ای خدا چه کنم دیشب شوهرم خیلی حرصم داد دعوای بدی کردیم مدتیه ریختم بهم به جااینکه درکم کنه عصبانیم میکنه . الان خیلی بیقرارم فکرکنم تیروییدم ریخته بهم رفلاکسمم عود کرد گلوم به شدت دردمیکنه وای خدا دوس دارم بزنم بیرون ترسیدم مثل چندشب پیش بهم بیاد که کلرودیازپوکساید بیقرارم کرده بود نصفه شب شوهرم بردم اورژانس بهم آرامبخش زدن
یاامام حسین یاامام رضا کمکم کن تاصبح میرم آزمایش مجددمیدم 😭😭😭😭
پرسش (1401/06/29):
وای کی بیداره دارم میمیرم
1129
206
1401/06/29
سوال کننده
0
1401/06/29
سوال کننده
تمام بدنم داره میلرزه .نمیدونم تاحالا ازلحاظ روحی ریختین به هم یانه ولی سردشمنمم نیاد ازبس حال بدیه
0
1401/06/29
سوال کننده
گل گاوزبان دم کردم خوردم فایده نداشت
0
1401/06/29
samane 🙂
وای یعنی انقد حالت بده
1
1401/06/29
samane 🙂
چند تا نفس عمیق بکش
0
1401/06/29
سوال کننده
توروخدا ذکری چیزی بگید من آروم شم . خیلی دلشوره دارم
0
1401/06/29
samane 🙂
دلشوره ات برای چیه خب
0
1401/06/29
سوال کننده
ترسیدم مثل اونشب بهم بیاد حالم خیلی بده
1
1401/06/29
samane 🙂
یکم آب قند درست کن بخور توش یکم گلابم بریز
1
1401/06/29
samane 🙂
منفی فکر نکن همین ترس و استرس بیشتر حالتو بد میکنه
0
1401/06/29
سوال کننده
نمیدونم حالت بغض توگلومه گلوم سنگینی میکنه . من تیرویید ندارم چندسال پیش عمل کردم . مشکلات گوارشی برام پیش اومده . رفلاکس شدید یبوست تنگه نفسی . ازلحاظ روحی هم داغونم تایکم حرص جوش میخورم روانی میشم
0
1401/06/29
سوال کننده
گلاب نداریم . همیشه هم سرگیجه دارم معلوم نیس چمه. باید آزمایش خونم مجدد تکرارکنم ولی شوهرم میگه پول ندارم
1
1401/06/29
samane 🙂
ن عزیزم، تو خیلی هم قوی هی با خودت تکرار کن تو زن قوی هستی تو میتونی از پس مشکلاتت بربیایی انرژی مثبت بده ب خودت منفی فکر نکن
4
1401/06/29
mahtab 💓💗💓
عزیز مجادله بین همه زن و شوهرا هست ارزش نداره انقد عصبی بشی
0
1401/06/29
نیلوفر زند 🤰💟
یکم زعفرون دم کن بخور عزیزم
خودتو هم اذیت نکنه
خودتو هم اذیت نکنه
1
1401/06/29
samane 🙂
شاید بارداری خب
1
1401/06/29
نیلوفر زند 🤰💟
البته اگه باردار نیستیا
0
1401/06/29
سوال کننده
تاالان به خودم اینطور میگفتم ولی دیدم حالم بهتر نمیشه دلشوره گرفتم یهو ترسیدم
1
1401/06/29
mahtab 💓💗💓
مولتی ویتامین و آهن بخور شاید عصبی بودنت ب این دلیله
0
1401/06/29
سوال کننده
دست خودم نیس زود عصبانی میشم گاهی خیلی بی منطق وخودخواهه
1
1401/06/29
samane 🙂
اصلا ترس چیزی خوبی نیست همین مریضی ما بخدا از ترس و استرس
اصلا ارزش نداره بخاطره دعوا با شوهرت حالتو بد کنی یکم برای خودت ارزش قائل باش و خودت و دوست داشته باش.
