عزیزم اگر ابریزش یا سرفه عطسه داره .
قطره سرماخوردگی پلارژین مناسب نوزادا هست و دکتر ب من داد واقعا خوب بود
فقط این قطره هست ک برای ۰ تا ۶ ماه .
و ۶ ماه تا یکسال مناسبه
روشم نوشته اگر زوم کنی معلومه
من پسرم ۴ ماهش بود.
خدایی راضی بودم .
هر ۸ ساعت ۱۰ قطره نه بیشتر میدادم .
بقیه شربتا مجاز نیستن اصلا .
چیزی نمیشه اما دیگه نده اصلا سرخود چیزی قبلش بپرس .
وای پسر منم دو سه روز هست سرماخورده.منم مرتب بهش اسپری سدیم کلرید می زنم و لعاب به بهش میدم.سرفه هاش خیلی بهتر شده.ولی آب ریزش کمی داره،دکترش هم تا شنبه نیست.
جالبش این بود که همون روز که سرفه اش بیشتر شده بود مطب یک دکتر دیگه بردمش و گلوش رو معاینه کرد گفت چرک نداره،رفلاکس داره.
الکی رفتم یک بسته اس امپرازول گرفتم.نگوبچم سرماخورده بوده ،دو هوا شده چون همش سرش عرق می کنه برده بودمش بیرون باد خورده سرما خورده
گلی لعاب چی میدی من ۱۰روژه ۴ماهش پر شده چی میتونم بدم
منم پسرم چهار ماه و هفت روزش هست.از دیروز دارم بهش لعاب بِه میدم .خودم هر شش ساعت یک سی سی با قطره چکون میدم