سلام خانومای باردار سینه های شماهم شروع کرده به خارش.اخه مال منم میخاره ازبس نیشگون میگیرمو میخارونم قرمزشده؟؟
1
1399/03/10
.. 👨👩👦
اصلانخارونشون قرمزمیشه مث شکم ترک برمیداره
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
سلام
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
کی هست
0
1399/03/10
سوال کننده
عه.اخه دیونم میکنا
0
1399/03/10
سوال کننده
سلام
0
1399/03/10
سوال کننده
جان
0
1399/03/10
mohades h
سلام
منم همینجوریم, میخاره و میسوزه
سوتین بپوشم بدتر میشه,اصلا نمیتونم سوتین بپوشم
منم همینجوریم, میخاره و میسوزه
سوتین بپوشم بدتر میشه,اصلا نمیتونم سوتین بپوشم
0
1399/03/10
mohades h
نخارونش
چربش کن
چربش کن
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
میشه سونو منم تفسیر کنین
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
سونو دادم اما دکتر رفته بود نتونستم نشون بدم
0
1399/03/10
Love ❤️😍
منم تو هفته شما بودم وحشتناک خارش سینه داشتم،
اصلا عصبی و کلافه بودم،
رفتم داروخونه بهم بتامتازون داد از اون زدم بهتر شد
اصلا عصبی و کلافه بودم،
رفتم داروخونه بهم بتامتازون داد از اون زدم بهتر شد
0
1399/03/10
atefe abbasi
منم همین جوری بودم گریم میگرفت از خارش
روغن بایواویل خریدم چند بار زدم خوب شد
روغن بایواویل خریدم چند بار زدم خوب شد
0
1399/03/10
سوال کننده
سلام عزیزم.اره والا ادم داغون میشه خخخخ
0
1399/03/10
سوال کننده
فقط باآب سرد تسکین میشه
0
1399/03/10
سوال کننده
ممنون عشقم.تاکی خارش داشتی
0
1399/03/10
سوال کننده
الهی اره ازبس میخاره حاله ی دورش مخصوصا نازک ادم میمیره
0
1399/03/10
Baby m
جواب سو نو نشون میدی بعدا اقدام میکنی؟ واسه پسر
0
1399/03/10
سوال کننده
عزیزم سنوتو بفرس
0
1399/03/10
Baby m
عزیزم منم اونروز رفتم. واسه آزمایش و سونو میشه بفرستم تفسیر کنید
0
1399/03/10
Baby m
هنوز دوشنبه میبرم پیش دکتر
0
1399/03/10
سوال کننده
عشقم راستش منک سردرنمیارم اما بازم بفرس شایددوستان بدونن
1
1399/03/10
A.A 💖👪💖

0
1399/03/10
سوال کننده
گلم میگه درتخمدان چپت یه کیست داری.دوتافولیکول درسمت راست داری سه تاهم درچپ
0
1399/03/10
سوال کننده
فولیکولات کوچیکن
0
1399/03/10
سوال کننده
فک نکنم برای بارداری مناسب باش
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
۳تا هم آمپول زدم تازه
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
😂😂😂😂
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
آمپول نمیزدم چند بود
0
1399/03/10
سوال کننده
آمپول آزاد سازی منظورت
0
1399/03/10
سوال کننده
؟؟؟؟؟
0
1399/03/10
سوال کننده
یا پروژسترون
0
1399/03/10
.. 👨👩👦
مال من دیگه ازترک گذشته منفجرشدم 😁
0
1399/03/10
Baby m
خانما لطفا آزمایشات منو تفسیر کنید الان عکسو میفرستم
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
نمیدونم یکی از بچه ها اینجا گفت واسه فولیکول هس
0
1399/03/10
سوال کننده
خخخخ
0
1399/03/10
Baby m

0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
۸و۱۰و۱۲پریود زدم
0
1399/03/10
Baby m

0
1399/03/10
Baby m

0
1399/03/10
Baby m

0
1399/03/10
Baby m

0
1399/03/10
Baby m

0
1399/03/10
سوال کننده
همون پروژسترون.نه انگاری فولیکولات رشد نکرده
0
1399/03/10
سوال کننده
ان شاالله خدابزرگ.هرچه زودتر دامن شماهم سبز میشه توکل کن بخدا
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
الان سمت چپ زیر شکمم درد دارم نمیدونم بخاطر کیست هست یا تخمکگذاری
0
1399/03/10
Baby m
بخاطر صددر صد کیست هستش.
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
انگاری عفونت داری
0
1399/03/10
سوال کننده
بخاطر کیستته گلم
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
پس از کجا بدونم تخمک گذاری کی هس
0
1399/03/10
Baby m
خانما خواهشا آزمایشات منو ببین دکتر دوشنبه میرم
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
ترشحاتم زیاده
0
1399/03/10
Baby m
باید کیت تخمک گذاری بخری
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
دارم
0
1399/03/10
Baby m
خب با اون انجام بده
0
1399/03/10
سوال کننده
عشقم من سردرنمیازم پوزش
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
امروز 13عادت هستم
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
کی بزارم کیت
0
1399/03/10
Baby m
از شانس من
0
1399/03/10
سوال کننده
عشقم منظمی یانه؟؟؟
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
من فقط فهمیدم عفونت داری اما زیاد
0
1399/03/10
سوال کننده
شرمنده گلم.خب یه تاپینگ بزن خیلیا میدونن
0
1399/03/10
Baby m
فقط عفونت دارم این همه نوشته
0
1399/03/10
Baby m
بلد نیستم که تاپینگ
0
1399/03/10
Baby m
چجوری میزنن تا پینگ یادم میدی
0
1399/03/10
سوال کننده
خب بزار من برات میزارم
0
1399/03/10
A.A 💖👪💖
فروردین ۲۲پریود شدم باید 22اردیبهشت پریود میشدم اما29شدم
0
1399/03/10
Baby m
مچکرم به منم یاد بده
0
1399/03/10
سوال کننده

0
1399/03/10
سوال کننده

0
1399/03/10
سوال کننده
ببین گلم برو سمت پرسیدن سنو
0
1399/03/10
سوال کننده
بعد هرچی ک من وارد کردم اون قسمتا وارد کن بعد ارسال پرسشوتآیید کن
0
1399/03/10
Baby m
آهان اینو میگی سوال پرسیدن. اونو زدم میگه باید هفت روز بشه تا 3 تا پیام بزاری نمیشه نمیدونم چرا
0
1399/03/10
سوال کننده
خب نامنظمی.ببین ت باید از هفتم پری هرده ساعت کیت بزنی
0
1399/03/10
سوال کننده
اره انگاری پیام زیاد گذاشتی
0
1399/03/10
سوال کننده
بزار من بزارمبرات
0
1399/03/10
Baby m
آهان مرسی عزیزم
0
1399/03/10
Baby m
میدونی چیه دکتر گفته علائم یائسگی داری آزمایش نوشته برام ببینه چیه؟ من بخاطر اون استرس دارم دوشنبه میاد دکتر ببرم تفسیر کنه؟
0
1399/03/10
سوال کننده
عزیزم چن سالته
0
1399/03/10
سوال کننده
خواهرمن توسن 33 سالگی سه ماه پری نشد دکترای عوضی ترسوندنش گفتن داری یائسه میشی ودیگ بارداری نمی
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
سلام
0
1399/03/10
سوال کننده
چن جلسه بادکشی کرد سریع هم پریودشد هم باردار
0
1399/03/10
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1399/03/10
Baby m
30
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
دختراااا من درد پری دارم شدید یهو میگیره ول میکنه
0
1399/03/10
سوال کننده
بعدا فهمیدیم ک کلا تنبلی تخمدان داشته بخاطر کیستای ریز
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
سلام گلم خوبب
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
ی
0
1399/03/10
سوال کننده
چن روز مونده ب موعودت
0
1399/03/10
سوال کننده
قربونت خوبم خودت خوبی
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
10تا پری مونده
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
مرسی گلم باردار شدی عزیزم مبارکت باشه گلم
0
1399/03/10
Baby m
نمیدونم که کلا دوسال پیش آی یو داشتم خونریزی خوب بود 7 روز میشد الان در آوردم شده 5 روز
0
1399/03/10
Baby m
ارکیده جون شما باردار هستین
0
1399/03/10
سوال کننده
اها ان شاالله ک باردارباشی.ازته ته ته دلم برات آرزو میکنم ک ان شاالله هم شماهم همه ی منتظرا هرچه زودتر خدا دامناتونو سبز کنه🤲😘😘الهی امین
0
1399/03/10
سوال کننده
فدات عشقم ان شاالله قسمت خودت
0
1399/03/10
نوال جوجوجون
مرسی عزیز دل
0
1399/03/10
سوال کننده
ان شاالله این ماه باردارمیشی عزیزدلم😘😘😘😘😘
0
1399/03/10
سوال کننده
اره عشقم ان شاالله قسمت خودت
0
1399/03/10
سوال کننده
😘😘
0
1399/03/10
Baby m
شکر خدا جنسیتش معلوم هس
0
1399/03/10
سوال کننده
بعله گلم یه پسر کاکل زری🤩🤩🤩
0
1399/03/10
Love ❤️😍
از ۱۱ هفته شروع شد تا همون ۱۴_۱۵ هفته
0
1399/03/10
Baby m
خدا حفظش کنه. به منم بده منم پسر دوس دارم
0
1399/03/10
Baby m
یعنی دخترم 9 سالشه عاشقش هستم ها
0
1399/03/10
سوال کننده
اهامال منم ازیازده هفتس اماکم بود ولی هی داره بیشترمیشه.مامانم میگه سینت داره شیرجمع میکنه برای همون عکس العمل نشون میده
0
1399/03/10
سوال کننده
ای جان ان شاالله😘
0
1399/03/10
سوال کننده
خداحفظش کنه ان شاالله
0
1399/03/10
Love ❤️😍
آره دیگه درسته، پوستت داره کش میاد چرب نگهش دار وگرنه ترک ترک میشه
0
1399/03/10
Baby m
ارکیده جون روز تخمک گذاری اقدام کردی واسه بارداری
0
1399/03/10
سوال کننده
ممنون ازراهنماییت عزیزم😘😘
0
1399/03/10
Love ❤️😍
خواهش گلم🌷
0
1399/03/10
سوال کننده
میناجان من یسالونیم باردار نشدم.بعد رفتم دکتر.فهمیدم ک دوتا لوله هام بستس عکس رنگی دادم باز شد خداروشکر بعد کیستای ریز داشتم ک دکتر ازروز دوم پری دوفاستون وازپنجم تا پنج روز آمپول پروژسترون داد.بعد روز دوازده سیکلمم رفتم سنو یه فولی بیست سمت چپم داشتم دوتا امپول آزاد سازی هم زمان زدم همون شبم اقدام کردم تاسه شب پشت سرهم خداروشکرباردارشدم
0
1399/03/10
سوال کننده
😘😘😘
0
1399/03/10
Baby m
خدارو شکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1014

