Ooma
پرسش (1399/11/23):

سلام خانوما شب خوش 🌹

بعد سقطم خارش نوک سینه حالت تهوع معده درد و نفخ گرفتم
اینا علتش چیه؟؟

سلام عزیزم
چند هفته بودی؟
۵ هفته
بگردم
ان شاءلله زودی جاش سبز شه
اگه تازه سقط کردی ب احتمال زیاد بخاطر هورمون بارداریه ک هنوز تو بدنته
تیتر دادم ۱ شده بود
ممنون گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه