سلام مامان جان
در سایر نقاط این شرایط ایجاد نشده؟
در نوک سینه هم مشکل دارید؟
در دهان شیرخوار لکه های سفید رنگ دیده نمی شود؟
سلام اوما جان. نوک سینه م نه مشکلی ندارت. نه دهان پسرمم چیزی نیست. این توضیحم اضافه کنم من روزای اول بعد زایمان پاها و دستام بشدت خارش داشت و قرمز شده بود اینجوری ولی چندین روزه اونا خوب شدن شاید نزدیک بیست روزه
ممنونم جانم🌸
عزیزم طی بارداری مشکل خارش نداشتید؟ بابت خارش بدن آنزیم های کبدی چک شدن؟
شکمم خارش داشت ولی فکر میکردم بخاطر ترک های شکمیه
خواهش می کنم اکرم نازنین من بعید می دانم که مشکل شما برفک باشد و توصیه می کنم حتما به پزشک برای ارزیابی آنزیم های کبدی مراجعه کنید زیرا افزایش سطح این آنزیم ها می تواند در ایجاد خارش دخیل باشد. همچنین برای رد هرگونه احتمال حساسیت، نوع شوینده لباس زیر و سوتین را تغییر دهید (صابون بدون بو مناسب است)، با سدر این نواحی را به طور منظم شست و شو دهید، و مواد آلرژن را کمتر مصرف کنید 🌸🌸
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💕🌸💕
اوما جان من رفتم دکتر بهم گفتن که آلرژی بخاطر زایمانمه و هورمونا و آزمایش آنزیمای کبدی دادم مشکلی نداشت. اصولا خوب میشه اصلا این آلرژی؟ آخه بیش تر از یک ماهه الان درگیرم با خارش
سلام عزیزم
بسیار هم عالی عزیزم 🌸🌸پس نگران نباشید باگدشت زمان مشکل برطرف خواهد شد. باید فعلا صبوری کنید 🌹🌹