بیاین ی مشورتی کنم باهاتون دخترا..مرسی💕😘
1
1401/11/11
سوال کننده
مامانا من با سوپ و فرنی و تخم مرغ پسرم روغن گاوی زدم خورد و خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
0
1401/11/11
سوال کننده
ماست پره بیوتیک هم دادم بهش هیچیش نشد جز یکم نق زدن ک فک کنم معدش میسوخت چن خودمم ک ماست پره بیوتیک چن قاشق خوردم بعد یساعت معدم ترش کرد..با این وجود شیر خشک معمولی رو شروع کنم براش...؟؟؟دکترش ک بعد شش ماه گفت شروع کن ک من ترسیدم بخاطر تشنجش
0
1401/11/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نسترن جان تجربه ندارماماخوشحالم ک خداروشکر رژیم غذایی عادی شروع کردی
0
1401/11/11
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بنظرمن ک شروع کن ازماست ک پروتئین اش بیشترنیس
0
1401/11/11
سوال کننده
فداتشم مهشیدم،😘💕
0
1401/11/11
Mohadeseh 🧚♀️
خداروشکر عزیزم شروع کن ایشالا ک اینم خوب پیش میره😍😍
0
1401/11/11
fatem F
خداروشکر پس حتما آلرژیش تموم شده الان شیرخشک معمولی رو دیگه براش تست کن ، دعا کن برای پسر منم تموم بشه
2
1401/11/11
سوال کننده
ان شالله پسرشما و همه بچه ها نجات پیدا کنن از این حساسیت لعنتی
0
1401/11/11
fatem F
مرسی عزیزم 😘 انشالله
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نسترن خوبی
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم ببین اگه یادت باشه من دو روز به پناه ماست دادم بخاطر رفلاکس بهش نساخت بعد ۳،۴ روز چیزی ندادم بعد کره شروع کزدم تا ۱ هفته کره تست کردم بعدش هم خامه زدم انداره ی قاشق مربا خوری به فرنیش که خداروشکر مشکلی نداشت تا ۲ هفته این تست ها انجام بده اگه خداروشکر چیز مشکوک ندیدی ببر آزمایش مدفوع بده که خدای نکرده خون مخفی نداشته باشه و همه چیز اوکی بود براش شیر خشک عوض کن چون اگه زودتر شیرخشک عوض کنی و خدای نکرده خوب نشده باشه دردسر داره تا شیز قبلی رو دوباره بخاد بخوره
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
شیر خشک جدبد دادن هم مرحله به مرحله تا چند روز اول اصولا نمیخورن پناه که ۳۰ تا هم بزور میخورد بعد چند روز به روال قبل برگشت
0
1401/11/11
سوال کننده
سلام سودی جان الان دو هفنه بیشتره ک دارم روغن گاوی میزنم ب سوپش اینا
0
1401/11/11
سوال کننده
ازمایشم داده دیگه طفلی ..هفت هشت باره سرتا پاش چکاب شده
0
1401/11/11
سوال کننده
ی ماه پیشم دوغ عالیس دادم یکم بهش😬
0
1401/11/11
سوال کننده
تخم مرغ هم ی روز درمیون زردشو دارم میدم از قبل واکسن یسالگی
0
1401/11/11
سوال کننده
شیر خشک معمولی چطوری باید تست کنم؟یعنی هم معمولی بدم هم شیر خودشو؟
0
1401/11/11
Hana Hana
عزیزم پسر منم ۶ ماهگی خوب شد من دو هفته بعد از واکسن شروع کردم.
0
1401/11/11
Hana Hana
شیر خودمو میخوره و شبا کمکی شیر خشک
دکترش گفت اول ha بده یه مدت اگه مشکلی نداشت بعد معمولی، دو ماه ha دادم. بعد معمولی
دکترش گفت اول ha بده یه مدت اگه مشکلی نداشت بعد معمولی، دو ماه ha دادم. بعد معمولی
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
خوب خامه هم تست کن،آزمایش مدفوع بردی یا آزمایش خون منطورته؟؟
0
1401/11/11
سوال کننده
هم مدفوع هم خون .هم سنو همچی
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
منم دو روزه زرده تخم در حد ۱پنجم بهش میدم شب کمی بد خواب شده فعلا ببینم تا ۵ روز واکنشش چطوره
0
1401/11/11
سوال کننده
پسر من یادمه ب اچ ا خیلی حساسیت داشت داغون بود میترسم دیگه اچ ا بدم
0
1401/11/11
سوال کننده
از ی بند انگشت شروع کن
0
1401/11/11
سوال کننده
نیم ساعت بزا تخم مرغ بجوشه
0
1401/11/11
سوال کننده
ن سامی شبا راحت میخابه
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
مدفوع منظورم ob هم چک شده؟ تو الان تاره داری محصولات گاوی میدی، دوسه ماه پیش آزمایشش بدرد الان نمیخوره که با وجود دادن محصولات گاوی باید آزمایش مدفوع بده
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
من ۲۰ تا ۲۵ دیقه میزارم کامل بپزه
0
1401/11/11
سوال کننده
اون موقع ک ازمایش مدفوع گرفتن ازش دوغ داده بودم بهش ...یعنی حساب نیست؟؟
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
حالا باید چند روز بگذره ببینم چی به چیه،شاید دلدرد شه شایدم بهش نسازه
0
