Ooma
پرسش (1400/03/11):

تزریق انوکسپارین و تنگی نفس

سلام شبتون بخیر من آمپول آنوکسپارین میزنم ۶ هفته هست چند مدت تنگی نفس دارم .میتونه از عوارضش باشه ؟

نمیدونم من که نداشتم تنگی نفس
خداروشکر
منم از اول بارداری استفاده کردم امشب آخریش بود،تنگی نفس نداشتم
بسلامتی گلم
تنگی نفس از عوارض بارداریه بعضیا تجربه میکنن
سلام کلا تنگی نفس از عوارض بارداری است و شایع است اما می‌تونه از عوارض آمپول هم باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه