوال کننده
فقط مرغ رو بزارم آب پز بشه بعد بهش بدم خالی خاای
0
1401/12/12
فرشته m
بعد سوپ مرغ درست کن با جوجه محلی
0
1401/12/12
فرشته m
اول فقط آب جوجه بده
0
1401/12/12
فرشته m
اگه اون سه تا مشکل نداشت میشه یه سوپ
0
1401/12/12
فرشته m
خیلی کم باید به بچه بدی
0
1401/12/12
سوال کننده
خدا خیرت بده
0
1401/12/12
فرشته m
بچه هنوز پنج ماهشه
0
1401/12/12
فرشته m
عدای اصلیش صددرصد شیر است
0
1401/12/12
فرشته m
حالا تازه از شش ماهگی پایان کمکی شروع میشه
0
1401/12/12
فرشته m
آب جوجه محلی درحد دوقاشق مرباخوری اول یه قاشق مرباخوری
0
1401/12/12
فرشته m
واسه اینکه بچه ای که اسهال میشه میگن هویچ بخوره
0
1401/12/12
فرشته m
چون دیر هضم است
0
1401/12/12
سوال کننده
عصاره پای مرغ چی اونو بزنم با جوجه
0
1401/12/12
فرشته m
نه نه نزن
0
1401/12/12
سوال کننده
اینم که همیشه مدفوعش بی قوامه
0
1401/12/12
فرشته m
این عصاره بازاری ها
0
1401/12/12
سوال کننده
نه خودم پای مرغ گرفتم
0
1401/12/12
فرشته m
الان خیلی زوده
0
1401/12/12
فرشته m
اون سنگینه
0
1401/12/12
فرشته m
چرب
0
1401/12/12
سوال کننده
باشه ممنون عزیزم آخه فرنی هم نمیخوره
0
1401/12/12
فرشته m
فرنی برنج نمبخوره
0
1401/12/12
سوال کننده
نه مقاومت میکنه
0
1401/12/12
فرشته m
فرنی برنج را یه مقدار با سیب پخته شده میکس کن
0
1401/12/12
سوال کننده
بعدش هم کلی بالا میاره مخصوصا پوره سیب
0
1401/12/12
فرشته m
چقد میدی
0
1401/12/12
سوال کننده
از وقتی فرنی دادم رفلاکسش بیشتر شده
0
1401/12/12
سوال کننده
دو سه قاشق
0
1401/12/12
فرشته m
یه قاشق بده فعلا بهش زهرا بچه خیلی کوچیکه اشکال نداره بزار شیر بخوره
0
1401/12/12
فرشته m
ببین الینا الان دیگه واسه خودش بزرگ شده تمام امروز را بیشتر شیرخورد چه میشه کرد تا دوسالگی شیر عداشونه مقاومت میکنن
0
1401/12/12
سوال کننده
چقد سخته بچه آلرژی
0
1401/12/12
سوال کننده
عزیزم الینا جون انشاالله خدا سلامتی بده بهش همیشه
0
1401/12/12
فرشته m
بچه آلرژی خیلی سخته اما خدا کمک میکنه
0
1401/12/12
فرشته m
الان یکی از. مادرها دخترش باور کن زهرا جان اصلا شیرنخورد تا یکسالگی اش بعدا با هم صحبت کرده بودیم فهمیده بود بهش الرزی داره دکترها تشخیص نداده بودن اینقد مادرش غصه میخورد خداروشکر دیروز آوند تو تامیکم گفت حال بچه اش خوبه چون بچه دیگه عداخور شده
0
1401/12/12
سوال کننده
چجوری تا یکسال شیر نخورده
0
1401/12/12
فرشته m
همون بچه هیچ شیری بهش نمیساخت
0
1401/12/12
فرشته m
من مادر را ت تاپیکها پیدا کردم
0
1401/12/12
سوال کننده
یه قطره دلدرد براش گرفتم توت فرنگی داشت بیچاره شدم
0
1401/12/12
فرشته m
بهش گفتم تمام اگزمای بچه تو مثل الیناست این بچه ات الرزی داره
0
1401/12/12
سوال کننده
اخی مثه رضا که حتی نیوکیت روش نیفتاد، خدا خیرت بده گفتی کامفورت بدم
0
1401/12/12
فرشته m
بعدا رفت براش نئوکیت خرید دید به بچه میسازه
0
1401/12/12
فرشته m
ولی دیگه بچه قبول نمیکرد
0
1401/12/12
سوال کننده
شبانه روز برات دعا میکنم
0
1401/12/12
فرشته m
مادرش با بادام براش شیر درست میکرد
0
1401/12/12
سوال کننده
خیلی بدمزه بود عین تاید بود
0
1401/12/12
سوال کننده
بادام که حساسیت زا بوده
0
1401/12/12
فرشته m
همون بچه اش دیگه بزرگ شده بود
0
1401/12/12
فرشته m
بچه خیلی لاغر بود دیگه گفتم تا الان بهش شیر ندادی از یکسالگی دیگه عدا اوله همونو بهش بده
0
1401/12/12
سوال کننده
خودشون بزرگ میشن و ما رو پیر میکنن
0
1401/12/12