1401/11/11
سوال کننده
زرده تخم مرغ بیست روزه میخوره
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
فقط ی بار دادی؟؟؟ چند روز قبل آزمایش و چقدر؟؟
0
1401/11/11
سوال کننده
الکی ک نبردم واکشن یسالگی بزنه
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
خداروشکر انشالا پناه هم حساسبت نداشته باشه
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
الان من یکی از دوستام گفت دکتر گفته بزنید اگه میخاست حساسبت بدن به واکسن های قبلی هم میدادن
0
1401/11/11
سوال کننده
سه روز قبل ازمایش خاهرم از شیربرنحی ک برا دخترش درست کرده بود ی قاشق بهش داده بود روز قبل ازمایش هم من دوغ عالیس دادم بهش دیدم نگاه میکنه ما سفره ایم ملچملوچ میکنه منم دو قاشق غذا خوری دادمش
0
1401/11/11
سوال کننده
یعنی قبلیاهم تخم مرغ داشته ما نمیدونستیم؟🥺
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
والا نمیدونم ولی اصولش رو سهیلا بهم گفت منم رعایت کردم و بهت گفتم اونطوری و بعد ۱۵،۱۶ روز از خوردن محصولات گاوی آزمایش دادم و خوب بود بهش شیز خشک معمولی دادم به تنهایی و با شیر خشک قبلی باهم ندادم
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نمیدونم والا اون دکتره اینطور گفته بود
0
1401/11/11
سوال کننده
پناه کوچکتر از سامیه
0
1401/11/11
سوال کننده
تازه سامی هیچ وقت خون تو مدفوع چ اشکار چ پنهان نداشت فقطبیقراری و گاهی جوش
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره دیگه راستی عکس سامی بفرست تا هستم
0
1401/11/11
سوال کننده
باشه
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آها آره یادمه پناه ی بار خون داشت ولی جوش میزد اصولا
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
هنور بار نسد حدف نکن
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نت ضعیفه خیابان
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
خیلی
0
1401/11/11
سوال کننده
باسه عجله نکن😂
0
1401/11/11
سوال کننده
اوماهم کنده هم گند چشه این
0
1401/11/11
سوال کننده
دیدی بگو بپاکم
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
وایییی ننه چشاتو بخورم من
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
چه دلم تنگ شده بود
0
1401/11/11
سوال کننده
امروز ساعت پنج باید ببرمش کار درمانی
0
1401/11/11
سوال کننده
سه روز درهفته
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم انشالا که خیره چهار دست و پا نمیزه؟؟
0
1401/11/11
سوال کننده
فدای دلت ..پناه بفرس ببینم فقط چهره اش با لباس قرمزشو یادمه😂
0
1401/11/11
سوال کننده
غلت میزنه و سینه خیز میره ..اونم با کون
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
اینم خاله قزی من
0
1401/11/11
سوال کننده
مادرجااان چ ژستی گررررفته😍😍😍خداجان ماشالا بهش
0
1401/11/11
سوال کننده
موهاشو 🥺
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
خیلی پدرسوختس
0
1401/11/11
سوال کننده
خدا حفظش کنه برات خیلی جیگره ماشالا
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نسترن از وقتی راه افتاده ی جا بند نمیشه غذاشم که از اول همش فزار میکردچهاردست و پا میشد الانم که راه میره منم دنبالش،پدرم درآورد این ماه کلا ۱۵۰ گرم وزن گرفته از بس ی جا بند نیست کلا صورتش چند روزه آب شده اون عکس برای ۱ هفته پیشه
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
فداتشم به سامی خوشگلم نمیرسه
0
1401/11/11
سوال کننده
دیگه وزن خیلی کم میگیرن کشیده میشن
0
1401/11/11
سوال کننده
سامی با کون فرار میکنه از پوشک کردن از لباس پوشیدن لجشم بگیره گازمون میگیره لنگشت باباشو سوراخ کرده
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره فقط ۴ ماه اینا بود کمی صورتش تپل شد دیکه یعد اون من تپلی صورتش ازش ندیدم الانم دقیقا ۱۰ ماهگی روزی که دندون درآورد فرداش راه افتاد همش باهم شد دیگه وزن خوب نگرفت
0
1401/11/11
سوال کننده
چنتا دنذون داره راستی؟
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
الهییی فداش شم بزار راه بره اونوقت میفهمی
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
دوتا پایین خخخخ
0
1401/11/11
سوال کننده
سامی همش داره دندون در میاره کرسیارو در اورده داغون کرد خودشو
0
1401/11/11
سوال کننده
تنبل همش دوتا داره،😂
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
۱۰ ماه ۳ روز بود ی دونه پایین دراود ۱۰ ماه ۲۵ روز ی دونه دیگه کنارش
0
1401/11/11
سوال کننده
چ خوب تاریخاشو یادته...سامی دهمی رو داره درمیاره
0
1401/11/11
فرشته m
نسترن اگه مشکوک نیست شیرجدید را اطمینان کن بزرگتر بشه نمیخوره مثل من حضرت به دل نمونی
0
1401/11/11
فرشته m
حسرت
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره پدرسوخته بجاش زود چهاردست و پا رفت و زودم راه افتاد البته ۱۰ ماهگی واقعا زمان خوبیه برای دندون
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره تو اوما یادداشت میکنم
0
1401/11/11
سوال کننده
سلام فرشته جان ..یعنی شیر خشک معمولی رو بدم؟
0
1401/11/11
سوال کننده
هرچه دیر تر بهتر ..دیر تر هم خراب میشه
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سلام فرشته جون بمیرم برای دلت بخدا ابن بجه ها مارو پیر کردن
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بچه هم کمتر اذیت میشه
0
1401/11/11
فرشته m
دیگه ببین دخترمن به تخم مرع تو یکسالگی وحشتناک الرزی میداد همونموقع دکترش گفت هنوز الرزی داره و راستم میگفت من دوباره اچ ا داده بود کهیر زده بود دیگه زدم دوباره به پپتی الامم دیگه به صراطی مستقیم نیست اگه بهش پپتی ندم به هیچ عنوان نمیخوره
0
1401/11/11
فرشته m
سودی جان این چه حرفیه دخترخوب تنت سالم باشه
0
1401/11/11
سوال کننده
من از همتون پیر ترشدم ..شبا ایقد باید مراقب باشم سر ساعت قرصشو بخوره ..جدیدا یاد گرفته منو مسخره میکنه دارو تو دهنش نگه میداره حواسم نباشه از گوشه لبش میریزه تا نگاهش میکنم غش میره از خنده
0
1401/11/11
فرشته m
ببین تو که تخم مرع دادی ماست دادی هیچیش نشد مطمئن باش خوبه بچه من ماست معمولی خورده بود یکسال و نیم بود فک کنم کهیر اگزما داعون
0
1401/11/11
فرشته m
آخ خداااا من فداش بشم
0
1401/11/11
سوال کننده
طفل معصوم ...اخه میدونی فرشته این شبرش فقط برا تا یساله بیومیل سوی .حتما باید عوضشه راهیم نداره باید جدید بخوره
0
1401/11/11
فرشته m
بابا جدید بده توکل به خدا کم شروع کن کشتی بچه را از بس سویا دادی
0
1401/11/11
سوال کننده
ن این انگار ن انگار ک چیزی خورده با اینکه با قاشق غذا خوری بزرگسال بهش دادم ک اندازه رو بدونم از اولشم کم بود الرژیش
0
1401/11/11
فرشته m
تو رو بگو دیگه بچه را بستی به سویا
0
1401/11/11
سوال کننده
شوهرم همینو میگه..میگه گوشت و تنش بو سویا میده دیگه..دکتر گفت هر شیرخشک معمولی ک برا یساله میتونی بدی انتخابش با خودت
0
1401/11/11
سوال کننده
این بیشتر بیقراری داشت یادتونه گفتم ب برنج حساسیت داد ..الان نیمه پز بدم بخوره چیزیش نمیشه ...نون گندمم دادم بهش چیزیش نشد ..اش هم دادیم بهشبا اون همه ادویه شکر خدا چیزیش نشد
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
پدرسوخته
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
الهییی حالا من به پناه ماست دادم فقط معدش اذیت شد و ترش کرد وگرنه مشکل نداره اگزما ابنا نزد
0
1401/11/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
الهیی شکر خیلی خوبه حالا پناه اش دندونی توش گندم و جو داشت خیلی شب اذیت کزد کلا گندم و جو حلیم داد توش برای رفلاکسش سمه
0
1401/11/11
سوال کننده
سودی
0
1401/11/11
سوال کننده
اللنکه دکتر گفته شیر خشک انتخابشباخودم بنظرت چ شیر خشکی خوبه
0
1401/11/11
سوال کننده
ک هم یبوستش نکنه هم هضمش راحت باشه هم وزن دهیش؟
0
1401/11/11
fateme h,n,r
آخی.. خدا رو شکر♥️ خوشحالم که خوب شده عزیزم، دعا کن برای بچههای دیگه و پسر من💚💚
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دخترا نمیدونید گرم طلا چقدر شده
- بچها اوما چشه ،گوشی من قاطی داره یا تایپیکای قدیمی میاد بالا؟ یا دعواس 🥺یا چی
- دخترا تورخدا بیاین ببین این درسته
- دخترا آزمایشم مثبت شد خداروشکر
- 📣📣📣📣📣📣سلام خانما ی لحظه بیاین مخصوصا سمیرا مشهدی خودمون ما دعوا نداریم ک ع
- دخترا اینو واسم تفسیر کنید
- خانوما میخام سرشماری کنم😁😁🤭
- خانم دکتر لطفا سونوگرافی منو ببینید
- زود زود بیاید دخترا این آزمایش رو ببینید
- دختررااا من دوباره رفتم روکار😂



357