اصلا ارزش نداره بخاطره دعوا با شوهرت حالتو بد کنی یکم برای خودت ارزش قائل باش و خودت و دوست داشته باش.
0
1401/06/29
سوال کننده
نه
1
1401/06/29
mahtab 💓💗💓
خب برید از مشاوره کمک بگیرید
0
1401/06/29
سوال کننده
امروز خوردم بدترشدم
1
1401/06/29
samane 🙂
اگر برای هزینه مشکل داری حداقل برو بهداشت مشاورا و دکترای بهداشت هم خوبن میتونن کمکت کنن
1
1401/06/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
گریه کن سبک شی
0
1401/06/29
سوال کننده
فقط باید آرامبخش بخورم که به هیچی اهمیت ندم که متاسفانه آرامبخش هم تاثیربد داره روم . کلرودیازپوکساید دکتر گوارش نوشت چندشب خوردم نصفه شب شوهرم منو برد اورژانس تیمارستان. ازاون ببعد هی حالم بد میشه
1
1401/06/29
سوال کننده
چندساعت پیش گریه کردم بدترشدم
1
1401/06/29
فرزانه مامان شازده والا
گلاب بخور خانمی آرامبخشه، تپش قلبم کم میکنه
1
1401/06/29
فرزانه مامان شازده والا
هم بخور هم بوو کن
1
1401/06/29
samane 🙂
انشالله که مشکلت حل بشه عزیزم
0
1401/06/29
سوال کننده
یکی ازداروهای گوارشیم چندروز خوردم نوشته بود کسایی که اختلال تیرویید دارن نبایدبخورن فکر کنم اون لعنتی هورمون تیروییدم ریخته بهم
1
1401/06/29
samane 🙂
من گفتم گفت ندارم
1
1401/06/29
samane 🙂
شاید همین طور ک میگی شده حتما ب دکتر مراجعه کن
0
1401/06/29
سوال کننده
خوشبحال هرکی سالمه . ازوقتی تیروییدم درآوردن سال ۹۷ روز خوش نداشتم. ایکاش عمل نمیکردم😭😭😭
1
1401/06/29
فرزانه مامان شازده والا
خب پس آهنگ شاد دانلود کن و پاشو برقص😊
0
1401/06/29
سوال کننده
خدالعنت کنه جراحم زد منوناقص کرد فرارکرده آلمان
0
1401/06/29
mahtab 💓💗💓
ببخشید چرا تیروئیدتونو درآوردین
0
1401/06/29
سوال کننده
ایکاش بود تموم کردم
0
1401/06/29
سوال کننده
تشخیص سرطان تیرویید
0
1401/06/29
سوال کننده
داداشمم پارسال عمل کرد . الان خواهرمم فهمیدیم داره😭😭😭
2
1401/06/29
mahtab 💓💗💓
ای وای عزیزم
ایشالا خدا بهتون سلامتی بده
ایشالا خدا بهتون سلامتی بده
1
1401/06/29
samane 🙂
چن سالتونه
0
1401/06/29
samane 🙂
کم کاری یا پرکاری؟
0
1401/06/29
mahtab 💓💗💓
ببخشید ک این وسط سوال میپرسم علائمتون چی بود ک متوحه شدید
0
1401/06/29
سوال کننده
هیچ علایمی نداشتم نه کم کار بود ونه پرکار . تواقدام واسه بارداری بودم دکتر یدفولیک نوشت یهو حالم بدشد بیقرارشدم رفتم سونو تیرویید گفتن ندول داری . شش میل بود ولی خب چون نمونه گرفتن گفتن احتمالا بدخیمه عمل کردم . ایکاش هیچوقت عمل نمیکردم ایکاش
0
1401/06/29
سوال کننده
۳۱
0
1401/06/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
میگم چکاب برا قلبت رفتی تاحالا؟
1
1401/06/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
مامان منم از وقتی عمل کرده خیلی اذیته اما چاره چیه
0
1401/06/29
samane 🙂
یعنی ربطی ب سن و اینا نداره
0
1401/06/29
سوال کننده
آره افتادگی دریچه میترال دارم که گفت چیزی نیس
0
1401/06/29
سوال کننده
نه عزیزم
0
1401/06/29
سوال کننده
وای خدا آخه من تواقدام این بلاسرم اومد آرزو داشتم مادر شم ولی الان اینطورشدم