فرشته m
دقیقا
0
1401/12/12
فرشته m
انگار به بچه میساخت
0
1401/12/12
سوال کننده
چطور بچه ای که شیر بهش نساخته غذا ساخته
0
1401/12/12
فرشته m
شیر بادام درست میکرد جای شیر میداد
0
1401/12/12
فرشته m
شیر گاوی بهش میداد شیرخشکهای معمولی
0
1401/12/12
سوال کننده
بنده خدا
0
1401/12/12
فرشته m
بچه یه مدت میخورد بعد دهنشو قفل میکرد
0
1401/12/12
سوال کننده
وا چقد دیر فهمیده
0
1401/12/12
فرشته m
دیگه عدا هم نمیخورد
0
1401/12/12
فرشته m
آره دکترها تشخیص ندادن
0
1401/12/12
فرشته m
من تا اگزمای بچه شو دیدم گفتم برو براش پپتی بخر
0
1401/12/12
فرشته m
پپتی داد دوباره کهیر زد
0
1401/12/12
سوال کننده
خدا خیرشون نده با این مدرکاشون
0
1401/12/12
فرشته m
گفت حاضر نیست بچه شیر رژیمی بخوره
0
1401/12/12
سوال کننده
پپتی یه ماه اول برا رضا خوب بود
0
1401/12/12
فرشته m
گفتم عزیز دلم این بچه شیر رژیمی بخوره بهتر از شیر بادانیه که تو براش درست میکنی
0
1401/12/12
فرشته m
شیر نئوکیت خرید بچه حالش خوب بود اما نمیخورد چون بزرگ شده بو
0
1401/12/12
فرشته m
دیگه با عدا بچه را بزرگ کرد
0
1401/12/12
سوال کننده
مقاومت بچه به قول شما نهایت بیست روزه باید تو خواب بهش میداد
0
1401/12/12
فرشته m
خدا با این بچه هاست
0
1401/12/12
فرشته m
آره میتونیت ادامه بده اما خودش گفت عدا خوب میخوره
0
1401/12/12
سوال کننده
صلاح خودشه
0
1401/12/12
سوال کننده
میگم فرشته جان عیب نداره واکسن رو به هفته زودتر بزنم
0
1401/12/12
فرشته m
نه به وقتش
0
1401/12/12
فرشته m
اصلا زودتر بهداشت قبول نمیکنه
0
1401/12/12
فرشته m
دیرتر را چاره ندارن میزنن اما زودتر را اصلا قبول نمیکنن
0
1401/12/12
سوال کننده
ای بابا شانس همون موقع عروسی قوم شوهر هست ، همسرم میگه بریم شهرستان اونجا برام سخته
0
1402/01/04
سوال کننده
فرشته جان هستی عزیزم ؟
0
1402/01/04
سوال کننده
من میتونم به رضا شیر بز بدم
0
1402/01/05
فرشته m
نه اصلا
0
1402/01/05
فرشته m
زهرا بیکار بشین
0
1402/01/05
فرشته m
شیر بز و هرنوع شیر دیگه ایی از یکسالگی مجاز است
0
1402/01/05
فرشته m
بچه با کانفورت الان راحت است
0
1402/01/05
فرشته m
؟
0
1402/01/09
سوال کننده
سلام فرشته جون خوبی الان پیام تون برام اومد
0
1402/01/09
سوال کننده
خیلی کم در حد 15 سی سی با آب قاطی کردم دادم خیلی بی قرار شد
0
1402/01/09
سوال کننده
اره الحمدالله خیلی راحته اما مدفوعش سبز هست و بی قوام
0
1402/01/09
فرشته m
فقط،شیر شتر میتونن بخورن اونم نه الان از یکسالگی به بعد اونم در حد همون چندسیسی چک کن
زهرا ببر مدفوع بچه را آزمایش بگیر الان میگی سبز و قوام نداره
زهرا ببر مدفوع بچه را آزمایش بگیر الان میگی سبز و قوام نداره
0
1402/01/10
سوال کننده
فرشته امروز دوباره دهنش برفک زد و سه شبه بی قراره خیلی
0
1402/01/10
فرشته m
زهرا جان عدا جدید بهش دادی
0
1402/01/10
فرشته m
اگه فک میکنی از شیر است ببرش دکتر شیرشو عوض کنه
0
1402/01/13
سوال کننده
نه غذا جدید ندادم همون شیرشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- حساسیت و جوش های پوستی
- راه افزایش شیر با حساسیت به لبنیات گاوی
- پروتیین گاوی حساسیتش چه جورە تو نوزاد؟
- آلرژی نوزاد و کهیر بدن
- تفسیر جواب آزمایش نوزاد ۴ ماه
- خانوم دکتر درمورد حساسیت ب پروتئین گاوی سوال داشتم
- سلام مامانا ..تست حساسیت
- حساسیت به پروتیین گاوی
- مانانای بچه های حساسیت ب پروتیین گاوی بیان
- رژیم ضدحساسیت به پروتیین گاوی و ضد رفلاکس




