قبل از ازمایش سفالکسین و سیتریزین خورده بود شب قبلش
عزیزم علائم دخترت چی بود؟
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌷
عزیزم آزمایشات برای به تایید رسیدن حساسیت انجام شده؟
ماه اول ازمایش مدفوع دو مرحله ای دادم
تو پوشک خون بود، سرفه خیلی کم، خس خس سینه، جوش های ریز روی بدن و صورت
عزیزم حساسیت باتوجه به مثبت بودن igE به تایید رسیده است. به علاوه میزان پلاکت ها بنظر بالاتر از حد طبیعی است که میتواند بدلیل بیماری باشد که بخاطر آن سفالکسین و سیتریزین داده شده است اما در هر حال نتایج آزمایش باید برای تفسیر صحیح حتما به اطلاع متخصص اطفال رسانده شود. سایر مواردی که بالا ذکر شده اند با معیار سنی دلبندتان که در برگه آزمایشگاه ذکر نشده ، طبیعی هستند 💖
خواهش میکنم عزیز جانم ❤️❤️❤️
این حساسیت همه رو بیچاره کرده
انشالله زودتر خوب میشه عزیزم