0
1401/06/29
samane 🙂
من تو بارداری کم کاری گرفتم ولی نمیدونم الان دارم یا نه فقط با آزمایش مشخص میشه؟؟
1
1401/06/29
سوال کننده
کم کاری وپرکاری آره باآزمایش خون . ندول تیرویید فقط باسونو تیرویید
2
1401/06/29
samane 🙂
انشالله که بزودی خبر خوشحالی مادر بودنت و میدی عزیزم
3
1401/06/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله مادرم میشی انقد درگیر میشی یادت میره درداتو
2
1401/06/29
samane 🙂
انشالله که هر چ زودتر مادر میشی و حال و هواتون عوض میشه
0
1401/06/29
سوال کننده
مرسی قربونت ایکاش اول حالم خوب شه .روزی شش تاکلسیم وویتامین دی میخورم .دوساله ازدست رفلاکس ویبوست دوساله هرچی دارو میخورم دکترمیرم بی فایده دارم روانی میشم
0
1401/06/29
سوال کننده
ممنونم
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
از اعصابته
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
.گلاب اگه داری بخور
0
1401/06/29
سوال کننده
شوهرم خودش حال روز خوشی نداره اونوقت تودعوا طعنه بیماری به من میزنه😏 الان بهش گفتم حالم بده گفت بدرک دیشب یادم نمیره چقدبهم فوش دادی گفتم حقته تواول شروع کردی
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
مشکلات روحی به همه جا فشار میاره
ول کن حرف شوهرت رو به خودت برس
ول کن حرف شوهرت رو به خودت برس
0
1401/06/29
سوال کننده
ندارم عزیزم. غروب گل گاوزبان دم کردم خوردم بی فایده بود
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
مردا عصبی میشن چرتو پرت زیاد میگن
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
پس دوش بگیر
یا پاهاتو بزار تو لگن آب گرم
صورتتو بشور
نفس عمیق بکش
یا پاهاتو بزار تو لگن آب گرم
صورتتو بشور
نفس عمیق بکش
0
1401/06/29
سوال کننده
وای خدا بیچاره به کسایی که مشکل روحی دارن. من یه قرص کلرودیازپوکساید ویکی دیگه که واسه تیرویید بد بود خوردم ازاون ببعد پریشان شدم . ایکاش هی رفلاکس تحمل میکردم ولی اینطور بهم نمیومد . واقعا حال بیمارهای روحی قشنگ درک میکنم این دومین باره اینطورشدید بیقرار میشم
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
پوکساید داروی خوبیه
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
آرام بخش
0
1401/06/29
سوال کننده
باشه. خیلی ممنونم فدات
0
1401/06/29
سوال کننده
وای فقط چندشب خوب بود بعدش طوری سرم اومدکه از یه ور اتاق میزدم اونور گریه میکردم خوابم نمیبرد نصفه شب شوهرم بردم اورژانس تیمارستان بهم دوتاآرامبخش زدن
0
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
از پوکساید بعید میدونم باشه
پوکساید چند میلیگرم؟
پوکساید چند میلیگرم؟
0
1401/06/29
سوال کننده
۱۰ . آخه داروهای دیگه هم بود. یکیشون فرومیلید ۵۰۰ بود که چرک خشکن قویه فشارم انداخت. یکی هم گاسترولیت واسه سندروم روده تحریک پذیر که توپروشورش نوشته بود کسایی که اختلال تیرویید دارن منع مصرف داره. فقط چندشب خوردم اینطورشدم. الان اس امپرازول ودمیترون میخورم
0
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
اوه چه خبره
0
