مال خالم هست فکر کنم دو یا سه هفته شده از عقب افتادن پری اش
مثبته
وعدد بتاشم 720مبارکه
اره عزیزم مثبته مبارکشون باشه 🥰
الهی قسمت تمام اقدامی هااااا🥰🥰
ولی چرا کمه حداقل باید ۱۰۰۰۰ باشه الان به گفته خودش البته
خودش علم غیب داره مگه
تنبلی داشده،پریودا نامنظم بوده لقاح دیر گرفته
نمیدونم والا خبر ندارم از پری هاش ولی واسه دختراش میگه هر دو بتاشون ۱۰۰۰۰ بوده واسه همین گقته
به حساب خودش الان باید نزدیک دوماهش باشه
نه بتای همه که مثل هم نیست
نه دختراش یکی کلاس اولی یکی کلاس سوم😆
منظورم حاملگی موقع دختراش
مبارکش باشه، کم نیست، چون تیتر نبوده،، زده بیشتر از ۷۲۰،، شاید هزار به بالا هم باشه
تونستنی جلو قرضگرفتنشو با رفیق سفر رفتنشو بگیری