دخترا زدم چند دقیقه بعد هاله زد درسته باور کنید هاله اش مشخصه
8
1400/04/02
سوال کننده

شما هاله رو میبینید خط تبخیر نیست
11
1400/04/02
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سلام من هاله میبینم 🤩
0
1400/04/02
فاطمه ر
اره من میبینم
0
1400/04/02
سوال کننده
تورخدا جدی میگی
0
1400/04/02
سوال کننده
خط تبخیر نی
1
1400/04/02
سوال کننده
یهو خیلی درد بدی گرفتم شکمم گرفتگی پیدا کرد با پاهام درد میکنن
2
1400/04/02
فاطمه ر
هاله اش واضحه،مبارکه،فعلا نرو ازمایش تا بی بیت پررنگ بشه
0
1400/04/02
فاطمه ر
والا من الان نور گوشیم رو حالت شبه،قشنگ میبینم هاله اشو
0
1400/04/02
سوال کننده
خشک شد داره پررنگ میشه
0
1400/04/02
سوال کننده
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0
1400/04/02
سوال کننده
باور نمیکنم بعد سه سال
0
1400/04/02
سوال کننده
بنظرتون به شوهرم بگم کاذب نباشه ناراحتش کنم
0
1400/04/02
nargesi 👨👩👧
کاملا مشخصه
0
1400/04/02
سوال کننده
به شوهرم بگم 😭😭😭😭
2
1400/04/02
سوال کننده
تورخدا واسم دعا کنید پارسال سقط داشتم دعا کنید این یکی بمونه واسم
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
فعلا نگو قشنگ پررنگ شه حسابی سوپرایزش کنی
0
1400/04/02
سوال کننده
من هم میخوام سوپرایز شه
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
بهش نگو فعلا
0
1400/04/02
سوال کننده
ولی بیبی من کامل مشخصه رنگش ممکنه کاذب باشه
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
با جواب ازمایشت برو بهش بگو
0
1400/04/02
سوال کننده
مشکل اینجاست من تنهایی نمیرم بیرون فقط با شوهرم
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
مشخصه هالش فقط کمرنگه بزار پررنگ تر شه خیالت توهم راحت شه
0
1400/04/02
سوال کننده
دوست دارم حسابی ذوق زده شه🤗😌
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
بیبی چک چی میتونی یه چند تایی بخر بزار کن تا وقتی که پرررنگ شن
0
1400/04/02
سوال کننده
اره یکی دیگه دارم باز میخرم
0
1400/04/02
سوال کننده
ولی دلم طاقت نمیاره😂 نگم بهش
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
ن بابا برو الان از نشون میده شما س روزه عقب انداختی برو
0
1400/04/02
سوال کننده
میگم درد دارم پاهام و زیر شکمم طبیعی هست
0
1400/04/02
سوال کننده
۴ روز تاخیر
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
درکت میکنم منمیه قبلش دوتا سقط داشتم بعد دوباره سر این که بیبی زدم یادمه ساعت ۵صبح بود هاله افتاد تا صبح نخوابیدم همش هی نگاهش میکردم نکنهکاذب باشه بفل گرفته بودمش😂😂
0
1400/04/02
سوال کننده
الان من هر ده دقیقه میرم نگاه میکنم
0
1400/04/02
سوال کننده
یواشکی سرک میکشم قایمش کردم
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
کاشکی میتونستی ازمایش بدی
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
😂😂😂
0
1400/04/02
سوال کننده
دخترا درد دارم طبیعیه مترسم
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
نه فاطمه جان اگه خدایی ناکرده خدایی ناکرده کاذب باشه به خدا اون بیشتر ناراحت میشه میخوره به ذوقش
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
برو شما رو از جواب میده
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
عزیزم شما اگر الان از بدی حتمااااااا خیلی بالاهس هورمون با 4روز تاخیر
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
طبیعیه درد پریودی داشتیم و فک مکردیم الان میاد
0
1400/04/02
سوال کننده
دلم میخواد ولی شوهرم تنهایی نمیزاره برم
0
1400/04/02
سوال کننده
اوهوم منم
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
خب عزیزم بلخره باید از بدی
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
خط شما ک واضحه من با نور دوربین دیدم
0
1400/04/02
سوال کننده
من گفتم اول بیبی رو نشون شوهرم میدم بعد باهام میریم از
0
1400/04/02
سوال کننده
الان پررنگ تر شده
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
بزار یکی که بهش میتونی بگی فقط،بیبی بیاره فردا پس فردا بزنی پررنگ تر شد بهش بگو
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
خب نشونش بده شما 4روز عقب انداختی من 4روز ب موعدم مونده بود 621بود
0
1400/04/02
سوال کننده
اره باز بیبی میارم
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
بگیر دوباره عکسشو
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
عزیزم چرا هی بی بی بزنه
0
1400/04/02
سوال کننده
مترسم لقاحم دیر باشه بخوره تو ذوقم
0
1400/04/02
سوال کننده
بزار ۱۰ روز بگذره از پری
0
1400/04/02
هورا جان 🌹❤
تا بیبیش پررنگ تر نشده نره از بهتره
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
نمخوره عزیزم وقتی ادرار نشون داده دیگ خون ک اوله بازم خودت میدونی عزیزم
0
1400/04/02
سوال کننده
الان میگیرم
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
عزیزم 4روزه عقب انداخته آلن خون کامل نشون میده
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
ولی خیلیا از موعد هم نگذشته بود
0
1400/04/02
فاطمه بانو👨👩👧👦
مبارکه
ولی بهتره زود ازمایش بدی و زودتر بری پیش دکترت چون میگی ی سقط داشتی
شاید دکترت لازم بدونه دارویی تجویز کنه....
ولی بهتره زود ازمایش بدی و زودتر بری پیش دکترت چون میگی ی سقط داشتی
شاید دکترت لازم بدونه دارویی تجویز کنه....
0
1400/04/02
فاطمه بانو👨👩👧👦
من خودم چون ی سقط داشتم
۲۷سیکلم بی بی ک زدم مثبت شد فرداش ازمایش دادم و بلافاصله رفتم پیش دکترم ...
برام دارو داد ...
۲۷سیکلم بی بی ک زدم مثبت شد فرداش ازمایش دادم و بلافاصله رفتم پیش دکترم ...
برام دارو داد ...
0
1400/04/02
اذین
مبارکههههه
0
1400/04/02
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/04/02
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مبارک باشه عزیزم انشالله صحیح سلامت بیاد بغلت😍🤲🌺
1
1400/04/02
😍Sheyda_mom+3 ❤️
هاله اش مشخصه،مثبته مبارکهههه،اما صبرکن تاپررنگتر بشه بعد برو آزمایش
0
1400/04/02
سوال کننده
بله انشالله شنبه میرم از
0
1400/04/02
سوال کننده
وااای باور نمیکنم
1
1400/04/02
سوال کننده
انشالله روزی خودت گلم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
مبارکت باشه الهی
0
1400/04/02
سوال کننده
واقعا مثبته
0
1400/04/02
سوال کننده

0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم تا شنبه پررنگ شد برو از
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
چندروز گذشته
0
1400/04/02
سوال کننده
اره انشالله شنبه میرم
0
1400/04/02
سوال کننده
۴ روز
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
صددرصد مثبته
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
وندفو مارکش؟
0
1400/04/02
سوال کننده
بزنم بارداری یا زوده😂
0
1400/04/02
سوال کننده
اره
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
ببین منم تو موعدم کمردرد داشتم طولانی و زیر شکمم هم درد میکرد
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
بزن غمت نباشه
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
پس قطعی هستی
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
۳سال مشکلت چی بود
0
1400/04/02
سوال کننده
درد پاه دارم انگار الانکه پریود شم با زیر شکمم که با استراحت خوب میشه
0
1400/04/02
سوال کننده
هیچ مشکلی نداشتم ولی نمیدونم چرا نمیشه
0
1400/04/02
سوال کننده
الان هم باور نمیکنم که بودن دارو باردار شدم باور کردنش سخته 😭😭😭😭😭
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
من روی کمرم پتو میندازم آروم میشم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
خدارو هزار مرتبه شکررررر
2
1400/04/02
سوال کننده