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
احتمال داره تداخل دارویی بوده باشه
0
1401/06/29
سوال کننده
تازه بجزاوناقرص جویدنی آلومینیوم ام جی. و لاکتول که پروبیوتیک هم بود نوشته
0
1401/06/29
سوال کننده
آره پرستار بیمارستان اونشب بهم گفت . نمیدونم دیگه از کدام بود . الان فقط امپرازول وقرص وشربت ام جی میخورم کنار داروهای کلسیم ولووتیروکسینم
0
1401/06/29
سوال کننده
دمیترون هم میخورم آخه حالت تهوع دارم
0
1401/06/29
سوال کننده
میگم دیگه اموزول ودمیترون وام جی نخورم شاید تقصیر ایناس ازیطرف اسیدمعده ام خیلی زیاده ویبوست شدیدم
2
1401/06/29
رها میرزایی
سوره عصر رو زیاد بخون با معنی خیلی آرومت میکنه
0
1401/06/29
سوال کننده
باشه ممنونم. سرهیچکی نیاداین حال ایشالله
1
1401/06/29
zahra 👶💑👫
عزیزم برای آزمایش باید آرامش داشته باشی وگرنه جوابش معتبر نمیشه
0
1401/06/29
سوال کننده
همش اطرافمون هم شده خبر بد ومنفی.تلویزیون وماهواره همش خبر مرگ مهسا امینی. دیگه اصلا نگاه نمیکنم
1
1401/06/29
عاطفه موسوی
دوش بگیر بهتر میشی من هروقت حالم بده دوش میگیرم بهتر میشم
2
1401/06/29
عاطفه موسوی
ببخشید دخالت میکنم تو دعوا با هنسرتون هم به حای فحش سکوت کنید بهتره اینطوری اونم شرمنده میشه ولی اگه فحش بدین کم نمیارن ده تا بدترشو تحویلت میدن
1
1401/06/29
عاطفه موسوی
فردا هم گل نرگس بگیر بو کن برای پریشانی روحی ومغزی خیلی خوبه
2
1401/06/29
فاطمه. .
بابا ول تلویزیون و ماهواره بکن چرت و پرت زیاد میگن خبر های منفی گوشی نگا نکن خب چرا قرص الکی میخوری برو پیش ی دکتر دیگه اینا اثرات قرص ها هست سعی کن آروم باشی یکم بابونه دم کن بخور
1
1401/06/29
عاطفه موسوی
حتی حدیث داریم اگه سالی یه بار نرگس بو کنین دیوانه نمیشینی
2
1401/06/29
فاطمه. .
یکم نماز بخون شاید آروم شدی
2
1401/06/29
فاطمه. .
وضو بگیر دو رکعت بخون
2
1401/06/29
فاطمه. .
اگر دارین سنبل طیب با استوخودوس دم کن بخور
2
1401/06/29
فاطمه. .
ادویه تند فست فود نوشابه مصرف نکن
2
1401/06/29
فاطمه. .
سردیجات هم مصرف نکن
2
1401/06/29
فاطمه. .
یکم هم بابونه بریز داخلش
2
1401/06/29
فاطمه. .
پیشونیت و با اب ولرم ماساژ بده
1
1401/06/29
فاطمه. .
انشاءالله ک بهتر میشی
2
1401/06/29
مامان فارا 🍒❤
عزیزمم یه جا تاریک برو ،موزیک ارام بخش بذار دراز بکش پاتو بزن به دیوار خیلی ریلکس میشی ،ذکر الابذکرالله تطمئن القلوب رو بخون ،یاد خدا باعث ارامش قلب میشود بعدش بگیر بخواب ،این دنیا ارزشاینقدر بی قرار شدن نداره
1
1401/06/29
سوال کننده
ممنون
0
1401/06/29
سوال کننده
😔😔😔ممنونم
0
1401/06/29
سوال کننده
ندارم
1
1401/06/29
فرشته m
عز ی م یه فکری به حال خودت کن این حالتها پانیذ هستن تو چرخه اش بیفتی خیلی سخته دربیای حتما روانپزشک برو
0
1401/06/29
فرشته m
دکتر مغزو اعصاب
0
1401/06/29
سوال کننده
پانیک ؟ والا دو شیپب پیش شوهرم ازداروخانه واسه آرامش اعصاب وخواب خودش ومن یه قرص گیاهی ازداروخانه گرفت که چندتاگیاه توشه بهمراه ویتامینهای گروه ب فکر کنم رو من تاثیر بدی داشت تیروییدم ریخته بهم . شوهرمم خوابش مختل شده .
0
1401/06/29
سوال کننده
خوابش بدتر مختل کرده
1
1401/06/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم شما تا حالا آندوسکوپی شدی،؟؟
1
1401/06/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بنظرم پیگیر باش الان از تایپک هم پریشانی حالت مشخصه معلومه مضطربی
1
1401/06/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بنظرم هم برو یه دکتر بسیار عالی گوارش وهم برو به دکتر و مشاور عالی همه مشکلات شما از اعصابت شده حتما مواظب روحت باش
1
1401/06/29
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
سلام عزیز جان میتونی دقیق علایمت رو بگی وقتی دچار استرس و اضطراب شدید میشی چه حالاتی بهت دست میده؟
1
1401/06/29
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
و اینکه کدوم شهر هستین ؟ من فوق لیسانس روان شناسی شخصیت هستم اگه بخوای میتونم کمکت کنم
0
1401/06/29
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
دوستمون درست میگن ممکنه حملات پانیک باشه
0
1401/06/29
❤️ بهار ❤️
سلام صاحب تاپیک
برات ارزو میکنم زودتر حالت خوب بشه گلم
میتونم اینجا یه سوال از پریسا مامان روشا بپرسم؟
برات ارزو میکنم زودتر حالت خوب بشه گلم
میتونم اینجا یه سوال از پریسا مامان روشا بپرسم؟
0
1401/06/29
سوال کننده
بله پارسال انجام دادم گفتن رفلاکس وگاستریت
0
1401/06/29
سوال کننده
سلام والا این دوتا قرص تازگی خوردم کنارداروهای گوارشی و تیروییدوکلسیمم .شوهرمم ریخته بهم اونم امشب اصلا نخوابیدمن بیشتر . حالت بیقراری دارم و گلوم درد میکنه
0
1401/06/29
سوال کننده
سلام بپرس عزیزم
0
1401/06/29
سوال کننده

این
0
1401/06/29
سوال کننده

0
1401/06/29
سوال کننده
واین
0
1401/06/29
سوال کننده
داروهای مصرفیم لووتیروکسین ، کلسیم ،کلستریول، قرص جویدنی ام اجی ،سیستون ، دمیترون ،شربت آلومینیوم منیزیوم هیدروکساید. الان گرفتم همشون بجز لووتیروکسین وکلسیم وکلستریول جداکردم. تحمل رفلاکس ویبوست بهتر ازحال روحی بده
0
1401/06/29
سوال کننده

این عوارض نوترو بی توسایت نوشته
0
1401/06/29
سوال کننده

0
1401/06/29
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
09190221468
شماره وانساپ منه اگه تمایل داشتین پیغام بدین
شماره وانساپ منه اگه تمایل داشتین پیغام بدین
0
1401/06/29
سوال کننده
سلام بچه هاشوهرم بردم بیرون توفضای باز روچمن نشستم بعدش اومدم خونه یه دوش گرفتم وشربت دیفن هیدرامین که خواب آوره خوردم الان بهترم خداروشکر. همش عوارض داروهاس . قدرسلامتیتون بدونید واقعا سلامتی روح وجسم بالاترین نعمته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درد دل ،بچه ها بیاین یه کم بهم انرژی بدین
- یکی بیاد باهام درد دو دل کنه خیلی دلم گرفته
- درد و دل کردن باهاتون
- فقط اومدم بگم دعا کنید برامون
- جنین رشد نکرده مونده تو هفته ۶
- لطفا کمکم کنین حال بچم خوب نیست
- دوستان میشه بدون قضاوت و سرزنش راهنمایی کنید😔
- هستین درد دل کنیم؟
- سلام یه لحظه بیاید لطفا😭
- بچه ها حالم بده کمک