عیدمو از امام رضا گرفتم قوربونش برم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
منم شنبه میرم آز دعا کن برام
0
1400/04/02
سوال کننده
هنوز ندادی
0
1400/04/02
سوال کننده
انشالله مثبته گلم و رفته بالا
1
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
قررررربون امام رضا برم ک آقای خوبی هاست و مهربانی
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
از دادم بتا ۲۷ بود روز موعد
1
1400/04/02
سوال کننده
انشالله رفته بالا
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
ولی دکترم گفت۴۸ساعت دیگ تکرار کن که من نرفتم گذاشتم ۶روز بگذره قشنگ بی بی پرررررنگ بشه تا برم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
الهی امین
دکترم گفت شیاف بزارهرشب
دکترم گفت شیاف بزارهرشب
0
1400/04/02
سوال کننده
اره من هم گفتم بعد از از میرم دکتر که واسم شیاف و دارو بنویسه
0
1400/04/02
سوال کننده
اخه عفونت هم دارم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
هرشب اسیدفولیک یادت نره بخوره
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
بخوری
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
پس حتما برو
0
1400/04/02
سوال کننده
اره میخورم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
۴بارداری چقدر بهت میاد عزیزم😍
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
بنظرم زودتر از بده و دکتر برو
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
اخه الان بتا پایین بزار بزه بالا همون شنبه خوبه
1
1400/04/02
سوال کننده
خودم هم باورم نمیشه 😭😭😭
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
خداروشکر
0
1400/04/02
سوال کننده
مترسم بتا پایین باشه بگه تکرار کن
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
آخه 4روز عقب انداخته الان باید بالا باشه چون سقط هم داشته بره بهتره
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
منک 4روز ب موعدم مونده بود رفتم 621بود
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
رقیه هم بعد ۴روز تاخیر بی بی مثبت شد
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
چ ربطی داره این صددرصد لقاحش دیر بوده
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
من خودم موعدم بی بی هاله انداخت رفتم آز ۲۷ بود
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
عزیزم از من ب زور نور دوربین دیده میشد مال این خانومواضحهه
0
1400/04/02
سوال کننده
انشالله شنبه باهام خبر ازمایش رو میدیم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
واسه منم واضح تر از این بود ۲۷ بود
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
چ میدونم والا هر چی خودش صلاح میدونه
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
بسته ب لقاح
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
خب شاید این مث مال شما نباشه
0
1400/04/02
سوال کننده
دخترا مهم نیست ببینم شوهرم چی میگه
1
1400/04/02
سوال کننده
☺☺
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
گفتی بهش
1
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
سعی کنیم بهم روحیه بدیم الهی که تمام مادران سرزمینم به سلامتی فارغ بشن و اونایی ک ندارن خدا دامنشون رو سبز کنه
0
1400/04/02
سوال کننده
نه بعدن از سرکار اومد بهش میگم
0
1400/04/02
فرفری ۳۰ ۰۰
سوپرایز کن
2
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
انشالله بچتو سالم بغل کنی امام رضا عیدیشودغد بهت
0
1400/04/02
سوال کننده
اره منتظرم ظهر بشه که بیاد خونه
0
1400/04/02
سوال کننده
مرسی گلم انشالله توهم سالم بغل بگیری
0
1400/04/02
سمیررررررراااااا sh
ممنون
0
1400/04/02
یار جــونی ...
مبااارکه عزیزم
به سلامت بیاد بغلت و خوش قدم باشه برات
به سلامت بیاد بغلت و خوش قدم باشه برات
0
1400/04/02
ملیکا بذربخشان
مبارکه گلم.
فقط استراحت کن حتما حتما تابری سونو خیالت که راحت شد خارج ازرحم نیست حتما شیاف خارجی کمیابه پیداکن استفاده کن حتی اگه دکترت گفت لازم نیست چون پرورسترون بدنتو تامین میکنه از سقط وهماتوم و هرمشکل واسه کیسه ابش جلوگیری میکنه
فقط استراحت کن حتما حتما تابری سونو خیالت که راحت شد خارج ازرحم نیست حتما شیاف خارجی کمیابه پیداکن استفاده کن حتی اگه دکترت گفت لازم نیست چون پرورسترون بدنتو تامین میکنه از سقط وهماتوم و هرمشکل واسه کیسه ابش جلوگیری میکنه
0
1400/04/02
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1400/04/02
مامان ایلیا و اهورا
مبارکه فاطمه جون بارداری راحتی داشته باشی
0
1400/04/02
مامان ایلیا و اهورا
دیدی گفتم استرس نداشته باش🥰 خداروشکر مثبت بود
0
1400/04/02
مامان ایلیا و اهورا
اخرین پریودت چندم بود؟
0
1400/04/02
الهام. مامان سما
خدا را شکر عزیزم بی بی زدی و مثبت بود . چقدر از بی بی چک میترسیدی . انشاءالله شادیت با ازمایش و شنیدن صدای قلبش کاملتر بشه .
0
1400/04/02
الهام. مامان سما
الان هم بری آزمایش مشخصه
0
1400/04/02
🌱❣happymam ..
اولا مبارکا باشه عشقم
دوما ی بی بی پررنگ یاازمایش برا سورپرایز بهتره
سه من بابابزرگم فوت شده بود پیاده تشیع جنازه ی مسافت دو سه کیلومتری رفتم بعدم کلی صندلی و میز چیدم درصورتی ک دل درد و پا درد و کمر درد شدید داشتم ک همه فهمیده بودن من میخام پریود شم تا چند وخ بعد گفتم حاملم همه فامیل میگفتن مگه تو پریود نبودی 🤣
دوما ی بی بی پررنگ یاازمایش برا سورپرایز بهتره
سه من بابابزرگم فوت شده بود پیاده تشیع جنازه ی مسافت دو سه کیلومتری رفتم بعدم کلی صندلی و میز چیدم درصورتی ک دل درد و پا درد و کمر درد شدید داشتم ک همه فهمیده بودن من میخام پریود شم تا چند وخ بعد گفتم حاملم همه فامیل میگفتن مگه تو پریود نبودی 🤣
0
1400/04/02
🌱❣happymam ..
بعد دکترم گف جنین داشته میچسبیده ب دیواره رحم
0
1400/04/02
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ای جان مبارکه انشالله صحیح سالمممم بیاد بغلت
0
1400/04/02
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
مبارکه گلم
بتا هم بدی الان مشخصه
بتا هم بدی الان مشخصه
0
1400/04/02
A.n .
مباذکه مثبته ولی ازمایش بدی کامل معلومه وقتی داخل ادرارت مشخصه صددرصد تو خونتم معلومه
0
1400/04/02
جیران ف
سلام مبارکت باشه عزیزم
0
1400/04/02
مَلی 👶👨👩👧👦
مثبته مبارکه 😍
0
1400/04/02
🌈 بانو🌈
مثبته عزیزم بازم امتحان کن
0
1400/04/02
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم به سلامتی بغل بگیریش ❤❤
1
1400/04/02
سوال کننده
مرسی گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دخترا نمیدونید گرم طلا چقدر شده
- بچها اوما چشه ،گوشی من قاطی داره یا تایپیکای قدیمی میاد بالا؟ یا دعواس 🥺یا چی
- دخترا آزمایشم مثبت شد خداروشکر
- 📣📣📣📣📣📣سلام خانما ی لحظه بیاین مخصوصا سمیرا مشهدی خودمون ما دعوا نداریم ک ع
- دخترا اینو واسم تفسیر کنید
- خانوما میخام سرشماری کنم😁😁🤭
- مانانای بچه های حساسیت ب پروتیین گاوی بیان
- خانم دکتر لطفا سونوگرافی منو ببینید
- زود زود بیاید دخترا این آزمایش رو ببینید
- دختررااا من دوباره رفتم روکار😂



1046

